ЛИСТОК оцінювання предметно-просторового розвивального середовища Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)
ЛИСТОК
оцінювання предметно-просторового розвивального середовища Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)
Вікова група: _______________________________ Вихователі _____________________________________________
№ з/п |
Центри (осередки) та їх складові |
Змістовність, відповідність віку |
Різноманітність, варіативність |
Доцільність розміщення, динамічність |
Якість предметів (конструкція, колір, форма, фактура) |
Загальне оформлення, естетика групи |
Загальна оцінка |
1 |
Ігрової діяльності |
||||||
1.1 |
сюжетно-рольової гри |
|
|
|
|
|
|
1.2 |
будівельно-конструкторської гри |
|
|
|
|
|
|
1.3 |
настільних, дидактичних ігор |
|
|
|
|
|
|
2 |
Пізнавальний |
||||||
2.1 |
математичний |
|
|
|
|
|
|
2.2 |
пошуково-дослідницький |
|
|
|
|
|
|
2.3 |
екологічний |
|
|
|
|
|
|
2.4 |
народознавчий |
|
|
|
|
|
|
3 |
Художньо-естетичний |
||||||
3.1 |
літературний |
|
|
|
|
|
|
3.2 |
музичний |
|
|
|
|
|
|
3.3 |
образотворчий |
|
|
|
|
|
|
3.4 |
театральний |
|
|
|
|
|
|
4 |
Самоорганізації |
||||||
4.1 |
куточок чергових |
|
|
|
|
|
|
4.2 |
знаряддя та атрибутика для самообслуговування, побутової, ручної праці та праці в природі |
|
|
|
|
|
|
5 |
Здоров'я |
||||||
5.1 |
фізкультурний |
|
|
|
|
|
|
5.2 |
безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|
|
5.3 |
усамітнення |
|
|
|
|
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
|
|
|
Перевірив ___________________________________
Підпис ______________________________________
Дата _______________________________________
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів