План заходів Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) з національно-патріотичного виховання дошкільників на 2018-2019 навчальний рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
педагогічною радою 31 серпня 2018 року
Завідувач _______________ О.М. Лисак
План
заходів Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)
з національно-патріотичного виховання дошкільників
на 2018-2019 навчальний рік
№ п\п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
І. |
Організаційно-методична робота |
|||
1. |
Систематизувати нормативно-правові та методичні документи з питань патріотичного виховання. |
вересень |
завідувач вихователь-методист |
|
2. |
Забезпечити висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом, на сайті ЗДО в рубриках: «Новини», «Дитина в соціумі». |
протягом року |
завідувач вихователь-методист |
|
3. |
Забезпечити організаційно-методичний супровід модернізації змістового наповнення національних куточків у всіх вікових групах. |
вересень-листопад |
завідувач вихователь-методист |
|
4. |
Систематизувати в методичному кабінеті та у вікових групах навчально-методичні посібники, дитячу художню літературу з питань національно-патріотичного виховання. |
вересень-жовтень |
вихователь-методист вихователі |
|
5. |
Організувати в методичному кабінеті тематичну виставку «Виховуємо патріотів змалку». |
жовтень |
вихователь-методист |
|
6. |
З метою самоосвіти педагогів забезпечити опрацювання методич-них посібників національно-патріотичного спрямування. |
протягом року |
всі педагоги |
|
7. |
Забезпечити активне використання в освітньому процесі народознавчих міні-музеїв, розміщених у групових приміщеннях та в ЗДО. |
протягом року |
всі педагоги |
|
8. |
Забезпечити активне викори-стання системи роботи з українознавства для всіх вікових груп «Нетрадиційні підходи до вирішення завдань з українознавства в ЗДО» (Семенюк Р.Ф.); |
протягом року |
вихователі всіх вікових груп |
|
9. |
З метою самоосвіти, підвищення теоретичного та фахового рівня забезпечити дистанційне навчання педагогів. Опрацювання матеріалів доробку «Пласт» - національна скаутська організація України» (Сайт Пласту http://www.plast.org.ua/_new/) |
грудень |
вихователь-методист |
|
10. |
Розробляти для педагогів змістове наповнення тематичного блоку «Україна - єдина країна» (сценарії, конспекти, дидактичний матеріал тощо) |
протягом року |
вихователь-методист вихователі |
|
11. |
|
|
|
|
ІІ. |
Робота з педагогами |
|||
1. |
Опрацювати Лист МОН «Про організацію національно-патріо-тичного виховання у дошкільних навчальних закладах (від 25.07.2016 № 1/9-396). |
серпень |
педколектив |
|
2. |
Підготувати та провести День знань у дитячому садку «Про що мріють українські діти?» |
03 вересня |
педколектив |
|
3. |
Провести групову консультацію-діалог «Моделювання моральної поведінки дітей за допомогою ігор з народними ляльками: методичні аспекти» |
січень |
вихователь-методист, Бернацька Г.Ю |
|
3. |
Оновлення групових міні-музеїв. Мета міні-музеїв: розширення освітнього простору ЗДО; залучення педагогів, батьків та дітей до пошукової, краєзнавчої, художньо-естетичної роботи; виховання шаноб-ливого ставлення до традицій, звичаїв та ремесел українського народу; формування потреби не лише зберігати духовні скарби українців, а й примно-жувати їх; виховувати патріотичні почуття та гордість за Україну. |
листопад |
вихователі |
|
4. |
Брати активну участь в засіданнях творчої групи з реалізації науково-методичної проблеми з національно-патріотичного виховання дошкільників |
3-4 р\рік |
Сенюк Н.Г., Грухаль М.К., Денисюк О.М., Момоток Т.Р., Шевчук Н.С., Семенюк Р.Ф. |
|
5. |
Мета: формування у дошкільників національної самосвідомості засобами художньо-продуктивних видів діяльності. 1. - «Віночок для Катрусі». Мета: формування у дошкільників національно-патріотичних почуттів засобами художньої літератури. - заняття-розвага з українознав-ства в молодшій групі на тему «В гості до народної іграшки» Мета: формування національно-патріотичних почуттів дошкільників засобами народної іграшки. |
грудень
січень
лютий |
Шевчук Н.С.
Шум М.М.
Бернацька Г.Ю |
|
6. |
Проведення Тижня рідної мови. Мета: виховання шанобливого ставлення до рідної мови (її поетичного слова, народної пісні та гри, фольклору). |
лютий |
вихователь-методист всі педагоги |
|
7. |
Проведення майстер-класу з писанкарства. Мета: збагачувати знання педагогів про народні звичаї і традиції українців; вправляти у різних техніках писанкарства; підвищувати теоретичний і професійний рівень педагогів, розвивати їх творчі здібності. |
березень |
Шевчук Н.С. вихователь-методист |
|
8. |
Проведення коучингу для педагогів «Патріотичне виховання підростаючого покоління - проблема державної ваги». Мета: спонукати педагогів до пошуку умов для національно-патріотичного виховання дошкільників та розширення напрямів діяльності з даної проблеми; розвивати творчий потенціал та комунікативні здібності педагогів, навички взаємодії у команді. |
березень |
завідувач вихователь-методист |
|
9. |
1. Провести літературне свято-конкурс кращих читців поезії Т.Г. Шевченка. |
березень |
вихователі старших груп |
|
10.
|
Долучитися до волонтерської діяльності у допомозі воїнам, які знаходяться у зоні бойових дій. |
протягом року за потреою |
педагогічний колектив |
|
ІІІ. |
Робота з дітьми
|
|||
1. |
Провести День знань для дошкільників «Про що мріють українські діти?». |
03.09. |
вихователі музкерівники інстр. з ф-ри |
|
2. |
Проводити бесіди народознавчого змісту в етнографічному (народознавчому) куточку. |
протягом року |
вихователі |
|
3. |
2. Провести інтегроване заняття в середній групі на тему «В гостях у гончара» Мета: формування у дошкільників національної самосвідомості засобами художньо-продуктивних видів діяльності. |
грудень |
Шевчук Н.С. |
|
4. |
3. Провести інтегроване заняття в молодшій групі на тему «Віночок для Катрусі». Мета: формування у дошкільників національно-патріотичних почуттів засобами художньої літератури. |
січень |
Шум М.М. |
|
4. |
Проводити тематичні заняття з національно-патріотичного виховання за навчально-тематичними блоками: - «Моя сім'я, моя родина» (середні, старші групи); - «Я в дитячому садку» (середні групи) ; - «Я і моє рідне селище» (середні групи); - «Мій рідний край. Стежини і вулиці рідного краю» (старші групи); - «Моя країна - Україна» (середні групи); - «Моя країна - Україна. Державні символи і промисли України» (старші групи); - «Моя країна - Україна. Народні символи України» (старші групи); - «Народи Землі. Країни-сусіди України» (старші групи); - та ін. у відповідності до річного планування НВБ. |
протягом року |
вихователі |
|
4. |
Залучати дітей до читання та обговорення творів про Україну, малу Батьківщину. |
протягом року |
вихователі |
|
5. |
Проводити екскурсії-огляди та заняття народознавчого спрямування у міні-музеях груп та ЗДО. |
протягом року |
вихователі |
|
6. |
Проводити з дітьми дидактичні ігри національно-патріотичного спрямування, народні рухливі та спортивно-патріотичні ігри. |
протягом року |
всі педагоги |
|
7. |
Провести фізкультурне свято у старших групах до Дня захисника Вітчизни «Посвята в козачата». |
12.10. |
вихователі інструктор з фіз-ри |
|
8. |
Спонукати дітей до участі у розмовах, бесідах про події, які відбуваються в Україні, рідному краї, про визначні місця рідного селища із використанням фотографій, ілюстрацій тощо. |
протягом року |
вихователі |
|
9. |
Проводити з дітьми свята і розваги, спрямовані на відродження національних звичаїв і традицій. Залучати дітей до активної участі у національних святах та розвагах. |
протягом року |
вихователі музкерівники |
|
10. |
Залучати дітей до активної участі у заходах, приурочених Тижню рідної мови. |
лютий |
вихователі музкерівники |
|
11. |
Провести заняття-розвагу з українознавства в молодшій групі на тему «В гості до народної іграшки». |
лютий |
Бернацька Г.Ю |
|
12. |
Провести конкурс дитячих робіт «Сім кольорів дитинства» |
2-3 р\рік |
вихователі |
|
13. |
Провести тематичні екскурсії до природних об'єктів та пам'ятних місць селища. |
листопад, квітень |
вихователі старших груп |
|
14. |
Організувати виставки дитячих робіт на тему: «Моє щастя», «Великодні писанки» |
квітень |
вихователі всіх вікових груп |
|
ІV. |
Робота з батьками |
|||
1. |
Провести анкетування з метою виявлення знань батьків щодо національно-патріотичного виховання дітей. |
листопад |
вихователь-методист, вихователі старших груп |
|
2. |
Залучати батьків до участі у виставках дитячих робіт, конкурсах, національних святах та розвагах. |
протягом року |
педагогічний колектив |
|
3. |
Висвітлювати в батьківських куточках питання з національно-патріотичного виховання дітей, розміщувати відповідні поради та рекомендації. |
протягом року |
педагогічний колектив |
|
4. |
Провести групові батьківські збори: - «Виховуємо добротою» (групи раннього віку); - «Особливості національно-патріотичного виховання молодших дошкільників» (групи молодшого дошкільного віку); - «Патріотизм плекається в родині» (групи середнього дошкільного віку); - «Родинне виховання дошкіль-ників за спадщиною Василя Сухомлинського» (групи стар-шого дошкільного віку). |
квітень |
вихователі |
|
5. |
Провести консультацію для батьків: - «Виховання патріотизму у дошкільників» |
лютий |
Шум М.М. |
|
6. |
|
|
|
|
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів