КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками у режимі дня ЗДО: авторський підхід
Комплексна програма
фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня групи дітей раннього віку
|
7.30 - 8.10 |
Санація повітря (до приходу дітей); миття іграшок; ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), валеохвилинка, самостійна рухова діяльність |
|
8.10 - 8.15 |
Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами) |
|
8.15 - 8.20 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
8.20 - 8.40 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку |
|
8.40 - 9.00 |
Масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, рухлива гра малої рухливості, самостійна рухова діяльність |
|
9.00 - 9.40 |
Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з елементами самомасажу рук, вправами на профілактику порушень постави і плоскостопості, дихальної та пальчикової гімнастики); заняття з інших розділів програми: рухлива гра, музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 5-7 хв), ігри-медитації |
|
9.40 - 11.45 |
Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд. по 15-20 хв, в кінці прогулянки), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровча ходьба на свіжому повітрі (щоденно до 5 хв в середньому темпі на відстань 300 м) |
|
11.45 -12.00 |
Повернення з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана; самомасаж носика та вух, валеохвилинка (до 5 хв) |
|
12.00 -12.30 |
Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвилинка |
|
12.30 -15.00 |
Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон з аерацією під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей) |
|
15.00 -15.20 |
Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальними вправами на профілактику постави та плоскостопості, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія |
|
15.20 -15.30 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
15.30 -15.50 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка |
|
15.50 -16.30 |
Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс по 15-20 хв), казкотерапія, музикотерапія |
|
16.30 -17.30 |
Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, пальчикова гімнастика, самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок
|
Комплексна програма
фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня молодшої групи
|
7.30 - 8.05 |
Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (2-3 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність |
|
8.06 - 8.12 |
Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами) |
|
8.15 - 8.20 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
8.20 - 8.40 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка |
|
8.40 - 9.00 |
Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, рухлива гра малої рухливості |
|
9.00 - 9.40 |
Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастики та ін.); заняття з інших розділів програми: фізкультхвилинка (на 7-8 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (2-3 хв) |
|
9.40 - 11.55 |
Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей (2-3 хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 600-700 м) |
|
11.55 -12.00 |
Повернення з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана |
|
12.00 -12.10 |
Гімнастика для очей (2-3хв), самомасаж носика та вух, валеохвилинка (5хв) |
|
12.10 -12.40 |
Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвилинка |
|
12.40 -12.45 |
Полоскання рота водою з крана, полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином |
|
12.45 -13.00 |
Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація, аерація під час сну |
|
13.00 -15.00 |
Денний сон з аерацією під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей) |
|
15.00 -15.30 |
Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, точковим масажем, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальними вправами, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія, ароматерапія |
|
15.30 -15.40 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
15.40 -16.00 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка |
|
16.00 -16.10 |
Полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки, артикуляційна гімнастика |
|
16.10 -16.30 |
Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, арт-терапія |
|
16.30 -17.30 |
Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (2-3 хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок |
Комплексна програма
фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня середньої групи
|
7.30 - 8.12 |
Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (2-3 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність |
|
8.12 - 8.20 |
Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами) |
|
8.20 - 8.40 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана; виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка |
|
8.40 - 9.00 |
Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, рухлива гра малої рухливості |
|
9.00 - 10.00 |
Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастики); заняття з інших розділів програми: фізкультхвилинка (на 7-9 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (2-3 хв) |
|
10.00 -12.00 |
Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей (2-3хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природ-них звуків з лікувальною метою), оздоровчий біг (2р\тижд. по 3-4 хв), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 1000 м) |
|
12.00 -12.10 |
Повернення з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана |
|
12.10 -12.15 |
Гімнастика для очей (2-3хв), точковий масаж (2-3хв) |
|
12.15 -12.45 |
Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; Виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвихинка |
|
12.45 -13.00 |
Полоскання рота водою з крана; полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином |
|
13.00 -15.00 |
Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон, аерація під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей) |
|
15.00 -15.30 |
Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, точковим масажем, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», коригувальною гімна-стикою, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж сольовою «доріжкою здоров'я» тощо), музикотерапія, ароматерапія |
|
15.30 -15.40 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана, валеохвилинка |
|
15.40 -16.00 |
Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, арттерапія |
|
16.00 -16.20 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка |
|
16.20 -16.30 |
Полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки, артикуляційна гімнастика |
|
16.30 -17.30 |
Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (2-3хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок |
Комплексна програма
фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня старшої групи
|
7.30 - 8.00 |
Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (3-5 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність |
|
8.00 - 8.10 |
Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами) |
|
8.10 - 8.20 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
8.20 - 8.40 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка |
|
8.40 - 9.00 |
Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, артикуляційна гімнастика, рухлива гра малої рухливості |
|
9.00 - 10.30 |
Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, вправами фітбол-аеробіки, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастик); заняття з інших розділів програми: фізкульт-хвилинка (на 10-12 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (3-5 хв) |
|
10.30 -12.20 |
Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (4-5), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімна-стика для очей (3-5 хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровчий біг (2р\тижд по 3-4 хв), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 1500 м) |
|
12.20 -12.30 |
Повернення з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана; гімнастика для очей (2-3 хв) |
|
12.30 -13.00 |
Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; вихо-вання культурно-гігієнічних навичок під час обіду; полоскання рота водою з крана, полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином |
|
13.00 -15.00 |
Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон з аерацією під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей) |
|
15.00 -15.35 |
Гімнастика пробудження: в поєднанні із самомасажем стоп ніг (точковим масажем, щіточковим масажем та ін.), рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальною гімнастикою, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія, ароматерапія |
|
15.35 -15.40 |
Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана |
|
15.40 -16.10 |
Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, артикуляційна гімнастика, арт-терапія |
|
16.10 -16.30 |
Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка; полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки |
|
16.30 -17.30 |
Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (3-5 хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок |
Підготували: вихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК, інструктор з фізкультури Тамара МОМОТОК
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів