Річне перспективне планування занять з художньо-продуктивної діяльності: авторський підхід (Н.С. Шевчук)

Проблема залучення дитини до мистецтва живопису в умовах сучасного розвитку освіти є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Практика роботи та аналіз результатів педагогічної діагностики дошкільників показує, що діти недостатньо обізнані з різними жанрами живопису, не вміють аналізувати твори художників, засоби виразності, які використав художник, настрій та колорит твору, «читати» художній твір,  Педагоги також недостатньо оцінюють дидактичні функції художніх творів мистецтва для всебічного розвитку особистості дошкільника. Так, втілюючи в життя сучасні передові технології, зокрема особистісно орієнтовані, не варто забувати про естетичну, пізнавальну, моральну, національну цінність творів живопису у вихованні дошкільнят.

Прикріплені файли