План роботи гуртка «Маленькі актори» на 2015-2016 навчальний рік
Мета гурткової роботи: розвиток творчих музичних здібностей дошкільників засобом музичної гри-драматизації.
|
Зміст роботи |
Мета |
Вересень |
1. Читання та бесіда за змістом авторського твору «Крокує Осінь Україною». Гра на розвиток творчого мислення «Підбери слова». 2. Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо). Слухання музики, яка супроводжує персонажів. 3. Переказ твору своїми словами. Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірювальна». Слухання музики. Розучування ролей. 4. Показ настільного театру іграшок за змістом твору (за частинами). Діалог персонажів. Слухання музики та спів. |
|
Жовтень |
1. Вивчення діалогів за ролями за змістом твору «Крокує Осінь Україною». Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет». 2. Розучування пісень та танцювальних рухів за змістом гри-драматизації. 3. Розучування пісень та танцювальних рухів за змістом гри-драматизації. Показ гри з фрагментами. Гра на розвиток творчого мислення «Впізнай за рухами». 4. Виконання діалогів, пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями». |
|
Листопад |
1. Показ дітьми музичної гри-драматизації «Крокує Осінь Україною». Читання та бесіда за змістом казки «Колобок». Слухання музики. Гра на розвиток творчого мислення «Від реальності до казки». 2. Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо.) Діалоги персонажів. Слухання музики, яка супроводжує персонажів. 3. Розучування пісень, таночків. Гра на розвиток творчого мислення «Добери картинку». |
|
Грудень |
1. Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірювальна». Вивчення діалогів за ролями до лялькової вистави «Колобок». 2. Творча вправа «Впізнай за рухами». Розучування пісень і таночків. Показ гри за фрагментами. 3. Слухання музики, яка супроводжує персонажів. Виконання діалогів, пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями». 4. Показ дітьми лялькової вистави «Колобок». |
|
Січень |
1. Ігри на розвиток творчого мислення: «З якої казки»; «Фотографії на пам'ять». 2. Ігри на розвиток творчого мислення: «Хто на світі найзліший», «Хто на світі найдобріший». 3. Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет». 4. Показ стендового театру «Рукавичка». |
|
Лютий |
1. Творчі вправи на формування виразності рухів: «Різна хода», «Дружні звірята». 2. Творчі вправи на формування виразності рухів: «Покажи, що відчуваєш». 3. Творчі вправи «Пташка з підбитим крильцем». «Зобрази настрій». |
|
Березень |
1. Ознайомлення з твором «Оберігова країна». Бесіда за змістом твору. Слухання музики. Творчі вправи: «Я страшилок не боюся, на кого хочеш перетворюся», «Зобрази настрій». 2. Переказ твору дітьми (за ролями, вроздріб, за частинами тощо). Діалоги та монологи персонажів. Слухання музики, яка супроводжує персонажів. Творча програма «Покажи, що відчуваєш». 3. Розучування пісень, таночків. Гра на розвиток творчого мислення «Маски». 4. Розучування пісень, таночків. Розігрування фрагментів гри - драматизації. Ігри на розвиток творчого мислення: «Я - мама...», «Приміряй роль». |
|
Квітень |
1. Вивчення діалогів та монологів за ролями за змістом твору. Гра на розвиток творчого мислення «Живий предмет». Творче завдання за мотивами знайомих казок. 2. Розучування пісень та танцювальних рухів «різна хода». 3. Показ гри за фрагментами. Гра на розвиток творчого мислення «Казкова примірю-вальна». 4. Виконання діалогів. Пісень, танцювальних рухів за змістом твору. Творча гра «Поміняємося ролями». 5. Показ дітьми музичної гри-драматизації «Оберігова країна». |
|
Травень |
1. Ігри на розвиток творчого мислення: «З якої казки?»; «Хто на світі найзліший?»; «Фотографії на пам'ять». 2. Підсумкове засідання театральної студії «Маленькі актори». |
|
Керівник гуртка музкерівник вищої категорії, звання «вихователь-методист» Денисюк Олена Михайлівна
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів