Інноваційні підходи до роботи з казкою в ЗДО: технологія Л. Фесюкової
(за матеріалами книги Л.Фесюкової "Від 3 до 7")
Методична скарбничка для вихователя сучасного ЗДО
Д. Родарі, Л. Фесюкова: «Слід більше уваги приділяти підготовчій роботі з казкою: знайомство дітей з казками в рамках вікової групи (краще не читаючи, а розповідаючи її); розвиток діалогічного мовлення (відповідаючи на запитання за змістом казки); оцінення перших висновків дітей відносно моралі, добра і зла».
«Казки подаються дошкільникам однобічно; далеко не в повній мірі використовуються їх можливості для розвитку творчих здібностей, уяви, мислення, мовленнєвої творчості, виховання добрих почуттів». (Д. Родарі)
Схема роботи з казкою:
1. Назва казки.
2. Моральний урок.
3. Виховання добрих почуттів.
4. Мовна зарядка.
5. Розвиток мислення та уяви.
6. Казка і математика.
7. Казка і екологія.
8. Казка розвиває руки.
Інноваційні методи роботи з казкою:
1. Складання казки з опорою на ілюстрації та картинки (2-4 картинки, які послідовно розкривають дії персонажів, починаючи з традиційного: "Жив-був...", "Одного разу...")
2. Придумування казки по незвичайній картинці (фантастичній, загадковій, переплутаній, н-д, Червона Шапочка і вовк з мисливцем на дереві )
3. Складання казки по говорячому малюнку...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів