Колективний перегляд освітньої ситуації на тему «Зимонька-білосніжка» у групі дітей раннього віку №3 з використанням STREAM-технології

21.02.2024

21 лютого 2024 року у групі дітей раннього віку № 3 (вихователь Галина ВЕРЕМА) відбувся колективний перегляд освітньої ситуації на тему «Зима-білосніжка» із сенсорно-пізнавального розвитку дітей з активним використання STREAM-технології.

На повітряній кульці у гості до малят залетіла чарівна Сніжинка, яка  приготувала їм багато сюрпризів зі снігом. Вихователь учила малюків розрізняти зимові об'єкти природного довкілля, кількість і величину предметів, поняття «один - багато, «великий - малий»; «досліджувати» властивості снігу (білий, холодний, мокрий, ліпиться, розсипається, падає, летить, рипить під ногами); розвивала сенсорні уміння дітей - здатність визначати подібні й відмінні риси справжнього і штучного снігу за допомогою зорових та дотикових способів обстеження; стимулювала інтерес дітей до дослідницько-пошукової діяльності.

З великим захопленням діти приймали участь у різних видах ДПД:

  • гра-дослідження «Упізнай на дотик»  (сніг мокрий, холодний);
  • гра-дослідження «На що схожий сніг» (на манку, вату, борошно, цукор);
  • гра-дослідження «Як самостійно відтворити рипіння снігу» (за допомогою кульки з крохмалом);
  • гра-дослідження «Чи буває сніг кольоровим» (буває, коли пофарбувати);
  • гра-дослідження «Сніг ліпиться» (за допомогою сніголіпів, коли мокрий);
  • гра-дослідження «Який несправжній сніг» (обстеження властивостей штучного снігу);
  • гра-дослідження «Чи може бути сніг схованкою» (сніг непрозорий, а тому є схованкою для іграшок);
  • гра-дослідження «Чи буває сніг важкий» (буває, коли його дуже багато і ламає гілки на деревах).

Діти надали допомогу маленькій ялиночці, у якої ось-ось «поламаються гілочки від важкого снігу» (формування у малят навичок, орієнтованих на сталий розвиток; виховування любові до природи та природніх явищ узимку, бажання  досліджувати, берегти природу). На згадку Сніжиночці діти намалювали колективну роботу «Хурделиця» за допомогою білої фарби і кубиків LEGO. Освітня ситуація з малюками проведена успішно та результативно.