Календарне планування на літній оздоровчий період в ЗДО
Перед календарним плануванням роботи на щодень, виконайте перспективне планування:
· ранкової гімнастики
· гімнастики після денного сну
· загартувальних заходів
· взаємодії з батьками.
Оберіть самі модель календарного планування, в основі можуть бути:
- режимні моменти
- види діяльності
- лінії розвитку та ін.
Вибираючи форми роботи з дітьми, візьміть до уваги ймовірне утворення зведених різновікових груп. Передбачте роботу по підгрупах, диференціюйте завдання і види діяльності.
Залучаючи дошкільників до різних видів діяльності, враховуйте: вік дітей; погоду; місце проведення; характер попередньої та наступної діяльності.
На літній оздоровчий період у закладі дошкільної освіти, сплануйте роботу так, аби діти:
· проводили максимум часу свіжому повітрі;
· спали вдень достатньо для свого віку;
· збалансовано харчувалися;
· мали оптимальну рухову активність;
· дотримувалися повітряного і водного режиму, вимог до одягу і взуття.
Скоротіть перебування дошкільників на свіжому повітрі, якщо:
- сильний вітер
- температура повітря вище + 35о С у затінку
- злива
- гроза.
План роботи вихователя на літній оздоровчий період в ЗДО
Під час літнього оздоровчого періоду в ЗДО вихователь:
· Проводить опитування батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.
· Інформує батьків, які не планують водити дитину до дошкільного закладу влітку, про те, що за їхньою дитиною зберігатиметься місце під час літнього оздоровчого періоду протягом 75 днів.
· Пропонує батькам написати відповідні заяви.
· Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском, повітрям і водою» та ін.
· Змінює розпорядок дня.
· Уточнює правила для батьків.
· Оновлює інформацію на ширмах тощо.
· Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням, зокрема грибами, ягодами.
· Поповнює тематичні папки: добірками віршів та оповідань про літо, переліком рухливих ігор, спостережень у природі, рекомендацій щодо організації праці, екскурсій, походів тощо.
· Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів.
· Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.
· Поповнює картотеку методичних розробок та дидактичних засобів.
· Готує й оновлює іграшки, атрибути та обладнання для організації ігрової, творчої та пошуково-дослідницької діяльності на свіжому повітрі.
Види діяльності під час літнього оздоровчого періоду
Під час ранкового прийому
· бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми
· індивідуальна робота
· спостереження за довкіллям
· ігри дидактичні, рухливі (малої і середньої рухливості), конструкторсько-будівельні
· трудові доручення й чергування
· самостійна діяльність тощо
Після сніданку
· заняття (зокрема комплексні та інтегровані):
- фізичні
- пізнавальні
- мовленнєві
- художньо-естетичні
У дні екскурсій, прогулянок за межі ЗДО заняття з фізкультури не проводьте
Упродовж дня
· ігри (приділіть увагу зокрема іграм з піском і водою)
· праця
· досліди та спостереження
· самостійна діяльність
· індивідуальна робота
· читання, розповідання, інсценування творів
· розваги: показ вистав у ляльковому театрі, дитячі концерти, фізкультурні, музичні, літературні дозвілля.
У вечірні години
Плануйте активність залежно від діяльності дошкільників дітей упродовж дня. Врахуйте необхідність зменшити навантажень на вихованця.
Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2352-plan-roboti-na-ltny-ozdorovchiy-perod-v-dnz
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів