Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з логіко-математичного розвитку у старшій групі №12
Щорічно під кінець навчального року в усіх старших групах ЗДО проводиться моніторинг якості дошкільної освіти, в ході якого вивчається рівень виконання Державних стандартів дошкільної освіти, Програми розвитку, виховання і навчання дошкільників у кожній віковій групі. Одним із засобів перевірки рівня розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у Новій українській школі є підсумкові заняття з різних освітніх ліній та розділів програми.
24 квітня 2019 року у старшій групі №12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулося підсумкове заняття з математики та логіки на тему «Математику ми знаємо – до школи вирушаємо». Діти отримали з «нової пошти» листа від жителів Країни Математики, у якому їх просять вирішити ряд логіко-математичних завдань і отримати за це подарунки, які будуть їм необхідні у школі. Що це за подарунки, потрібно було дізнатися самому…
На занятті діти швидко справлялися із завданнями: виконували різні види лічби; оперували з множинами; знаходили суміжні числа; розв’язували приклади і задачі; визначали склад числа з двох менших; називали математичні протилежності; вирішували логічні завдання; писали математичний диктант; вправлялися у визначенні часу за годинником; називали пори року та їх місяці; виконували усні обчислення тощо.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів