РОЗПОРЯДОК ДНЯ переддошкільних і дошкільних груп Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2022/2023 навчальний рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор __________ О. ЛИСАК
Дата 31 серпня 2022 року
РОЗПОРЯДОК ДНЯ
переддошкільних і дошкільних груп Квасилівського ЗДО (ясла-садок)
на 2022/2023 навчальний рік в умовах воєнного стану та адаптивного карантину
Вікові групи Режимні процеси |
Група р.в. № 1, 3, 5 |
Молодша № 6, 9, 12 |
Середня № 2,7, 10, 11 |
Старша № 4, 8, 13, 14 |
Вдома. Підйом, ранковий туалет, спілкування. |
700 - 730 |
700 - 730 |
700 - 730 |
700 - 730 |
В дошкільному закладі. Обробка рук антисептиком. Огляд дітей. Температурний скринінг. Бесіди. Спілкування. Миття рук з рідким милом. Самостійна діяльність. Безконтактні рухливі, дидактичні ігри. Проведення ранкового кола. |
730 - 815 |
730 - 820 |
730 - 820 |
730 - 820 |
Ранкова гімнастика. |
810 - 815 |
814 - 820 |
812 - 820 |
800 - 810 |
Підготовка до сніданку. Миття рук з рідким милом. Сніданок. |
815 - 835 |
820 - 840 |
820 - 840 |
820 - 840 |
Ігри. Самостійна діяльність. Підготовка до занять. |
835-850(900) |
840 - 900 |
840 - 900 |
840 - 900 |
Організована навчально-пізнавальна діяльність (заняття): групові, індивідуально-групові, індивідуальні |
850(900) - 930 |
900 - 940 |
900 - 1000 |
900 - 1030 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка. Спостереження. ДПД. Безконтактні ігри. Самостійна діяльність за інтересами. Індивідуальні заняття |
930 - 1130 |
940 - 1150 |
1000 - 1210 |
1030 - 1220 |
Повернення з прогулянки. Обробка рук антисептиком. Туалетно-гігієнічні процедури. Миття рук з рідким милом. |
1130 - 1150 |
1150 - 1210 |
1210 - 1220 |
1220 - 1230 |
Підготовка до обіду. Обід. |
1150- 1220 |
1210 - 1240 |
1220 - 1250 |
1230 - 1300 |
Підготовка до сну. Сон. |
1220 - 1500 |
1240- 1500 |
1250 - 1500 |
1300- 1500 |
Поступовий підйом. Оздоровчі процедури. Миття рук з рідким милом. |
1500 - 1530 |
1500 - 1540 |
1500- 1540 |
1500- 1540 |
Підготовка до підвечірка. Підвечірок. |
1530 - 1550 |
1540 - 1600 |
1600 - 1620 |
1610 - 1630 |
Ігри-заняття (спільні, індивідуальні). Розваги. Гурткова робота. |
1550 - 1620 |
1600 - 1630 |
1540 - 1600 |
1540 - 1610 |
Підготовка до прогулянки. Прогулянка. Безконтактні ігри. СХД. Індивідуальна робота. Самостійна ігрова діяльність. |
1620 - 1800 |
1630 - 1800 |
1620 - 1800 |
1630 - 1800 |
Бесіда з батьками. Повернення дітей додому. |
До 1800 |
До 1800 |
До 1800 |
До 1800 |
Вдома. Прогулянка з батьками. |
1800 - 1850 |
1800 - 1850 |
1800 - 1900 |
1800 - 1900 |
Повернення з прогулянки. Туалетно-гігієнічні процедури. Миття рук з рідким милом. |
1850 - 1900 |
1850 - 1900 |
1900 - 1910 |
1900 - 1910 |
Підготовка до вечері. Вечеря. |
1900 - 1920 |
1900 - 1920 |
1910 - 1930 |
1910 - 1930 |
Спокійні ігри. Спілкування. Туалетно-гігієнічні процедури. Миття рук з рідким милом. |
1920 - 2000 |
1920 - 2000 |
1930 - 2030 |
1930 - 2100 |
Нічний сон. |
2000 - 700 |
2000 - 700 |
2030 - 700 |
2100 - 700 |
Заявлена тривалість Фактична тривалість
окремих режимних компонентів згідно норм окремих режимних компонентів
Тривалість нічного сну 10 - 11 год |
11 год |
11 год |
10,5 год |
10 год |
Тривалість денного сну 2 - 2,5 год |
2 год 30 хв |
2 год 20 хв |
2 год 15 хв |
2 год |
Інтервали між прийомами їжі 3,5 - 4 год |
3 год 45 хв 3 год 30 хв |
3 год 45 хв 3 год 30 хв |
3 год 55 хв 3 год 45 хв |
4 год 3 год 40 хв |
Загальна тривалість прогулянок 4 - 5 год
|
2 год 1 год 40 хв 50 хв |
2 год 10 хв 1 год 30 хв 50 хв |
2 год 10 хв 1 год 40 хв 1 год |
2 год 1 год 30 хв 1 год |
Тривалість прийому їжі: - сніданок, підвечірок, вечеря 20 хв - обід 25 - 30 хв |
20 хв 30 хв |
20 хв 30 хв |
20 хв 30 хв |
20 хв 30 хв |
Реалізація часу на ігри після сніданку 20 - 30хв |
25 хв |
20 хв |
20 хв |
20 хв |
Організована навчальна діяльність (тривалість занять регулю-ється вихователем в залежності від їх виду, змісту, завдань, форм організації і не може перевищувати час, зазначений у режимі, включаючи динамічні перерви - до 10 хв). Тривалість індивідуальних занять скорочується до 5 хв., інтегрованих - подовжується до 5-10 хв. |
30 хв |
40 хв |
1 год |
1, 5 год |
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів