|
Вікові групи дітей
|
Групи раннього віку № 1, 3, 11
|
Молодші групи № 7, 10, 13
|
Середні групи № 4, 5, 14
|
Старші групи № 2, 8, 19, 12
|
Понеділок, 21 квітня «Дитина і побут. Пожежна безпека»
|
Оформлення освітнього середовища груп
- Заняття «Навіщо нам електро-прилади? Від чого стається пожежа?» (про пожежну безпеку)
- Заняття з малювання «Вогняні пальчики» (мал. нетрадиц. технікою)
- Бесіда «Сірники - не для дітей»
- Дидактичні ігри: «Склади ціле», «Маленькі пожежники»; «Що спочатку, а що потім?» (про причини виникнення вогню); «Безпечні розетки»; «Що для чого?» (про призначення предметів побуту, електроприладів)
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом
- Моделювання ситуацій: «Хлопчик приніс у дитячий садок сірники»; «Дівчинка довго сидить за комп'ютером», «Рятувальний патруль» (діти рятують іграшки від вогню)
- Рухливі ігри: «Загасимо вогонь» (ігри з піском і водою); «Передай картинку» (закріплення назв предметів побуту); «Будь обережним!» (ходьба по гімнастичній лаві); «Мавпочки» (повзання по гімнастичній стінці); «Знайди прапорець» (орієнтування у просторі)
- Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємностей»; «Сам удома»
*Інформація для батьків (ширма) «Дитячі пустощі з вогнем»
|
Оформлення освітнього середовища груп
Заняття «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користування електроприладами»
- Заняття з малювання «Вогняні візерунки - малюємо полум'я»
- Бесіда ««Сірник маленький, а біда - велика. Заборонні правила пожежної безпеки»
- Дидактичні ігри: «Що працює від розетки?»; «Що в мішечку?»; «Опиши картинку» (призначення предметів побуту); «Гаряче-холодне» (про нагрівання електроприладів); «Збери пожежну машину»; «Що зайве?» (визначення найпростіших приладів для пожежогасіння); «Горить - не горить»
- Сюжетно-рольові ігри: «Ми - пожежники» (опанування навичками гасіння малого вогню); «Погасимо кицин дім»
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок; викладання на фланелеграфі «Кицин дім»
- Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємностей»; «Сам удома»;
- Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском)» «Димна хмара: як сховатися від небезпеки?»
*Інформація для батьків (ширма) «Дитячі пустощі з вогнем»
|
Оформлення освітнього середовища груп
- Заняття «101: рятувальний номер. Професія пожежника»
- Заняття з конструювання «Червона машина мчить на допомогу»
- Бесіди: «Іскри, що несуть біду»; «Телевізійна небезпека», «Що працює від розетки?»
- Дидактичні ігри: «Пожежний патруль - рятуємо іграшки»; «Що у кого?»; «Що потрібно пожежникам для роботи?»; «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту); «Можна - не можна?»
- Рухлива гра «Вогонь - водичка: веселі перегони»
- Інсценізація казки «Кицин дім»
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
- СХД «Зліпимо вогненасник»
- Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємностей»; «Сам удома»
- Моделювання ігрових ситуацій: «Димна хмара: як сховатися від небезпеки?»; «Дівчинка почула на кухні запах газу, коли вдома нікого не було»
- Сюжетно-рольові ігри: «Ми - пожежники»; «Кухарі»
- Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ пол. дня)
*Інформація для батьків (ширма) «Дитячі пустощі з вогнем»
|
Оформлення освітнього середовища груп
- Заняття «Екстрений дзвінок: 101 на зв'язку»
- Малювання «Пожежа у лісі»
- Бесіди: «Електро-друг чи електро-ворог?»; «План дій: якщо трапилась пожежа»
- Дидактичні ігри: «Закінчи фразу»; «Небезпечні предмети в руках дітей»; «Допоможіть Незнайку»; «Що потрібно пожежникам для роботи?»
- Рухливі ігри: «Юні пожежники»; «Врятуй вірних друзів»; «Вогонь - водичка: веселі перегони»; «Знайди собі пару»; «Пожежники на навчанні»
- Екскурсія-огляд протипожежного куточка
- Логічна гра «Ланцюжок слів» (сірник - папір, вогонь, пожежа...)
- Сюжетно-рольові ігри: «Сім'я», «Пожежники»
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
- Розгляд ілюстрацій «Сам удома»
- ДПД зі свічкою «Припинення вогню без доступу повітря»
- Полілог «Де причаїлася небезпека на кухні?».
- Перегляд презентації (на вибір): «Рятувальники-пожежники»; «Газова служба-104»; «Пожежна служба-101» *Інформація для батьків (ширма) «Дитячі пустощі з вогнем»
|
Вівторок, 22 квітня «Дитина і вулиця. Правила дорожнього руху»
|
- Заняття «Пішохідна абетка - перші кроки до безпеки на дорозі»
- Гра-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
- Конструювання «Вузька дорога»
- Бесіда «Машини на нашій вулиці»
- Дидактичні ігри: «Добери за кольором»; «Добери за формою»; «Склади з частин ціле»; «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин); «Збери кубики в кузов», «Куди їдуть автомобілі?»; «Хто такий незнайомець?»
- Рухливі ігри: «Горобчики і кіт»; «Горобчики і автомобіль»; «Поїзд»; «Перейди дорогу»; «Трамвай»; «Кольорові автомобілі»
- Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт»; «Як уникнути неприємностей?»
- Цільова прогулянка до автобусної зупинки біля дитячого садка
- Сюжетно-відображувальні ігри: «Автобусна зупинка»; «Водії»
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом (на вибір)
- Моделювання ігрових ситуацій: «Хлопчик грається з м'ячиком біля проїжджої частини дороги»;
«Дівчинка вирішила перейти дорогу без дорослих»
*Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»
|
- Заняття «Маленькі ніжки на великій дорозі»
- Гра-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
- Аплікація на тему «Кольорові сигнали»
- Бесіди: «Коли дитина загубилася»; «Безпека під час поводження з тваринами»
- Рухливі ігри: «Кольорові автомобілі»; «Горобці і кіт»; «Веселі перегони» (естафета з використанням машинок); «Горобчики і автомобіль»; Зберемо світлофор»; «Автомобілі»
- Моделювання ігрових ситуацій: «Колобок на міській вулиці»; «Телефон у руках пішохода»; «До тебе звернувся незнайомець»; «Хлопчики грали у футбол і м'яч відскочив на проїжджу частину дороги»
- Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин); «Види транспорту»; «Дорожня пригода» (знання правил дорожнього руху); «Місця для ігор на вулиці»; «Хто такий незнайомець?»
- Настільно-друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо...» (види транспорту: наземний, повітряний, водний, спеціальний (військовий))
- Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникнути неприємностей»; «Що добре, а що погано?»
- СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)
- Цільова прогулянка до найближчої вулиці (спостереження за різними видами транспорту; закріплення ПДР)
- Читання творів художньої л-ри та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
*Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»
|
- Заняття «Вуличний навігатор - світлофор»
- Гра-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
- Малювання «Безпека на дорозі»
- Бесіди:«Як ми граємось на вулиці»; «Безпека під час поводження з тваринами»
- Дидактичні ігри:«На чому люди їздять?»; «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спеціального призначення);«Дорожні знаки - наші помічники»; «Транспортні загадки» (загадки про транспорт); «Правила спілкування з незнайомцями»
- Рухливі ігри: «Потяг»; «Кольорові автомобілі»; «Горобчики і автомо-біль»; «Знайди свій знак»; «Кмітливі пішоходи»; «Зберемо світлофор»
- Сюжетно-рольова гра «Школа водіння» (розігрування ситуацій навчанню водінню)
- Розгляд дидактичної картини «Види транспорту» із серії «Транспорт»
- Цільова прогулянка до найближчої вулиці (спостереження за різними видами транспорту, закріплення ПДР)
- Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
- СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»
- Розгляд ілюстрацій із набору карток: «Як уникнути неприємностей»; «Що добре, а що погано?»
- Моделювання ситуацій: «Червоне світло застало посеред дороги»; «Телефон у руках пішохода»; «Хлопчика вирішив перебігти через дорогу до найближчого кіоска»,
*Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»
|
- Підсумкове заняття «Школа екстремальних ситуацій» (Ст. гр. №8)
- Заняття «Ми - пішоходи» (Ст. гр.2, 9, 12)
- Гра-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті», «Безпечний маршрут» (план маршруту до дитсадка)
- Заняття з ліплення «Я ліплю із пластиліну для тата-захисника машину»
- Бесіда з презентацією«Дорожня абетка»(про ПДР); «Правила для велосипедистів»; «Поведінка з незнайомими людьми», «Військовий транспорт»
- Сюжетно-рольова гра «Регулю-вальник»
- Дидактичні ігри: «Дорожня вікторина» (перевірка знань дорожніх знаків), «Наш транспорт», «Друже, світлофор!», «Віртуальна ситуація на дорозі» (з використанням ІК), «Правила спілкування з незнайомцями», «Склади речення» (за опорними словами)
- Рухливі ігри: «Хто влучніший?», «Школа м'яча», «Регулювальник», «Яка команда швидше збереться?», «Перегони» (орієнту-вання за сигналами світлофора)
- СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»
- Моделювання ігрових ситуацій:
«Куди поспішають машини?» (складання творчих розповідей, закріплення знань про військові види транспорту); «Мама намагається пройти з тобою вулицю в недозволеному місці. Які твої дії?»; «Аварія на дорозі», «Пішохід у навушниках переходить дорогу»
Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила дорожнього руху»
*Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»
|
Середа, 23 квітня «Дитина і гра. Мінна безпека»
|
- Заняття «Що ховається в коробці? Безпечні та небезпечні іграшки»
- Аплікація «Кульки з ниточками» (за потреби - заняття в укритті)
або Малювання пальчиком «Намистинки на ниточці»
- Бесіда «Вибухонебезпечні предмети. Правила мінної безпеки».
- Дидактичні ігри: «Кожній речі - своє місце»; «Що у кошику?» (предметні картинки); «Що для чого?»; «Можна - не можна» (сортування предметів на дві купки - безпечних та небезпечних).
- Рухливі ігри: «Знайди предмет»; «Котик і миші»; «Теремок»; «Хто перший?»; «Каруселі», «Знайди свій колір»; «Біжіть до прапорця»; «Прокоти м'яч у ворітця»; «Хто збере більше стрічок /прапорців»; «Не наступи».
- Показ настільного театру «Вовк і семеро козенят» (бесіда за змістом).
- Моделювання ситуацій: «Хлопчик бавився і перекинув чашку з гарячим чаєм на коліна»; «Діти знайшли на вулиці незнайомий предмет/рюкзачок»
- Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприєм-ностей».
*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)
|
- Заняття «Розпізнай небезпеку. Вибухонебезпечні предмети»
- Гра-тренінг «Склади торбинку для екстреної ситуації»
- Бесіда «Пес Патрон про вибухо-небезпечні предмети. Правила мінної безпеки»
- Цільова прогулянка «Перші кроки до природи» (відшукати в природніх умовах небезпечні предмети, речі)
- Дидактичні ігри: «Туди підеш і те знайдеш» (орієнтування в просторі); «Що на картинці?» (опис предметів); «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, дрібні предмети); «Кожній речі - своє місце»; «Допоможемо Незнайку» (правила користування різними предметами); «Впізнай небезпеку»
- Рухливі ігри: «Жмурки»; «Хто перший»; «Не наступи»; «Знайди свій колір»; «Біжіть до прапорця»; «Лови, кидай, падати не давай!»; «Хто збере більше кульок»; «Дострибни до прапорця»
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Сам удома», «Як уникнути неприєм-ностей»
- Моделювання ситуацій: «Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дерев'яних скалок тощо); «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на ці небезпечні предмети); «Хлопчик знайшов на дорозі якийсь пакунок»
*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)
|
- Заняття «Пес Патрон про вибухонебезпечні предмети»
- Малювання «Подарунок для мого тата-захисника» (за потреби - заняття в укритті)
- Бесіда з презентацією «Небезпечні іграшки»; «Як розпізнати вибухонебезпечні предмети?».
- Дидактичні ігри: «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухоне-безпечні, дрібні предмети); «Склади торбинку для екстреної ситуації»; «Кожній речі - своє місце», «Розклади на дві купки» (безпечні та небезпечні предмети); «Хто яким інструментом працює?» (професії та необхідні для них інструменти; правила безпеки користування інструментами)
- Гра-лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»
- Сюжетно-рольова гра «Нагодуємо ляльку» (безпечна поведінка за обіднім столом)
- Моделювання ситуацій: «Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дерев'яних скалок тощо); «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на небезпечні предмети); «Дівчинка знайшла під кущем іграшку»
- Рухливі ігри: «Хто далі кине»; «Попади у кошик»; «Збий булаву»; «Знайди, де заховано»; «Підповзи до прапорця»; «Добіжи до прапорця»; «Через місток»
*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)
|
- Підсумкове заняття «Школа екстремальних ситуацій» (Ст. гр. №2)
- Заняття «Пес Патрон про правила мінної безпеки» (Ст.гр.8, 9, 12)
- Бесіди: «Небезпечні іграшки»; «Мінна безпека - це важливо»; «Ліки, термометр і хімічні речовини - не для гри, дитино!»; «Комп'ютерна небезпека»
- Дидактичні ігри: «Що в торбинці у Незнайки?»; «Кожній речі - своє місце»; «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні предмети); «Небезпечні місця для ігор»; «Будь обачним!» (закріплення практичних навичок у користуванні інструментами, побутовим обладнанням)
- Рухливі ігри: «Третій зайвий»; «Снайпери»; «Сапери»; «Ми - веселі дошкільнята»; «Займіть свій будинок»; «Козаки-розбійники»; «Хустинка»
- Моделювання ігрової ситуації «Допоможемо потерпілому» (правила надання першої долікарської допомоги); «Діти знайшли на вулиці підозрілий рюкзачок»
- Читання «Казки про війну і перемоги над загарбниками» Тетяни Небесної (Ж-л «Дошкільне виховання» 3-4/2022)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Ігри та іграшки»; «Як уникнути неприємностей»; «Сам удома»
*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)
|
Четвер, 24 квітня «Дитина і природа. Екологічна безпека»
|
- Заняття «Ми - друзі природи»
- Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»; «Користь та небезпека від комах»
- Дидактичні ігри: «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, корівку, гусочку, курочку, півника), «Вилікуємо ведмедика», «Небезпека від комах», «Можна - не можна», «Тварини та поводження з ними» (з «чарівним мішечком» та предметними картинками), «Одягнемо ляльку на прогулянку».
- Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Діти в лісі», «Ведмідь і діти», «Конячки», «Кіт та миші», «Пташенята і кіт», «Через струмок», «Бджілки до вулика», «Кошенята й цуценята», «Спіймай комара», «Не замочи ніг», «Сонечко і дощик» та ін.
- Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?»
- Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти», «Дикі тварини», «Свійські тварини»
- Екологічна акція «Ми - за чистий майданчик» (генеральне прибирання дитячого ігрового майданчика)
*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»
|
- Заняття «Ми - друзі природи»
- Конструювання «Паперовий човник» (для спостереження за ним на воді під час «повені»)
- Бесіди: «Небезпечні ситуації під час ігор з тваринами»; «Лікарські рослини для здоров'я та сили»; «Користь та небезпека від комах»; «Заборонні правила поведінки біля водойми»
- Дидактичні ігри: «Можна- не можна»; «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, коника, зайчика, лисичку, вовчика); «Хто у кого?» (звірі та їх дитинчата), «Хто що їсть?», «Де чий будиночок?»; «Правила спілкування з домашніми тваринами»; «Отруйні рослини, гриби»
- Рухливі ігри: «Мисливці та зайці»; «Їстівне - неїстівне» (з м'ячем); «Пташка і пташенята»; «Діти в лісі»; «Спіймай комара»; «Не наступи»; «З купини на купину»
- Моделювання ситуації: «Хлопчик почав гратися з песиком і жартома намагався забрати у нього миску з обідом»; «Діти розпалили багаття у лісі»; «Дорослі і діти пригощалися біля річки та залишили після себе сміття»
- ДПД «Як утворюється вітер?» (віяло, вентилятор; подмухати на папірець)
- Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти», «Дикі тварини», «Свійські тварини»
- Екологічна акція «Ми - за чистий майданчик» (генеральне прибирання дитячого ігрового майданчика)
*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»
|
- Заняття «Еко-слідопити: правила збереження довкілля та сортування сміття».
- Бесіди: «Про правила природокористування»; «Де живуть вітаміни? Шкідлива їжа», «Коли на вулиці гроза», «Лікарські рослини для здоров'я та сили»
- Дидактичні ігри: «Отруйні гриби, ягоди, рослини»; «Свої та чужі домашні тварини»; «Правила поведінки біля водойми у різні пори року»; «Хто скоріше і правильно одягнеться на прогулянку»
- Рухливі ігри: «Повінь» (лазіння по драбині); «У ведмедя у бору»; «Пастух і стадо»; «Діти і вовк»; «Переліт птахів»; «Лисиця в курнику»; «Горобчики»
- ДПД «Як пар перетворюється на воду» (накрити склом чашку з гарячою водою)
- Моделювання ситуації: «Тато просить донечку заховатися під парасольку, а вона все грається під яскравим сонечком у пісочку»; «Діти розпалили у лісі вогонь»
- Спостереження за птахами, білочкою, собачкою, кішкою на вулиці (визначення в поведінці тварин обачності, реакції на зовнішні чинники)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Комахи», «Плазуни», «Дикі тварини», «Свійські тварини»
- Читання творів художньої літератури, відгадування загадок.
- Екологічна акція «Ми - за чистий майданчик» (генеральне прибирання дитячого ігрового майданчика)
*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»
|
- Підсумкове заняття «Школа екстремальних ситуацій» (Ст.гр. №9)
- Заняття «Відпочинок на природі» (Ст. гр.2, 8, 12).
- Бесіди: «Небезпека в природі»; «Вітер, буря, ураган»; «Гроза - небезпека для життя»; «Лікарські рослини для здоров'я та сили»; «Користь та небезпека від комах»
- Дидактичні ігри: «Екологічні знаки»; «Розваги на воді»; «Безпритульні тварини та поводження з ними»; «Лікує зелений колір» (про користь першої зелені: петрушки, цибулі, кропиви, кропу); «Отруйні гриби, ягоди, рослини»
- Рухливі ігри: «Птахи і зозуля»; «Карасі і щука»; «Хитра лисиця»; «Шпаки у шпаківнях»; «Мисливці і зайці»; «Жаби і чапля»; «Горобці-стрибунці»; «Ведмідь і бджоли»
- ДПД з водою (властивості води)
- Цільова прогулянка до куточка лісу (безпека ігор на вулиці; спостереження за деревами та явищами природи)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Природні явища»; «Пори року»; «Комахи»; «Плазуни»; «Червона книга України»
- Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку»; «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?»; «Дівчатка знайшли якийсь кущик з ягодами і вирішили їх скуштувати»
- Читання творів художньої літератури, відгадування загадок.
- Екологічна акція «Ми - за чистий майданчик» (генеральне прибирання дитячого ігрового майданчика)
*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»
|
П'ятниця, 25 квітня «Здоров'я дитини. Особиста безпека»
|
- Заняття «Мильні бульбашки проти мікробів. Предмети гігієни»
- Сюжетно-відображувальні ігри: «Полікуємо ведмедика»; «Дочки - матері».
- Бесіди: «Що таке здоров'я?», «Чистота - важлива справа», «Звідки беруться бруднулі?»
- Моделювання ситуації: «Ведмедик образився» (вчити дітей способів поліпшення настрою); «Посварилися-помирилися»; «Наш друг захворів»; «Хлопчику щодня дають по одній смачній вітамінці, проте йому закортіло їх з'їсти всі відразу, щоб швидше одужати»; «Наш друг захворів»
- Дидактичні ігри: «Скажи комплі-мент (лагідно)»; «Що для чого?» (предметні картинки); «Корисно - шкідливо»; «Що тут зайве?»
- Рухливі ігри: «Сонечко і дощик»; «Ведмідь і діти»; «Іменинний пиріг»; «Хлібчик»; «Чий віночок кращий?»; «Ми - веселі діти»; «Поїзд» (поліпшення функцій дихання), «Хмари і вітер» (поліпшення функцій дихання), «Пузир».
- Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Протиепідемічні правила для дошкільників»; «Як уникнути неприємностей?»
*Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»
|
- Заняття «Атака мікробів».
- Бесіда «Люди похилого віку. Ознаки здоров'я - нездоров'я»
- Дидактичні ігри: «Знайди місця, де чатує небезпека» (відбір карток з іграми в небезпечних місцях); «Корисна і шкідлива їжа»; «Лабораторія чистоти», «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями), «Я - хлопчик, я - дівчинка», «Маски настрою» (дитина зображує різні настрої у дзеркалі)
- Показ на фланелеграфі казки «Котик і півник» (вдосконалення навичок самозбереження)
- Сюжетно-рольова гра «Моя лялька захворіла»
- Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи); «Сонечко і дощик»; «Ведмідь і діти»; «Через струмок»; «Сортуємо овочі»
- Моделювання ситуацій: «Незнайо-мець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Шкідливі звички» (про небезпеку від шкідливих звичок); «Хлопчику щодня дають по одній смачній вітамінці, проте йому закортіло їх з'їсти всі відразу, щоб швидше одужати»
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Протиепідемічні правила для дошкільників»; «Режим дня», «Сам вдома»
- Читання творів художньої літератури; відгадування загадок (на вибір)
*Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»
|
- Заняття «Лабораторія мікробів. Мій розпорядок дня»
- Бесіди: «Хто нас лікує? Добрі та злі мікроби»; «Чорнобильська трагедія»; «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом); «Комп'ютерна небезпека»
- Дидактичні ігри: «Корисна і шкідлива їжа»; «Мікроби-хулігани», «Я - хлопчик, я - дівчинка»; «Добре чи погано» (про добро і зло), «Допоможи знайти маму» (вчити дітей правильно звертатися до людей у форменому одязі по допомогу); «Мій настрій» (зображення різних настроїв)
- Інсценізація казки «Вовк і семеро козенят» (вдосконалення навичок самозбереження)
- Сюжетно-рольова гра «Лікарня»
- Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи); «Через струмок»; «Передай м'яч»; «Сортуємо овочі»; «Цілься краще»
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Протиепідемічні правила для дошкільників»; «Режим дня»; «Сам удома»
- Читання казки «Троє поросят»
(визначення наслідків легковажної поведінки)
- Моделювання ситуацій: «Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Падіння з висоти» (обговорення наслідків падіння яєчка (людини) за казкою «Курочка ряба»
*Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»
|
- Підсумкове заняття «Школа екстремальних ситуацій» (Ст.гр. №12)
- Заняття «Ось я який!» (зовнішня будова тіла, функції органів, здоро-вий спосіб життя) (Ст. гр. 2, 8, 9)
- Бесіди: «Небезпечні хвороби. Мої особисті речі»; «Чорнобильська трагедія», «Допоможи собі сам!», «Чистота - запорука здоров'я»
- Дидактичні ігри: «Ознаки здоров'я та хвороби»; «Корисні і шкідливі звички»; «Оціни вчинок»; «Назви емоцію»; «Особиста безпека дитини»; «Корисна та шкідлива їжа»; «Я такий складний»; «Екстремальна ситуація»; «Друзі та вороги здоров'я», «Збери аптечку»
- Рухливі ігри: «Сортуємо овочі»; «Перейдіть калюжу в калошах»; «Передай м'яч»; «Посадимо картоплю»; «Піжмурки»
- Цільова екскурсія до пам'ятника постраждалим унаслідок Чорнобиль-ської катастрофи.
- Ігровий тренінг «Правила надання першої допомоги»
- Сюжетно-рольова гра «Лікарня»
- Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Протиепідемічні правила для дошкільників»; «Режим дня»
- Моделювання ситуацій: «Виклик служби порятунку: 101, 102, 103, 104»
- Підсумковий моніторинг знань з БЖД: дидактичні ігри - «Продовж розповідь», «Правильно-неправильно», «Добери риму»
http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1599
*Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»
|