ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ з проблеми «Діти з особливими освітніми потребами: правила взаємодії з ними»

01 лютого 2017 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) відбувся психологічний практикум з проблеми «Діти з особливими освітніми потребами: правила взаємодії з ними»

Мета: надати практичну допомогу педагогам у взаємодії з особливими дітьми.

                                                                              План роботи

1. Зміст освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами. (Порадник вихователя-методиста).
2. Раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами. (Виступ-презентація старшої медсестри Ковтун Л.М.)
3.Особливості організації інклюзивної освіти у ДНЗ. (Виступ-презентація завідувача Лисак О.М.)
4. Особливості проведення корекційно-розвивальних занять у ДНЗ. (Порадник практичного психолога Павлусь М.М.)
5.Виставка-презентація навчально-методичного забезпечення в ДНЗ та кращих зразків розвивального дидактичного матеріалу для роботи з дошкільниками, в тому числі й з ООП:
- презентація кращих дидактичних посібників для роботи з дітьми з ООП. (Порадники для педагогів та батьків);
- презентація 1-2 кращих дидактичних гри чи посібники для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників, в тому числі й з ООП. (Вихователі всіх вікових груп).

Далі дивитися за посиланням

http://leleka.rv.ua/psyhologichnyy-praktykum-z-problemy-dity-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy-pravyla-vzayemodiyi-z-nymy.html