Сценарій спортивного свята "В нас спортивна сім'я: тато, мама, я"
Старша група
Завдання: розвивати рухову активність, швидкість, спритність та кмітливість; виховувати дружні почуття, уважне ставлення до успіхів і невдач товаришів, створювати радісний настрій у дітей.
Спортивний майданчик святково прикрашений. У центрі - флагшток для підняття прапора змагань.
Хід свята
Ведуча. - Увага! Починаємо наше спортивне свято! Запрошуємо учасників змагань!
Під урочистий марш заходять учасники свята у спортивних костюмах з емблемами. Обидві команди шикуються одна навпроти одної. Учасники команд обмінюються привітаннями.
Звучать фанфари, діти (2 хлопчики й 2 дівчинки) вносять прапор.
Діти шикуються на майданчику в шаховому порядку й виконують ритмічні вправи.
Комплекс ритмічних вправ:
1. В. п. - ноги на ширині стопи, руки опущені. Нахили голови вперед, назад, ліворуч, праворуч. Повторити 10 разів.
2. В. п. - ноги на ширині стопи, руки опущені. Підняти праву ногу на носок і зробити невеликий поворот тулуба ліворуч (змінити положення). Повторити 10 разів.
3. В. п. - ноги на ширині ступні, руки опущені. Ставити позмінно ногу на носок і по черзі виносити вперед протилежну пряму руку. Повторити 10 разів.
4. В. п. - ноги на ширині плечей, руки на поясі. Три пружинних присідання, один нахил уперед. Повторити 12 разів.
5. В. п. - ноги на ширині ступні, руки перед грудьми. "Ластівка". Повторити 6 разів.
6. В. п. - ноги на ширині плечей, руки на поясі. Поворот тулуба ліворуч, праворуч, нахил тулуба вперед з виносом прямої руки. Повторити 8 разів.
7. В. п. - основна стійка. Відставити ногу в бік на п'ятку й зробити нахил тулуба до ноги. Повторити 5 разів.
8. В. п. - ноги на ширині плечей, руки, зігнуті у ліктях, розвести в боки. Повороти навколо себе, ноги не згинати. Повторити 6 разів.
9. В. п. - ноги на ширині ступні, руки, зігнуті у ліктях, притиснути до тулуба. "Пташка хвостиком крутить" . Повторити 12 разів.
10.В. п. - ноги разом, руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулак. Випади вперед і в боки. Повторити 12 разів.
11. В. п. - ноги разом, руки на поясі. Стрибки з високим підніманням ніг вперед. Виконати 12 стрибків.
12. Вправи на дихання. "Здмухнімо крапельки води з долоні".
13. Вправи на розслаблення м'язів рук, ніг і тулуба "Штанга". Повторити
5 разів.
(Діти імітують піднімання штанги.) Команди обмінюються привітаннями.
Ведуча. - У змаганнях беруть участь не тільки діти, але й матусі і татусі.
Під урочистий марш на спортивний майданчик заходять родини.
Ведуча .- Журі сьогоднішніх змагань (називає прізвища).
Ведуча. - Діти, літо - час туристичних походів. А ви хотіли б вирушити в похід? Тоді позначмо місце нашого старту емблемами команд.
Естафета-завдання "Хто швидше складе емблему своєї команди?"
Учасники кожної команди стають уздовж бокових ліній майданчика в шеренгу. У кінці кожної шеренги лежить комплект із шести кубиків, на яких зображена емблема команди. За командою учасник бере один кубик, переносить його в певне місце й складає емблему.
Ведуча .- Діти, а що потрібно взяти із собою в похід? Куди складають речі?
Конкурс капітанів "Хто швидше складе свій рюкзак?"
Журі оголошує результати.
Ведуча - Під час нашого походу ми станемо сильнішими, сміливішими. На шляху нам трапляться усілякі перешкоди, які потрібно здолати. Ви готові? Тоді рушаймо!
Естафета «Хто з нас, друзі, найпрудкіший?»
Команда "Сміливі". Біг по колоді, повзання під дугою, перестрибування дуги.
Команда "Спритні". Ходьба по пеньках та шишках, повзання під дугою, стрибки з обруча в обруч.
Ведуча. - Молодці, всі добре здолали маршрут і підійшли до узлісся. Яка чудова галявина! Влаштуймо тут перепочинок. (Діти сідають на мати.)
Інсценування казки "Колобок". Естафета "Автобус"
Ведуча. - Туристичний похід триває. Наступний етап - "Автобус".
По 5 дітей від кожної команди шикуються в шеренгу на відстані 4-х кроків один від одного. Тато - водій тримає в руках обруч-кермо автобуса. Потім за обруч-кермо чіпляється вихователь і так по черзі всі учасники команди. Змагання завершуються тоді, коли автобус прибуває до фінішу з усіма учас-никами - пасажирами.
Парна естафета
Ведуча. - Продовжуємо шлях парною естафетою.
Перша пара, тримаючись за руки, біжить до прапорця, повертається і передає естафету іншій парі. Друга пара біжить в обручі. Третя пара біжить, як стриножена конячка. Четверта пара біжить з м'ячем, який тримає двома гімнастичними палицями. П'ята пара - один дорослий (бажано мама) й одна дитина стрибають у мішку. Журі оголошує результати проведених конкурсів.
Вікторина "Літні види спорту"
(З'являється Карлсон (дорослий у костюмі Карлсона) з наплічником. Діти розігрують сценку з Карлсоном. Він показує, що є у нього в наплічнику. Потім Карлсон проводить вікторину про літні види спорту.)
- Які ви знаєте літні спортивні ігри?
- У яких іграх використовують м'яч?
-У якій грі використовують найменший м'яч?
Ведуча .- Карлсон хоче разом з нами пограти в гру.
Естафета "Гонка м 'ячів"
В обручі лежить 10 м'ячів, мама передає м'ячі по одному дітям, остання дитина кидає м'яч вихователеві, той - татові, який ловить м'ячі і складає їх у великий мішок.
Карлсон. - Молодці! А я зате співати вмію.
Музична пауза
(Діти співають куплети дитячих пісень.)
Показовий танок з м'ячами команди "Сміливих"
Ведуча. - Наступний етап змагань - для найспритніших та найсильніших.
Комбінована естафета
1-ша дитина наближається спортивною ходою до гімнастичної лави, сідає на неї верхи й просувається вперед, потім, як гусінь, повзе тунелем, 2-тя дитина стрибає на м'ячі до лави, 3-та - їде на самокаті до лавки й т. д. Мама надуває кульку і несе її на ракетці до лави.
Ведуча. - Діти, подивіться, яке гарне озеро на нашому шляху.
(Запрошує всіх підійти до басейну, взяти маленькі м 'ячі )
Естафета "Хто найбільше закине м'ячів у обруч, який лежить на воді"
Естафета для родини "Хто швидше наповнить казан водою"
Тато везе відро води з басейну на самокаті, мама несе відро на гімнастичній палиці, дитина - носить двома відеречками.
Ведуча. - Скільки перешкод ми здолали! Час уже повертатися на базу.
Діти повертаються на спортивний майданчик.
Ритмічний танець "Сонячний зайчик"
Танцюють уболівальники та команди.
Журі оголошує результати змагань. Вручають нагороди.
Карлсон пригадує, що в нього були кульки. Розглядають кульки й називають букви, написані на них. Карлсон дарує дітям кульки й пропонує скласти слово ("мама"), діти читають слово.
Діти відпускають кульки в повітря. Під веселу музику проходять спортивним майданчиком.
Підготувала інструктор з фізкультури Момоток Т.Р.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів