Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з математики на тему «Школа двері відкриває, математиків стрічає» у старшій групі №11
З метою визначення рівня логіко-математичного розвитку відповідно до Державних стандартів дошкільної освіти у старшій групі №11 (вихователь Шум М.М.) був здійснений перегляд підсумкового заняття з математики на тему «Школа двері відкриває, математиків стрічає». Вихователь уміло використала необхідний діагностичний інструментарій та достатньо мотивувала дітей для вирішення непростих логіко-математичних завдань із напрямів:
- різновиди лічби (пряма, зворотна, порядкова, кількісна, парами) у межах 10\20;
- частини доби;
- орієнтування в часі; орієнтування по годиннику;
- пори року;
- календар, місяці пір року;
- дні тижня;
- нання цифр та оперування ними;
- рієнтування у просторі;
- порівняння множин за допомогою знаків «більше», «менше», «дорівнює»;
- числа-сусіди;
- розв'язування прикладів на додавання-віднімання 1 і більшого числа;
- склад числа з двох менших;
- складання і розв'язування задач;
- геометричні фігури (плоскі, об'ємні);
- логічні завдання, усні обчислення тощо.
Діти працювали досить активно і відповідально, адже кожен із них прагнув бути нагородженими спеціальними медалями...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів