Виховуємо розумну творчу ініціативну особливість дитини
Радій дітям, учись у них,
слухай їх і грайся з ними
К. Фопель
Коли дитина просить : «Мамо, пограйся зі мною» - у перекладі з дитячої мови на дорослу це означає : «Покажи, що ти мене любиш, покажи зараз, а не тоді , коли перемиєш весь посуд і прибереш будинок, а ще поговориш з усіма тітками на світі по телефону або інтернету. Грайся зі мною. Дитяча хвилина дорівнює дорослим рокам».
Грайте з дитиною в те, що вона любить. Під час гри діти краще засвоюють правила та уроки ( бути чесним, поважати старших, бути ввічливим, тощо). Спільні дії зближують Батьків та дітей, роблять їх стосунки дружнішими.
Прикріплюйте дитині любов до книг. Задоволення від розглядання книг, а пізніше - від їх читання прищеплюють від самого раннього віку. Книги стимулюють розвиток дитячої фантазії, тренують пам'ять і мислення , сприяють тому, що дитина постійно прагне дізнатись щось нове.
Відвідуйте разом театр, цирк. Враження, які отримає дитина, матимуть величезний вплив на її творчий , економічний, інтелектуальний розвиток. Обов'язок обговоріть з дитиною побачене.
Відповідайте на запитання дитини, як можете. А потім обов'язково візьміть енциклопедію й розкажіть вашому малюкові ще більш про те, що його цікавить. Стимулюйте дитячу допитливість.
Купуйте корисні іграшки. Вони мають бути різноманітними : такі, що розвивають просторове уявлення ( кубики, конструктори), мислення і увагу ( лото, доміно), кмітливість ( головоломки), природні інстинкти ( ляльки, посуд, машини).ї
Розвивайте дрібну моторику дитини ( ліплення - конструювання, малювання, аплікація), адже рівень її розвитку - один із ведучих показників інтелектуального розвитку.
Підтримуйте дитячі ідеї ( «Мамо! Зробимо будиночок для моєї ляльки?, «Давай запустимо повітряного змія!») Не відштовхуйте дитину , спираючись, що не має часу, що ти ще маленький, що ви не вмієте. Ваша дитина прагне пізнавати і відкривати нове.
Вчіть дитину поважати іншу точку зору, пояснивши, що таке ставлення є необхідною умовою для того , щоб оточуючі поважали думки дитини. Уважно стежте за власними висловлюваннями, не критикуйте інших, особливо - в присутності дитини. Позитивні відгуки створюють у дитини почуття захищеності.
Вчіть дитину помічати добре і красиве у житті. Висловлюйте власні почуття дитині. Вчіть її керувати негативними емоціями і не піддаватися поганому настроєві. Діти, які переконані у любові і повазі батьків, швидко розвиваються.
За В. Біанкі, збережіть у своїй душі дитину : безпосередність, доброзичливість , чистоту думок, мрію, довірливість, казку, захоплення від відкриття світу, доброту.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів