Квасилівські дошкільнята опановують мистецтво данмал під час літньої прогулянки та відпочинку у групі
Літо обдаровує нас розмаїттям природних матеріалів. Тут і листя різних кольорів, розмірів та форм, і шишки під ялинкою, які збереглися ще від осені, і пелюстки квітів, які ось-ось перецвітуть, і опалі від вітру гілочки, і камінчики та багато іншого. Можна назбирати для творчості все, що забажаєш, не нашкодивши при цьому природі. Тож літо - вдала пора, щоб продовжувати учити дітей створювати данмали.
Данмала - це різновид мандали - кругового зображення, елементи якого розміщені симетрично. Данмалу викладають на площині у вигляді круглої мозаїки із природних матеріалів - опалого листя, квітів, плодів, камінців тощо. Вміння збирати незвичайні мазаїки матиме для дітей не лише творчий, а й розвивальний потенціал
Створення данмал - це різновид арт-терапії. Така творчість допомагає розвивати уяву, творчі здібності, дрібну моторику, підвищує концентрацію уваги та знижує загальний рівень тривожності. По суті, викладаючи данмали, діти засвоюють новий для себе спосіб заспокоїтися, зняти стрес і впоратися зі складними емоціями.
Колективна робота над данмалами дає змогу дошкільникам відчути радість від участі в спільній справі. І ось сьогодні, захоплені творчістю, діти виявляють бажання допомагати одне одному, цікавляться результатами спільних зусиль. Це формує в них дружні, прихильні взаємини, розвиває навички взаємодопомоги.
Давайте розглянемо данмали, створені руками наших дошкільнят...
Творчий процес у вихованців старшої групи № 9 (вихователь Лариса Меланчук, асистент вихователя Анастасія Овдіюк)
Створення данмал вихованцями молодшої групи № 7 (вихователь Тетяна НОВОСАД, асистент вихователя Альона ГАВРИЛЮК)
Данмали із різних матеріалів вихованців старшої групи № 12 (вихователь Юлія ПАВЛЮК)
Творчий процес із виготовлення мандал у вихованців середньої групи № 5 (вихователь Софія ЛЕВКОВИЧ)
Захопливий процес створення данмал у молодшій групі № 10 (вихователь Марія ГРУХАЛЬ)
Творчі роботи вихованців молодшої групи 13 (вихователь Інна УКРАЇНЕЦЬ)
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів