Творчий звіт вихователя Рудяк Т.М. Колективний перегляд інтегрованого заняття «У моєї мами - вихідний день» у групі дітей раннього віку №1
12 березня 2021 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) був проведений творчий звіт вихователя Рудяк Т.М. з індивідуальної проблеми самоосвіти «Формування національної самосвідомості у дітей дошкільного віку засобами українознавства».
Перша частина звіту. У групі дітей раннього віку №1 (вихователь Рудяк Т.М.) був здійснений колективний перегляд інтегрованого заняття на тему «У моєї мами - вихідний день». Вихователь продумала цікаві види діяльності з дітьми на занятті та використала ряд ефективних методів і технологій для збагачення знань і уявлень дітей про сім'ю та обов'язки усіх членів сім'ї, виховання шанобливого ставлення до батьків. Оригінальний педагогічний дизайн заняття, ігрові технології проведення усіх його етапів, зацікавлюючі моменти - все це позитивно сприяло активному засвоєнню малюками програмового змісту та підтриманню їх інтересу до заняття.
Серед результативних ігрових технологій на занятті були: привітання-релаксація для дітей, зацікавлюючий момент - сімейний будиночок та стаканчиковий театр «Сім'я»; бесіда про сім'ю за запитаннями вихователя; дидактичні вправи: «Моя мама яка?», «Скажи лагідно»; дидактичні ігри: «Кольорове прання», «Залатаємо фартушки»; пальчикові ігри: «У нашій сім'ї працьовиті усі», «Щоби кухарами стати»; практичні вправляння у виготовленні печива; рухлива гра «Жили у бабусі» та ін.
Досить ефективною на занятті була технологія кулінарії: перевтілившись у маленьких пекарів, малята вчилися самостійно виготовляти і пекти смачне й запашне печиво, а потім його куштувати... Заняття проведено досить професійно та результативно.
Друга частина звіту. Відбулася презентація досвіду роботи вихователя Рудяк Т.М. з досліджуваної проблеми «Формування національної самосвідомості у дітей дошкільного віку засобами українознавства», який узагальнений в окремий методичний посібник. Вихователь успішно провела захист свого посібника, де коротко розкрила теоретичні основи формування національної самосвідомості у дітей дошкільного віку, поняття національної самосвідомості. Автор досвіду провела аналіз результатів своєї освітньої роботи щодо формування національної самосвідомості дошкільників; представила власну програму-мінімум з українознавства в ЗДО та орієнтовний перспективний план освітньої роботи з українознавства для дітей раннього віку; запропонувала методичні рекомендації для педагогів із даної проблеми.
У методичному посібнику автор досвіду додає: цікаві апробовані конспекти занять з українознавства, картотеку нових дидактичних та рухливих ігор українознавчого змісту, допоміжний художній матеріал з українознавства тощо.
Творчий звіт вихователя Рудяк Т.М. з проблемної теми самоосвіти проведений успішно.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів