Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Лісова школа» у старшій групі №7

06.05.2021

З метою визначення рівня мовленнєвого розвитку та формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників відповідно до Державних стандартів дошкільної освіти у старшій групі №7 (вихователь Малютіна О.В.) відбувся перегляд підсумкового заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Лісова школа». Діти із задоволенням мандрували разом із Лісовичком по чудовому і привабливому лісі, розглянули всі його багатства, а це: лікарські рослини, дерева, кущі, гриби, ягоди, дикі звірі (з активним використанням слайдової презентації). Мандруючи, вирішували ряд цікавих мовленнєвих завдань і заодно вправляли Лісовичка у спілкуванні багатою, квітучою, милозвучною, рідною українською мовою. Серед цих мовленнєвих завдань були:

- складання простих і поширених речень про ліс і його багатства;

- утворення слів-назв, слів-ознак, слів-дій та спільнокореневих слів;

- придумування слів на заданий звук (на початку, всередині, в кінці слова);

- поділ слів на склади та визначення їх кількості;

- складання творчої розповіді про себе (з використанням мнемотехніки);

- звуковий аналіз 3-5-6-ти звукових слів;

- диференційоване читання за індивідуальними картками (складів, слів, речень, коротких текстів);

- складання речень за схемами;

- римування;

- орієнтування у просторі та вживання коротких слів (вгорі, внизу, за, під, над, біля...);

- підготовка руки до письма тощо.

Сьогодні діти здійснили цікаву подорож, достатньо пограли у веселі мовленнєві ігри разом із Лісовичком та заодно показали свою готовність до навчання у Новій українській школі...