Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування на тему «Витівки Чарівника» у старшій групі №10
У старшій групі №10 (вихователь Грухаль М.К.) відбулося підсумкове (підгрупове) заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Витівки Чаклуна», метою якого було визначити рівень комунікативно-мовленнєвого розвитку та формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти. Сьогодні діти мали справу із добрим Чарівником, який приготував їм непрості мовленнєві завдання та пообіцяв незвичайний сюрприз у разі їх вирішення...
Майбутні першокласники активно справлялися із наступними мовленнєвими завданнями:
- добірка слів-назв, слів-ознак, слів-дій до заданого предмета чи об'єкта;
- узгодження слів у роді, числі, відмінку;
- утворення простих та поширених речень (зі сполучниками, сполучними словами, однорідними членами, прямою мовою тощо);
- складання речень за картинками та картками-схемами;
- переказування твору близько до тексту;
- розповіді знайомих казок за допомогою мнемотаблиць;
- звуковий аналіз слів;
- диференційоване читання (складів, слів, речень, текстів);
- підготовка руки дитини до письма тощо.
За старанність та успішне вирішення усіх завдань добрий Чарівник виконав свою обіцянку та подарував дітям чарівну коробку із сюрпризом...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів