СТРУКТУРА методичної роботи у Квасилівському ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

Робота методичної служби Квасилівського ЗДО була спрямована на реалізацію пріоритетних завдань педагогічного колективу у 2024/2025 навчальному році:

1.  Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності.

2.  Оптимізувати здоров'язбережувальне та ігрове середовище для формування і зміцнення здоров'я дошкільників, у тому числі дітей з ООП, харчову безпеку в укритті.

3. Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності дошкільників засобами творчої спадщини Василя Сухомлинського.

4.  Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Фахова компетентність педагогічних працівників».

Завданням вихователя-методиста було - знайти доступні і водночас ефективні методи підвищення педагогічної майстерності, які стимулюватимуть педагогів  підвищувати свій фаховий рівень без спонукання і примусу «зверху», сприятимуть збагаченню їхнього педагогічного досвіду, формуватимуть у них навички самостійного аналізу власної професійної компетентності. Вимоги до особистісних і фахових якостей педагогічних працівників постійно зростають, що потребувало удосконалення та урізноманітнення форм методичної роботи.

З метою реалізації пріоритетних завдань педагогічного колективу закладу була створена змістовна структура методичної роботи Квасилівського ЗДО на 2024/2025 навчальний рік з активною участю кожного педагога та наступним аналізом його педагогічної діяльності у різних формах методичної роботи упродовж навчального року. Відповідно до Плану роботи Квасилівського ЗДО та структури методичної роботи у закладі на навчальний рік, складалися щомісячні Плани роботи вихователя-методиста з наступним аналізом їх виконання та прийняттям дієвих рішень на перспективу.

Прикріплені файли