Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з математики на тему «Школа двері відкриває, математиків стрічає» у старшій групі №11

07.05.2021

З метою визначення рівня логіко-математичного розвитку відповідно до Державних стандартів дошкільної освіти у старшій групі №11 (вихователь Шум М.М.) був здійснений перегляд підсумкового заняття з математики на тему «Школа двері відкриває, математиків стрічає». Вихователь уміло використала необхідний діагностичний інструментарій та достатньо мотивувала дітей для вирішення непростих логіко-математичних завдань із напрямів:

- різновиди лічби (пряма, зворотна, порядкова, кількісна, парами) у межах 10\20;

- частини доби;

- орієнтування в часі; орієнтування по годиннику;

- пори  року;

- календар, місяці пір року;

- дні тижня;

- нання цифр та оперування ними;

- рієнтування у просторі;

- порівняння множин за допомогою знаків «більше», «менше», «дорівнює»;

- числа-сусіди;

- розв'язування прикладів на додавання-віднімання 1 і більшого числа;

- склад числа з двох менших;

- складання і розв'язування задач;

- геометричні фігури (плоскі, об'ємні);

- логічні завдання, усні обчислення тощо.

Діти працювали досить активно і відповідально, адже кожен із них прагнув бути нагородженими спеціальними медалями...