Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття на тему «У світі математичної грамоти» у старшій групі №10
З метою визначення рівня логіко-математичного розвитку та сформованості математичної компетентності старших дошкільників відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти відбувся перегляд підсумкового заняття з математики на тему «Математична грамота» у старшій групі №10 (вихователь Грухаль М.К.). У ході двох підгрупових занять дошкільнята показали належний багаж знань, умінь, навичок та практичного досвіду з різних напрямів логіко-математичного розвитку, а саме:
- частини доби;
- пори року;
- календар та місяці року;
- орієнтування у просторі;
- лічба та її різновиди (кількісна, порядкова, пряма, зворотна);
- дні тижня;
- геометричні фігури (плоскі, об'ємні);
- розрізнення цифр у межах 10;
- орієнтування у часі за годинниковою стрілкою;
- порівняння множин;
- порівняння чисел за допомогою знаків «більше», «менше», «дорівнює»;
- складання та розв'язування задач на додавання та віднімання;
- логічні завдання тощо.
Із завданнями маленькі математики й майбутні школярі справлялися успішно і на них, як завжди, чекав незвичайний сюрприз...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів