Про впровадження інклюзивної освіти у закладі
УКРАЇНА
КВАСИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(ЯСЛА-САДОК)
______________________________________________________________________________
НАКАЗ
08 вересня 2015 року смт. Квасилів № 64
Про впровадження інклюзивної освіти у закладі
З метою забезпечення дошкільною освітою дітей з особливими освітніми потребами, налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу та об'єднання зусиль дошкільного навчального закладу, лікарської амбулаторії і батьків у створенні оптимальних умов для їх навчання, виховання і розвитку в умовах ДНЗ
НАКАЗУЮ:
1. Для координації діяльності всіх учасників освітнього процесу створити групу психолого-педагогічного супроводу (ППС) дітей з особливими освітніми потребами у складі:
- завідувача Лисак О.М.
- вихователя-методиста Семенюк Р.Ф.
- медичної сестри старшої Ковтун Л.М.
- інструктора з фізкультури Момоток Т.Р.
- практичного психолога Турченюк І.О.
- вихователів вікових груп, у яких виховуються діти з особливими освітніми потребами.
2. Сестрі медичній старшій Ковтун Л.М.:
2.1. Провести облік дітей з особливими потребами на підставі медичних висновків представлених батьками у заклад.
Після прийому дітей у заклад.
2.2. Отримати згоду кожного з батьків на обробку персональних даних.
При прийомі дітей у заклад.
2.3. Затвердити заходи щодо оздоровчо-корекційної роботи з даними дітьми (додаток).
2.4. Надавати консультативну допомогу батькам дітей з особливими потребами з питань оздоровчо-корекційної роботи в умовах сім'ї.
Постійно.
3. Вихователю-методисту Семенюк Р.Ф.
3.1. Скласти план роботи педагогічного колективу з дітьми з особливими освітніми потребами та винести для обговорення в колективі.
До 10.09.2015р.
3.2. Розробити методичні рекомендації з питань організації освітньої роботи з дітьми з особливими потребами.
До 10.09. 2015р.
3.3. Провести консультації для педагогічного колективу з метою організувати систему роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку.
Вересень.
3.4. Здійснити підбір навчально-методичного забезпечення освітнього процесу спрямованого на виконання корекційно-розвивального та навчально-виховного процесів дітей з особливими потребами.
До 15.09.2015р.
3.5. Розробити спільно з вихователями критерії оцінювання досягнень дітей з особливими освітніми проблемами.
Вересень 2015р.
4. Вихователям, інструктору з фізкультури, музичним керівникам:
4. 1. Здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами шляхом:
- ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо здійснення інклюзивної освіти дошкільників;
- здійснення спостереження за дітьми з особливими потребами, їх індивідуальними особливостями, емоційним та фізичним станом, можливостями;
- проведення педагогічної діагностики, індивідуальних бесід, вивчення продуктів діяльності дітей з особливими освітніми потребами, з метою визначення рівнів їх розвитку;
- складання індивідуальних програм розвитку для кожної дитини з обмеженими можливостями за станом здоров'я;
- створення оптимальних умов та підготовки предметно-ігрового розвивального середовища для занять з дітьми з особливими потребами;
- включення дитини з вадами розвитку в освітній процес, координація дитячої діяльності, дозування навантажень;
- налагодження співпраці з батьками та відповідними спеціалістами для інклюзивного навчання та виховання дітей.
Постійно.
4.2. Проводити просвітницьку роботу (різними формами) з батьками дітей з особливими потребами.
Постійно.
4.3. Проводити моніторинг освітньої діяльності даних дітей.
Вересень, січень, травень.
5. Практичному психологу Турченюк І.О.:
5.1.Організувати психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами через психологічне забезпечення індивідуальних освітніх програм.
Протягом року.
5.2. Провести добір діагностичного інструментарію, рекомендованого для роботи з різними категоріями дітей відповідно до наявного дефекту розвитку та провести діагностику рівня їх розвитку.
Вересень, жовтень.
5.3. Проводити корекційно-відновлювальну роботу з дітьми з особливими потребами у відповідності до системи розроблених заходів у ДНЗ та новітніх досягнень у галузі корекційної педагогіки, спеціальної психології.
Протягом року.
5.4. Формувати психологічну готовність педагогів до взаємодії з дитиною з особливими потребами шляхом організації просвітницьких тренінгів.
Щоквартально.
5.5. Проводити моніторинг результативності корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, з метою виявлення і прогнозування можливих проблем та їх усунення. Щоквартально.
5.6. Скласти практичні поради педагогам, які працюють з дитиною з особливими потребами (відповідно до стану її розвитку).
Жовтень, листопад.
6. Контроль стану здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами покласти на медичну сестру старшу Ковтун Л.М. та вихователя-методиста Семенюк Р.Ф.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Завідувач О.М.Лисак
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів