Мій розпорядок дня. Тематичне заняття в середній групі №12
25 листопада 2020 року в середній групі №12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулося тематичне заняття «Мій розпорядок дня». Діти добре розуміють поняття «режим дня» та з яких частин доби він складається. Для зацікавлення дітей, збагачення їх практичного досвіду та знань про режим дня, його значення для збереження здоров'я людини вихователь використала на занятті ряд ефективних методів і прийомів:
- відкриті запитання: «Від чого залежить настрій людини?», «Як ви почуваєтеся, коли настрій поганий?»;
- дидактична вправа зі смайликами «Вибери свій настрій»;
- інтерактивна вправа «Закінчи речення: Здоров'я - це...»;
- зацікавлюючий момент: за дверима плаче Совеня, бо все переплутало - вдень спить, а вночі грається;
- проблемне запитання «Як би ви почувалися на місці Совенятки?»;
- загадки про режим дня;
- пізнавальна бесіда про режим дня та дії, пов'язані з частинами доби;
- дидактична гра з картинками «Мій режим дня»;
- музична гра-руханка «Роби, як я!»;
- гра «Пантоміма»;
- інтерактивна вправа з картинками «Корисно-шкідливо для здоров'я»;
- відкрите запитання «Що можна побажати Совенятку?»;
- прислів'я «У здоровому тілі - здоровий дух», тлумачення його змісту;
- читання вірша В. Костецького "Як зробити день веселим?" з використанням мнемотаблиці та ін.
Заняття досить пізнавальне та результативне.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів