Колективний перегляд заняття з розвитку мовлення на тему "Рукавичка" у групі дітей раннього віку №1 (вихователь Гаврильчик Олена)
02.02.2024
02 лютого 2024 року у групі дітей раннього віку № 1 (вихователь Олена ГАВРИЛЬЧИК) відбувся колективний перегляд заняття з розвитку мовлення на тему «Рукавичка». Вихователь ставила перед малюками чіткі і конкретні мовленнєві завдання:
- брати участь у бесіді, відповідати на запитання реченнями за змістом знайомої казки шляхом прийомів домовляння і повторення;
- розвивати діалогічне мовлення на основі програвання епізодів із сюжету казки;
- формувати уміння запитувати, вживаючи питальне слово Хто?; розповідати, Хто живе?;
- правильно вживати слова із суфіксами -ик, -ичк, використовуючи образні вислови (вовчик-братик, лисичка-сестричка, зайчик-побігайчик);
- будувати прості поширені речення з однорідними членами речення (В рукавичці живе мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, ведмідь-набрідь);
- звуконаслідувати, правильно вимовляючи звуки п, к, г (пі-пі, ква-ква, гав-гав), збагачуючи словник дітей звуконаслідувальними словами (пікати, квакати, гавкати); твердо вимовляти звук ч: зайчик, рукавичка, вовчик, лисичка; договорювати слова не оглушуючи дзвінких (дід, казка);
- вправляти дітей у моделюванні казки за допомогою кольорових кружечків; розвивати інтонаційну виразність мовлення.
Діти успішно справлялися із завданнями. Їм було дуже цікаво, адже на них постійно чекали сюрпризи від казкових звірят. Колективний перегляд мовленнєвого заняття вихователь Олена ГАВРИЛЬЧИК провела успішно, ще раз підтверджуючи свій професіоналізм у роботі з малюками.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів