ПОЛОЖЕННЯ про архівний підрозділ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради
Додаток № 2 до наказу № 13
від 27.02.2014 року
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Квасилівського ЗДО
_____________Ольга ЛИСАК
ПОЛОЖЕННЯ
про архівний підрозділ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради
1. Згідно з Законом України «Про національний архівний фонд та архівні установи» у Квасилівського ЗДО створено архівний підрозділ для тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадились за час його діяльності.
2. У своїй діяльності архівний підрозділ керується Конституцією України і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами та цим Положенням.
З питань організації та методики ведення архівної справи архівний підрозділ керується наказами державного комітету архівів України (далі - Держкомархівів).
3. Архівний підрозділ працює відповідно до річного плану, який затверджує завідувач і звітує перед ним про проведену роботу.
4. Коло службових обов'язків відповідального за роботу архівного
підрозділу визначається посадовою інструкцією, яку затверджує завідувач.
5. Основними завданнями архівного підрозділу є:
- приймання від структурних підрозділів закладу та зберігання архівних документів з різними видами носіїв інформації;
- контроль стану зберігання та правильності оформлення документів у структурних підрозділах закладу;
- участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок), перевірка відповідності формування документів у справі затвердженій номенклатурі;
- участь у заходах з підвищення фахової кваліфікації працівників закладу, які відповідають за роботу з документами.
6. Для виконання покладених на архівний підрозділ завдань йому надається право:
- вимагати від структурних підрозділів закладу передання на зберігання документів, оформлених згідно з чинним законодавством;
- повертати структурним підрозділам на доопрацювання документи, оформлені з порушенням встановлених вимог;
- давати структурним підрозділам закладу рекомендації з питань, що входять до компетенції архівного підрозділу;
- запитувати від структурних підрозділів закладу відомості, необхідні для роботи;
- інформувати завідувача про стан роботи з документами та вносити пропозиції щодо його поліпшення;
- брати участь у нарадах, що проводяться в закладі, в разі розгляду на них питань роботи з документами.
7. Відповідальною за роботу архівного підрозділу призначається особа з базовою вищою та повною вищою освітою і стажем роботи не менше як три роки.
8. До складу документів архівного підрозділу входять:
- закінчені у поточному діловодстві документи з паперового основою, віднесені до тривалого (понад 10 років) зберігання, створені у закладі;
9. Документи з паперовими носіями інформації передаються із структурних підрозділів закладу до архівного підрозділу через два роки після закінчення їх у діловодстві в упорядкованому стані за описами зразка, затвердженого Держкомархівом.
10. Установляються такі граничні строки тимчасового зберігання документів в архівному підрозділі закладу:
- для районних рад і державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та безпосередньо підпорядкованих їм організацій - 5 років;
Відповідальний за роботу з архівними документами Леся ФЕДОРУК
_____________________________________________________________________________________________
ПРОТОКОЛ
Від 15.11.2022 № 1
смт Квасилів
Засідання експертної комісії
Голова — Семенюк Раїса
Секретар — Федорук Леся
Присутні: члени експертної комісії
Порядок денний:
1. Про розгляд і схвалення номенклатури справ закладу дошкільної освіти на 2023 рік (доповідач — Федорук Леся, діловод).
2. Про розгляд та затвердження плану роботи експертної комісії закладу дошкільної освіти на 2023 рік (доповідач — Семенюк Раїса, методист-вихователь).
СЛУХАЛИ:
Федорук Лесю, яка зазначила, що номенклатура справ закладу дошкільної освіти складена відповідно до Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, затверджених наказом Державного комітету архівів України від 16.03.2001 № 16, Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5. Зачитала проект номенклатури справ закладу дошкільної освіти № 9 на 2022 рік та запропонувала його експертній комісії для розгляду і схвалення.
ВИСТУПИЛИ:
Семенюк Раїса, голова експертної комісії, яка засвідчила правильність оформлення документів та формування справ закладу дошкільної освіти, правильність визначення строків зберігання справ, передбачених номенклатурою справ закладу дошкільної освіти. Запропонувала схвалити номенклатуру справ закладу дошкільної освіти та подати на затвердження директору закладу дошкільної освіти.
ВИРІШИЛИ:
1) Схвалити номенклатуру справ закладу дошкільної освіти № 10 на 2023 рік.
2) Подати номенклатуру справ закладу дошкільної освіти № 10 на 2023 рік на затвердження директору закладу дошкільної освіти до 15.11.2021 року.
2. СЛУХАЛИ:
Семенюк Раїсу, яка ознайомила всіх присутніх з планом роботи експертної комісії закладу дошкільної освіти на 2023 рік .
ВИСТУПИЛИ:
Лисак Ольга, член експертної комісії, яка запропонувала затвердити план роботи експертної комісії закладу дошкільної освіти на 2023 рік .
ВИРІШИЛИ:
Затвердити план роботи експертної комісії закладу дошкільної освіти на 2023 рік .
Голова Раїса Семенюк
Секретар Леся Федорук
_____________________________________________________________________________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор _______________ Ольга ЛИСАК
____________________ 20___ року
ПРОТОКОЛ
14.11. 2018 № 2
смт. Квасилів
засідання експертної комісії
Голова - Семенюк Р.Ф.
Секретар - Федорук Л.В.
Присутні: члени експертної комісії
Порядок денний:
1.Про проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві закладу та упорядкування зберігання архівних документів (доповідає діловод Федорук Л.В.)
2.Про підготовку документів, які підлягають знищенню та проведення утилізації документів, в яких завершені строки зберігання (доповідає бухгалтер Вишневська Р.П.)
1. СЛУХАЛИ:
Федорук Л.В., яка ознайомила з інструкцію з діловодства закладу дошкільної освіти, положенням про архів та експертну комісію.
ВИСТУПИЛИ:
Семенюк Р.Ф., голова експертної комісії, яка засвідчила правильність оформлення документів та формування справ дошкільного навчального закладу, правильність визначення строків зберігання справ, передбачених номенклатурою справ дошкільного навчального закладу.
ВИРІШИЛИ:
Провести експертизу цінності документів, що утворилися в діловодстві закладу та упорядкувати зберігання архівних документів
2.СЛУХАЛИ:
Лисак О.М., яка зазначила, що після закінчення тимчасових і тривалих термінів зберігання документи можуть бути вилучені для знищення. Утім, законодавство забороняє знищення документів без попереднього проведення експертизи їх цінності (ст. 6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.1993 № 3814-XII, далі - Закон про НАФ; п. 2.13 Загальних положень Переліку № 578). Експертиза цінності документів - це всебічне вивчення документів з метою внесення їх до Національного архівного фонду або вилучення з нього, проведення грошової оцінки документів Національного архівного фонду, віднесення їх до унікальних і встановлення строків зберігання документів, що не підлягають внесенню до Національного архівного фонду (частина перша ст. 1 Закону про НАФ ). Порядок проведення експертизи цінності документів регламентовано у розділі 5 Правил № 1000. Експертиза цінності документів в архіві організації здійснюється під методичним керівництвом відповідних державних архівних установ, архівних відділів міських рад, у зоні комплектування яких перебуває організація.
ВИСТУПИЛИ:
Вишневська Р.П., яка запропонувала підготувати документи, які підлягають знищенню та проведення утилізації документів, в яких завершені строки зберігання.
ВИРІШИЛИ:
Підготувати документи, які підлягають знищенню та проведення утилізації документів, в яких завершені строки зберігання
Голова Р.Ф. Семенюк
Секретар Л.В.Федорук
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів