Колективний перегляд комбінованого заняття з математики "Будуємо місто майбутнього" у старшій групі № 14
11.12.25 відбувся колективний перегляд комбінованого заняття з математики "Будуємо місто майбутнього" у старшій групі № 14 (вихователь Ольга Парчук). Маленькі дослідники вирушили у захопливу подорож, де перетворилися на справжніх архітекторів та будівельників! Заняття поєднало цікавий світ математики з креативним конструюванням, де діти будувати місто мрії. Дошкільнята збагатили свої уявлення про важливі професії - будівельника та архітектора та дізналися, які інструменти необхідні для їхньої роботи, а також закріпили знання про геометричні фігури (як площинні: квадрат, коло, трикутник, прямокутник, овал, ромб, трапеція, так і об'ємні), вивчаючи їх властивості. На занятті їх чекали захопливі математичні завдання: лічба до 10 у прямому і зворотному порядку та ланцюжком, називання чисел-сусідів і дослідження складу числа у межах 5. Діти активно розвивали просторові уявлення, орієнтуючись за поняттями ліворуч, праворуч, посередині, біля, під, над, та вчилися будувати прості моделі за заданими умовами. Для цього педагог використала незвичайні матеріали для конструювання: кухонні губки, дерев'яні палички, насінини гороху, маршмелов. На занятті малюків супроводжував іграшковий Робот Сава, який допомагав розвивати логічне мислення, уяву, творчі здібності та дрібну моторику рук. Особлива увага приділилася вмінню планувати свої дії та стимулюванню творчої ініціативи.
Заняття проведене успішно і стало яскравим прикладом того, як можна цікаво та ефективно поєднувати математику, творчість, конструювання та інноваційні технології. Наше місто майбутнього - готове!













































Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів