Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Стилі батьківської поведінки

 

 

Авторитетний

 

 

Високий рівень контролю.

Теплі взаємини

Визнають та заохочують самостійність своїх дітей. Відкриті до спілкування та обговорення з дітьми встановлених правил поведінки; припускають зміну своїх вимог у розумних межах.

Діти дуже добре адаптовані: упевнені в собі, у них розвинені самоконтроль і соціальні навички, вони добре навчаються у школі та мають високу самооцінку.

 

Авторитарний

 

 

Високий рівень контролю.

Холодні взаємини

Віддають накази, сподіваючись беззастережного виконання. Закриті для постійного спілкування з дітьми; встановлюють жорсткі вимоги та правила, не припускають їх обговорення; дозволяють дітям лише мінімальну незалежність.

Їхні діти, як правило, відлюдкуваті, боязкі та похмурі, невибагливі та вразливі; дівчатка найчастіше є пасивними та залежними  у підлітковому та юнацькому віці; хлопчики можуть стати некерованими та агресивними.

 

Ліберальний

 

 

Низький рівень контролю.

Теплі взаємини

Недостатньо або зовсім не регламентують поведінку дитини; беззастережна батьківська любов. Відкриті для спілкування з дітьми, але домінантна спрямованість комунікації - від дитини до батьків; дітям надають необмежену свободу (за незначного керівництва); не встановлюють обмежень. Діти схильні до неслухняності та агресивності, у присутності сторонніх поводяться неадекватно та імпульсивно, невимогливі до себе; іноді стають активними, рішучими і творчими людьми.

 

Індиферентний

 

Низький  рівень контролю.

Холодні взаємини

Не встановлюють жодних обмежень; байдужі до своїх дітей. Закриті для спілкування; обтяжені власними проблемами, не мають сили на виховання дітей. Якщо байдужість батьків поєднується з ворожістю (як у батьків, що нехтують своїми дітьми), дитину ніщо не втримує від вияву найруйнівніших імпульсів та схильності до асоціальної поведінки.

 

Версія для друку

Інформація про використання публічних коштів

Корисне