Готуємося до проведення моніторингу. Діагностика основних рухів дошкільників 4-го, 5-го, 6-го років життя

У Квасилівському ЗДО (ясла-садок) розроблені та апробовані на практиці чіткі показники для діагностики розвитку основних рухів дітей молодшого-старшого дошкільного віку. Радо ділимося досвідом роботи.

Картка діагностування розвитку основних рухів                       Старша група (6-й рік життя)

Стать

Швидкість

Гнучкість

Витривалість

Біг на 10 м,

с

 

Біг на 20 м,

 с

Біг на 30 м,

 с

Нахили тулуба вперед

з положення стоячи на лаві,

см

Підйом тулуба

 з положення, лежачи на спині протягом 30сек, к-сть разів

Біг на 90 м,

с

Висіння на перекладині,

 с

Місяць

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

2,9 <

3,0-3,4

3,5>

 

2,6<

2,7-3,1

3,2>

 

4,8<

4,9-5,7

5,8>

 

4,5<

4,6-5,4

5,5>

 

7,9-8,3

8,4-9,2

9,3-10,0

 

7,5-7,6

7,7-8,2

8,3-8,5

 

9>

8-4

3<

 

10>

9-5

4<

 

16>

10-15

9<

 

20>

13-19

12<

 

30,6<

30,7-36,1

36,2>

 

24,9<

25,0-30,6

30,7>

 

36,0>

22-35

21,0<

 

44,0>

28-43

27,0<

Дівчатка

В

С

Н

 

3,1<

3,2-3,5

3,6>

 

2,8<

2,9-3,2

3,3>

 

5,4<

5,5-6,5

6,6>

 

4,8<

4,9-5,9

6,0>

 

8,0-8,8

8,9-9,2

9,3-10,2

 

7,8-8,2

8,3-8,8

8,9-9,2

 

11>

10-5

4<

 

12>

11-6

5<

 

10>

7-9

6<

 

16>

10-15

9<

 

36,0<

36,1-41,0

41,1>

 

29,1<

29,2-36,0

36,1>

 

32,0>

20-31

19,0<

 

36,0>

24-35

23,0<

Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень

                                                                                                                                                                                                       Продовження таблиці

Стать

Спритність

Сила

Човниковий біг

3х10 м, с

Стрибок

 у довжину

 з місця, см

Стрибок

у довжину

з розбігу, см

Стрибок

 у висоту

з розбігу, см

Кидання тенісного м'яча  (40 г)

на дальність, м

Підтягування

на перекладині,

к-сть разів

Згинання рук

 в упорі лежачи на підлозі,

к-сть разів

Місяць

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

12,1<

12,2-12,9

13,0>

 

11,5<

11,6-12,1

12,2>

 

85>

65-84

64<

 

110>

80-109

79<

 

145>

124-144

123<

 

167>

140-166

139<

 

47>

42-46

41<

 

60>

52-59

51<

 

9,0>

5,0-8,99

4,99<

 

13,0>

6,5-12,99

6,49<

 

2>

1

0,5

 

3>

2

1

 

8-10

4-7

3<

 

11-14

5-10

4<

Дівчатка

В

С

Н

 

12,9<

13,0-13,5

13,6>

 

12,1<

12,2-12,9

13,0>

 

80>

60-79

59<

 

100>

75-99

74<

 

125>

110-124

109<

 

153>

135-152

134<

 

46>

41-45

40<

 

56>

48-55

47<

 

5,6>

3,8-5,59

3,79<

 

7,0>

4,5-6,99

4,49<

 

1>

0,5

0,25

 

2>

1

0,5

 

5-6

3-4

1-2

 

6-8

4-5

3<

 

Картка діагностування розвитку основних рухів                           Середня група (5-й рік життя)

Стать

Швидкість

Гнучкість

           

Витривалість

Біг на 10 м,

 с

 

Біг на 20 м,

с

Біг на 30 м,

 с

 Нахили тулуба вперед

з положення стоячи

на лаві, см

Висіння

на перекладині,

с

Місяць

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

3,2<

3,3-3,8

3,9>

 

2,9<

3,0-3,4

3,5>

 

 

5,8<

5,9-7,1

7,2>

 

 

 4,8<

4,9-5,1

5,2>

 

8,4-9,2

9,3-10,0

10,1-11,0

 

7,9-8,3

8,4-9,2

9,3-10,0

 

8>

3-7

1-2

 

 

 9>

4-8

3<

 

28>

16-27

15<

 

 

36>

22-35

21<

 

Дівчатка

В

С

Н

 

3,4<

3,5-4,1

4,2>

 

 

3,1<

3,2-3,3

3,4>

 

6,2<

6,3-7,7

7,8>

 

 

5,4<

5,5-6,5

6,6>

 

 

8,9-9,2

9,3-10,2

10,3-11,5

 

 

8,0-8,8

8,9-9,2

9,3-10,2

 

 

10>

4-9

3<

 

 

11>

5-10

4<

 

 

24>

14-23

13<

 

 

32>

20-31

19<

 

Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень

                                                                                                                                                                                      Продовження таблиці

Стать

Спритність

Сила

Човниковий біг

3х10 м, с

Стрибок у

довжину з місця,  см

Кидання тенісного м'яча  (40 г)

на дальність, м

Місяць

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

13,2<

13,3-13,9

14,0>

 

12,7<

12,8-13,2

13,3>

 

75>

55-74

5<

 

85>

65-84

64<

 

5,5>

3,4-5,49

3,39<

 

9,0>

5,0-8,99

4,99<

Дівчатка

В

С

Н

 

13,9<

14,0-14,9

15,0>

 

 

13,0<

13,1-13,9

14,0>

 

70>

50-69

49<

 

80>

60-79

59<

 

 

4,6>

3,0-4,59

2,99<

 

5,6>

3,8-5,59

3,79<

 

 

Картка діагностування розвитку основних рухів                  Молодша група (4-й рік життя)

Стать

Швидкість

Гнучкість

           

Витривалість

Біг на 10 м,

 с

 

Біг на 20 м,

с

Біг на 30 м,

 с

 Нахили тулуба вперед   з положення стоячи

на лаві, см

Висіння на перекладині,

с

Місяць

09

05

09

05

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

3,5<

3,6-4,1

4,2>

 

3,2<

3,3-3,8

3,9>

 

6,5<

6,6-7,8

7,9>

 

 

5,8<

5,9-7,1

7,2>

 

9,5-9,9

10,0-10,7

10,8-11,5

 

8,7-9,4

9,5-9,9

10,0-10,7

 

7>

4-6

3<

 

9>

5-8

4<

 

 

20>

12-19

11<

 

 

28>

16-27

15<

 

Дівчатка

В

С

Н

 

3,7<

3,8-4,4

4,5>

 

 

3,4<

3,5-4,1

4,2>

 

 

6,9<

7,0-8,8

8,9>

 

 

6,2<

6,3-7,7

7,8>

 

9,9-10,2

10,3-12,7

12,8-13,5

 

 

8,7-9,8

9,9-10,2

10,3-12,7

 

9>

5-8

4<

 

 

10>

6-9

5<

 

18>

10-17

9<

 

 

24>

14-23

13<

 

Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень

                                                                                                                                                                                       Продовження таблиці

Стать

Спритність

Сила

Човниковий біг 3х10 м, с

Стрибок у

довжину з місця,

см

Кидання тенісного м'яча  (40 г)

на дальність, м

Місяць

09

05

09

05

09

05

Хлопчики 

В

С

Н

 

14,5<

14,6-14,9

15,0>

 

14,0<

14,1-14,5

14,6>

 

65>

45-64

44<

 

75>

55-74

54<

 

4,2>

2,7-4,19

2,69<

 

5,5>

3,4-5,49

3,39<

Дівчатка

В

С

Н

 

14,9<

15,0-15,5

15,6>

 

14,5<

14,6-14,9

15,0>

 

 

60>

40-59

39<

 

 

 70>

50-69

49<

 

 

4,0>

2,2-3,99

2,19<

 

 4,6>

3,0-4,59

2,99<

 

 Обміном досвідом діляться:  вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

та інструктор з фізкультури Момоток Т.Р.