Колективний перегляд освітньої ситуації на тему «Зимонька-білосніжка» у групі дітей раннього віку №3 з використанням STREAM-технології (вихователь Верема Галина)
21 лютого 2024 року у групі дітей раннього віку № 3 (вихователь Галина ВЕРЕМА) відбувся колективний перегляд освітньої ситуації на тему «Зима-білосніжка» із сенсорно-пізнавального розвитку дітей з активним використання STREAM-технології.
На повітряній кульці у гості до малят залетіла чарівна Сніжинка, яка приготувала їм багато сюрпризів зі снігом. Вихователь учила малюків розрізняти зимові об'єкти природного довкілля, кількість і величину предметів, поняття «один - багато, «великий - малий»; «досліджувати» властивості снігу (білий, холодний, мокрий, ліпиться, розсипається, падає, летить, рипить під ногами); розвивала сенсорні уміння дітей - здатність визначати подібні й відмінні риси справжнього і штучного снігу за допомогою зорових та дотикових способів обстеження; стимулювала інтерес дітей до дослідницько-пошукової діяльності.
З великим захопленням діти приймали участь у різних видах ДПД:
- гра-дослідження «Упізнай на дотик» (сніг мокрий, холодний);
- гра-дослідження «На що схожий сніг» (на манку, вату, борошно, цукор);
- гра-дослідження «Як самостійно відтворити рипіння снігу» (за допомогою кульки з крохмалом);
- гра-дослідження «Чи буває сніг кольоровим» (буває, коли пофарбувати);
- гра-дослідження «Сніг ліпиться» (за допомогою сніголіпів, коли мокрий);
- гра-дослідження «Який несправжній сніг» (обстеження властивостей штучного снігу);
- гра-дослідження «Чи може бути сніг схованкою» (сніг непрозорий, а тому є схованкою для іграшок);
- гра-дослідження «Чи буває сніг важкий» (буває, коли його дуже багато і ламає гілки на деревах).
Діти надали допомогу маленькій ялиночці, у якої ось-ось «поламаються гілочки від важкого снігу» (формування у малят навичок, орієнтованих на сталий розвиток; виховування любові до природи та природніх явищ узимку, бажання досліджувати, берегти природу). На згадку Сніжиночці діти намалювали колективну роботу «Хурделиця» за допомогою білої фарби і кубиків LEGO. Освітня ситуація з малюками проведена успішно та результативно.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів