КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками у режимі дня ЗДО: авторський підхід

Комплексна програма

 фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня групи дітей раннього віку 

7.30 - 8.10

Санація повітря (до приходу дітей); миття іграшок; ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), валеохвилинка, самостійна рухова діяльність

8.10 - 8.15

Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами)

8.15 - 8.20

Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

8.20 - 8.40

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку

8.40 - 9.00

  Масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, рухлива гра малої    рухливості, самостійна рухова діяльність

9.00 - 9.40

Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з елементами самомасажу рук, вправами на профілактику порушень постави і плоскостопості, дихальної та пальчикової гімнастики); заняття з інших розділів програми: рухлива гра, музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 5-7 хв), ігри-медитації

9.40 - 11.45

Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд. по 15-20 хв, в кінці прогулянки), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровча ходьба на свіжому повітрі (щоденно до 5 хв в середньому темпі на відстань 300 м)

11.45 -12.00

Повернення  з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана; самомасаж носика та вух, валеохвилинка (до 5 хв)

12.00 -12.30

Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвилинка

12.30 -15.00

Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон з аерацією під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей)

15.00 -15.20

Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг,  рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальними вправами на профілактику постави та плоскостопості, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія

15.20 -15.30

 Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

15.30 -15.50

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка

15.50 -16.30

Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс по 15-20 хв), казкотерапія, музикотерапія

16.30 -17.30

Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, пальчикова гімнастика, самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок

 

Комплексна програма

 фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня молодшої групи    

7.30 - 8.05

Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (2-3 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність

8.06 - 8.12

Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами)

8.15 - 8.20

Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

8.20 - 8.40

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка

8.40 - 9.00

Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, рухлива гра малої рухливості

9.00 - 9.40

Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастики та ін.); заняття з інших розділів програми: фізкультхвилинка (на 7-8 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (2-3 хв)

9.40 - 11.55

Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей (2-3 хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 600-700 м)

11.55 -12.00

Повернення  з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана

12.00 -12.10

Гімнастика для очей (2-3хв), самомасаж носика та вух, валеохвилинка (5хв)

12.10 -12.40

Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвилинка

12.40 -12.45

Полоскання рота водою з крана, полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином

12.45 -13.00

Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація, аерація під час сну

13.00 -15.00

Денний сон з аерацією під час сну  (припиняємо за 30 хв до підйому дітей)

15.00 -15.30

Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, точковим масажем, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальними вправами, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія, ароматерапія

15.30 -15.40

 Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

15.40 -16.00

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка

16.00 -16.10

Полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки, артикуляційна гімнастика

16.10 -16.30

Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, арт-терапія

16.30 -17.30

Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (2-3 хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок

                                                                                          Комплексна програма

фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня середньої групи   

7.30 - 8.12

Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (2-3 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність

8.12 - 8.20

Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами)

8.20 - 8.40

Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана; виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка

8.40 - 9.00

Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, рухлива гра малої рухливості

9.00 - 10.00

Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастики); заняття з інших розділів програми: фізкультхвилинка (на 7-9 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (2-3 хв)

10.00 -12.00

Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (3-4), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей (2-3хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природ-них звуків з лікувальною метою), оздоровчий біг (2р\тижд. по 3-4 хв), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 1000 м)

12.00 -12.10

  Повернення  з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана

12.10 -12.15

Гімнастика для очей (2-3хв), точковий масаж (2-3хв)

12.15 -12.45

Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; Виховання культурно-гігієнічних навичок під час обіду, валеохвихинка

12.45 -13.00

Полоскання рота водою з крана; полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином

13.00 -15.00

Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон, аерація під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей)

15.00 -15.30

Гімнастика пробудження (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, точковим масажем, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», коригувальною гімна-стикою, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж сольовою «доріжкою здоров'я» тощо), музикотерапія, ароматерапія

15.30 -15.40

Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана, валеохвилинка

15.40 -16.00

Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, арттерапія

16.00 -16.20

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка, валеохвилинка

16.20 -16.30

Полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки, артикуляційна гімнастика

16.30 -17.30

Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (2-3хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок

Комплексна програма

  фізкультурно-оздоровчої роботи в режимі дня старшої групи   

7.30 - 8.00

Санація повітря (до приходу дітей); ранковий прийом (на свіжому повітрі з урахуванням погоди), вживання «добрих» слів, малорухлива гра (1-2), гімнастика для очей (3-5 хв), кольоротерапія, носіння часникових кулонів (щоденно в період підйому застудних захворювань), самостійна рухова діяльність

8.00 - 8.10

Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами)

8.10 - 8.20

Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

8.20 - 8.40

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час сніданку, валеохвилинка

8.40 - 9.00

Полоскання рота водою з крана, точковий масаж, масаж вушних раковин, пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики, артикуляційна гімнастика, рухлива гра малої рухливості

9.00 - 10.30

Заняття з основ здоров'я (2р\міс); заняття з фізкультури (2р\тижд. з еле-ментами точкового масажу, вправами на профілактику порушень поста-ви і плоскостопості, вправами фітбол-аеробіки, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастик); заняття з інших розділів програми: фізкульт-хвилинка (на 10-12 хв заняття), музикотерапія, міогімнастика (вправи для язика), фізкультпауза (між заняттями, 7-8 хв), ігри-медитації, гімнастика для очей (3-5 хв)

10.30 -12.20

Підготовка до прогулянки (виховання навичок самообслуговування та культури поведінки, вживання «добрих» слів); прогулянка: фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.), пішохідний перехід (1р\тижд.), коригувальні вправи, рухливі ігри (4-5), індивідуальна робота з розвитку рухів, сонячні та повітряні ванни, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, гімна-стика для очей (3-5 хв), піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою), оздоровчий біг (2р\тижд по 3-4 хв), оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 1500 м)

12.20 -12.30

  Повернення  з прогулянки, миття рук та обличчя водою з крана; гімнастика для очей (2-3 хв)

12.30 -13.00

Вживання свіжих салатів (за 15хв до обіду); вживання фітонцидів; вихо-вання культурно-гігієнічних навичок під час обіду; полоскання рота водою з крана, полоскання горла відварами трав чи йодносольовим розчином

13.00 -15.00

Казкотерапія чи музикотерапія (слухання колискової), вживання «добрих» слів, релаксація; денний сон з аерацією під час сну (припиняємо за 30 хв до підйому дітей)

15.00 -15.35

Гімнастика пробудження: в поєднанні із самомасажем стоп ніг (точковим масажем, щіточковим масажем та ін.), рефлексогенною «доріжкою здоров'я», сольовою «доріжкою здоров'я», коригувальною гімнастикою, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж тощо), музикотерапія, ароматерапія

15.35 -15.40

 Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана

15.40 -16.10

Ігри-заняття (індивідуальні, групові), фізкультурні та валеологічні розваги (1р\міс), казкотерапія, музикотерапія, артикуляційна гімнастика, арт-терапія

16.10 -16.30

Виховання культурно-гігієнічних навичок під час підвечірка; полоскання рота водою з крана, оздоровчі хвилинки

16.30 -17.30

Прогулянка вечірня (рухливі ігри, сміхотерапія, дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, гімнастика для очей (3-5 хв), самостійна рухова діяльність); санація повітря групової кімнати; миття іграшок


Підготували: вихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК, інструктор з фізкультури Тамара МОМОТОК