Небезпечні ігри. Комплексне заняття з мовленнєвого спілкування в середній групі №10
30 січня 2020 року в середній групі №10, в рамках вивчення системи роботи вихователя, який атестується (вихователь Грухаль М.К.), відбувся перегляд комплексного заняття з мовленнєвого спілкування на тему «Небезпечні ігри». Вихователь зосередила увагу дітей на безпечні та небезпечні ігри та вчила своїх вихованців ніколи не залишатися байдужими до свого здоров'я. Прикладом неправильної поведінки став Півник із казки Н. Забіли «Про півника і курочку». Півник не послухав Курочку, а тому з ним сталася небезпека.
Діти по черзі вчилися переказувати близько до тексту зміст знайомого художнього твору, вирішувати ряд мовленнєвих завдань та говорити літературною українською мовою. А за ними уважно спостерігали маленькі ляльки-українці та разом з дітьми вчилися розмовляти українською.
У дарунок лялькам-українцям діти намалювали й подарували хусточки (лялькам-україночкам) та чобітки (лялькам-козачкам). Було цікаво.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів