Особиста безпека вдома. Інтегроване заняття-квест у середній групі №12
11 грудня 2020 року в середній групі №12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулося цікаве заняття-квест на тему «Особиста безпека вдома». Маленькі Фіксики звернулися до дошкільнят за допомогою - зібрати в оселі всі небезпечні предмети у спеціальний «помагатор» і відправити їм. Заодно запропонували дітям виконати багато непростих завдань. Заняття відбувалося весь час у русі: за спеціально підібраними підказками-загадками діти здійснювали подорож до різних зупинок, облаштованих у різних куточках оселі, та щоразу знаходили там різні завдання від Фіксиків.
Перша зупинка «У кімнаті». Вихователь провела цікаву пізнавальну бесіду про електроприлади, збагатила знання і життєвий досвід дітей про їх призначення та небезпеку від неправильного користування побутовими приладами. Розглядаючи картинки з електроприладами, діти вирішували ряд мовленнєвих завдань: вчилися висловлюватися повним реченням; визначали перший звук у назвах електроприладів та кількість голосних у словах-назвах; добирали слова-дії, слова-ознаки, лагідні слова до назв електроприладів та предметів побуту. Доцільно використана дидактична гра «Наведемо лад у кімнаті».
Друга зупинка «На кухні». Діти багато говорили про вогонь - коли він «добрий» і коли «злий», та правила безпеки у поводженні з ним. На кухні діти зібрали у «помагатор» усі небезпечні предмети (колючі, ріжучі, миючі засоби, ліки), щоб відправити їх Фіксикам. А заодно повторили правила безпечної поведінки на кухні...
Третя зупинка «Незнайомець». Вихователь створила ігрову ситуацію «Хтось стукає у двері» і запропонувала дітям розповісти про правила поведінки, коли вони залишаються вдома самі. Відповіді дітей були вражаючі...
Четверта зупинка «Небезпечні предмети». Сьогодні діти зрозуміли, що в оселі може бути багато різних небезпечних предметів. На спеціально підготовлених вихователем картинках, діти відшукували усі можливі небезпечні предмети і обводили їх червоним олівцем, бо вже знають, що червоний колір - знак небезпеки. Усі небезпечні предмети діти зібрали у посилку і відправили Фіксикам. Гарно всі сьогодні попрацювали!
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів