Творчий звіт вихователя Парчук О.М. Колективний перегляд інтегрованого заняття на тему «Усі професії важливі, усі професії потрібні» в молодшій групі №8

11.03.2021

11 березня 2021 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) був проведений творчий звіт вихователя Парчук О.М. з індивідуальної проблеми самоосвіти «Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання».

Перша частина звіту. В  молодшій групі №8 (вихователь Парчук О.М.) був здійснений колективний перегляд інтегрованого заняття на тему «Усі професії важливі, усі професії потрібні». Вихователь продумала цікаві види діяльності з дітьми на занятті та використала ряд ефективних методів і технологій для збагачення знань та уявлень дітей про професії дорослих й важливість кожної з них. Серед результативних ігрових технологій були: привітання дітей, сюрпризні моменти; бесіда з дітьми за запитаннями вихователя про професії дорослих; розгляд дидактичних картинок із серії «Професії» та розповіді за їх змістом; пальчикові вправи: «Будівельник», «Замісимо тісто»; мовленнєві вправи для активізації монологічного мовлення та словника дітей; дидактичні ігри: «Хто чим займається?», «Кому що необхідно для роботи?», «Хто що виготовив?», «Що необхідно для тіста?». Для підвищення пізнавального інтересу кожної дитини на занятті вихователь успішно використала інтерактивні вправи: «Мікрофон», «Що було б, якби...?» (не було лікарів, пожежників, будівельників тощо).

Найефективнішою на занятті була технологія кулінарії, яку всі діти сприйняли на «Ура!». Перевтілившись у маленьких пекарів, малята вчилися самостійно виготовляти і пекти смачні й запашні бублики, а потім їх куштувати... Заняття було проведено досить професійно та результативно для дошкільнят.

Друга частина звіту. Відбулася презентація досвіду роботи вихователя Парчук О.М. з досліджуваної проблеми «Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання», який узагальнений в окремий методичний посібник. Вихователь коротко розкрила теоретичні основи профорієнтаційної роботи з дошкільниками, її актуальність, мету і завдання. Автор досвіду представила власну систему профорієнтаційної роботи в ЗДО та опис змістового наповнення розвивального освітнього середовища для вирішення завдань економічного виховання дошкільників. У методичному посібнику автор досвіду додає: цікаві апробовані конспекти занять по ознайомленню дошкільників з професіями дорослих, картотеку нових дидактичних ігор по ознайомленню з професіями та консультативні матеріали для педагогів і батьків.

Творчий звіт вихователя Парчук О.М. з проблемної теми самоосвіти проведений успішно.