Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування у старшій групі №5

10.04.2019

Щорічно під кінець навчального року в усіх старших групах ЗДО проводиться моніторинг якості дошкільної освіти, в ході якого вивчається рівень виконання Державних стандартів дошкільної освіти, Програми розвитку, виховання і навчання дошкільників у кожній віковій групі. Одним із засобів перевірки рівня розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у Новій українській школі є підсумкові заняття з різних освітніх ліній та розділів програми.

10 квітня 2019 року у старшій групі №5 (вихователь Храпко С.А.) відбулося підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування на тему «Ми вже не малята, а майже школярі». В гості до діток завітала Школярка, яка принесла шкільний ранець із непростими мовленнєвими завданнями, щоб перевірити, чи готові діти до школи. А для цього їм треба було добре постаратися і заробити цікавий сюрприз від Школярки.

Майбутні школярі вирішували ряд мовленнєвих завдань:  складали прості та складні речення про дитячий садок і школу; добирали слова на заданий звук та ділили їх на склади; знаходили місце звука у слові; складали речення за схемами; робили звуковий аналіз слів; читали склади, слова та речення; будували творчі розповіді про свої майбутні професії; складали портфелик до школи; добирали слова-назви, слова-ознаки, слова-дії, лагідні слова, антоніми; відмінювали знайомі слова за відмінками; виконували цікаві завдання з письма та інше. Маленька Школярка переконалася, що всі діти вже готові до школи, подякувала їм за старання та подарувала чарівні ручки для письма у Новій українській школі.