Ранкова зустріч на тему «Вогонь - добрий, вогонь - злий. Професія пожежника» у старшій групі № 12
14 грудня 2018 року у старшій групі № 12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулася ранкова зустріч на тему «Вогонь - добрий, вогонь - злий. Професія пожежника». Тема ранкової зустрічі співзвучна із темою дня на сьогодні. Така інноваційна форма роботи у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) набуває популярності від часу запровадження концепції НУШ.
Мета ранкової зустрічі: створення спільноти в групі; розвиток у дошкільників навичок спілкування; формування соціальних навичок; створення позитивного настрою на цілий день.
Вітання. Вихователь, дотримуючись відповідної структури ранкової зустрічі, розпочала захід із вітання з дітьми (для цього послужили схематичні картки-підказки, розміщені біля входу в групу). Після вітання діти пройшли до «кола настрою» (зображували веселі і сумні промінці). На ранкове коло зібралися діти, як тільки пролунав дзвінок. У ранковому колі діти передавали посмішку другові (дитина бігає по колу і торкається рукою того, хто посміхається).
Щоденні новини. За допомогою спеціальних карток-схем та відповідних загадок діти обрали пору року, місяць, день, сьогоднішнє число. Дитина дня - Влада розповіла друзям прогноз погоди на сьогодні. А вихователь запропонувала послухати мелодію, яка підкаже тему дня та чим діти будуть займатися протягом дня (звучить запис потріскування палаючого вогню).
Обмін інформацією. Сьогодні дітям ставилося завдання - поміркувати, що вони знають про вогонь, та уважно вислухати різні думки товаришів, не перебиваючи один одного (дидактична гра «Вогонь - добрий, вогонь - злий»).
Групове заняття. Вихователь звернула увагу дітей на картину і попросила подумати, що може трапитися після необережного поводження з вогнем та хто приходить першим на допомогу (пожежники). Під час гри-тренування діти повправлялися у виклику пожежної служби 101 та перевтілилися у пожежників. А для цього взяли активну участь у грі-тренуванні «Пожежники на навчанні»: лазили по драбині, перестрибували через «палаючі» предмети (з обруча в обруч) та проходили крізь «задимлені місця» (пролізали в тунель) тощо. На завершення ранкової зустрічі всі дружно пригадали правила пожежної безпеки і побажали один одному гарного дня і веселого настрою.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів