Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Переполох у Місті звуків» у старшій групі №11

14.05.2021

У старшій групі №11 (вихователь Бернацька Г.Ю.) відбулося підсумкове заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Переполох у Місті звуків», метою якого передбачалося: визначення рівня комунікативно-мовленнєвого розвитку та сформованості мовленнєвої компетентності старших дошкільників на кінець дошкільного віку відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти. Вихователь створила ситуацію успіху для кожної дитини, мотивувала мовленнєву активність вихованців на шляху до вирішення важливих мовленнєвих завдань. Адже чарівна Фея звуків написала у своєму листі, що у Місто звуків потрапив злий чаклун і зачаклував усі звуки рідної мови… А тому потрібно поспішати…

Отже, дошкільнята мандрують у Місто звуків, долаючи різні перешкоди й вирішуючи непрості мовленнєві завдання з різних напрямків:

- поняття про мову, звуки, склади, слова, речення;

- складання речень за допомогою графосмужок;

- складання простих та складнопідрядних речень зі сполучниками;

- слова-антоніми, слова-синоніми;

- поділ слів на склади;

- поняття про мовні та немовні звуки; голосні та приголосні звуки;

- утворення слів однини-множини;

- звуковий аналіз слів;

- диференційоване читання (складів, слів, речень, коротких текстів);

- відмінювання іменників за родами;

- римування;

- складання розповіді за картиною;

- переказ оповідання В. Сухомлинського «Щоб метелик не наколовся»;

- підготовка руки до письма тощо.

По закінченню заняття діти складають свої враження у «рюкзак емоцій» та отримують заслужені смаколики від Чарівної феї...