Моніторинг. Підсумкове заняття з логіко-математичного розвитку "Математичний роблокс" у старшій групі № 12
15.04.2025
15 квітня 2025 року у старшій групі № 12 (вихователь Юлія ПАВЛЮК) відбувся перегляд підсумкового заняття з логіко-математичного розвитку на тему "Математичний роблокс", у ході якого проводилося оцінювання досягнень дітей на кінець дошкільного віку та визначення рівня виконання освітньої програми ЗДО з освітнього напряму "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі".
Щоб отримати сюрприз від робота Касла, дітям потрібно було вирішити ряд логіко-математичних завдань:
- кількісна і порядкова лічба у межах 10 (20);
- зворотна лічба та лічба парами;
- розрізнення і називання геометричних фігур (плоских, об'ємних);
- розрізнення і називання пір року, їх ознак, місяців;
- орієнтування у часі: дні тижня, частини доби;
- орієнтування у часі за годинником;
- викладання цифрового ряду і називання цифр у межах 10;
- порівняння множин, чисел за допомогою знаків > < =;
- визначення величини предметів (довжини, ширини) за допомогою умовної мірки; будування ряду величин;
- визначення чисел-сусідів від заданого числа;
- склад числа з двох менших;
- складання і розв'язування задач і прикладів;
- математичний диктант на орієнтування на сторінці зошита;
- вирішення логічних завдань тощо.
Діти успішно справилися з усіма логіко-математичними завданнями і показали свою готовність продовжити навчання у НУШ.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів