ДОВІДКА про підсумки вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які проходять атестацію у 2021/2022 навчальному році

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 №1255/18550, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 року «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», наказу управління освіти Рівненської міської ради щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2021/2022 навчальному році, наказу по Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Про затвердження  складу атестаційної  комісії І рівня при закладі дошкільної освіти та заходів щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2021/2022 навчальному році» проведено атестацію семи педагогічних працівників ЗДО у 2021/2022 навчальному році:

- Ніни СЕНЮК, вихователя молодшої групи № 10;

- Тетяни НОВОСАД, вихователя молодшої групи № 7, середньої групи № 13;

- Ольги МАЛЮТІНОЇ, вихователя молодшої групи № 7;

- Софії ЛЕВКОВИЧ, вихователя середньої групи № 4;

- Інни УКРАЇНЕЦЬ, вихователя середньої групи № 13;

- Марії БОБРИКОВОЇ, інструктора з фізкультури;

- Олени ДЕНИСЮК, музичного керівника.

У зв'язку із звільненням з роботи за власним бажанням атестація вихователя Станіцької Т.С. була відмінена. Поважних причин перенесення чергової атестації вищезазначених педагогічних працівників ще на один рік не було.

Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

Метою атестації було стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу.

 Основними принципами атестації були: відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

Завданнями атестації було:

- цілеспрямоване неперервне підвищення професійного рівня педагогічних працівників;

- визначення відповідності педагогічного працівника займаній посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого встановлюється (підтверджується) кваліфікаційна категорія, присвоюється (підтверджується) відповідне педагогічне звання та відбувається оплата праці.

Умовою чергової атестації педагогічних працівників було обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів. Усі педагогічні працівники, які атестуються, мають сертифікати про курсову перепідготовку на базі РОІППО. Вихователь Інна УКРАЇНЕЦЬ закінчила МЕГУ у 2019 році, тому проходження курсів підвищення кваліфікації для неї є не обов'язковим.

Для організації та проведення атестації педагогічних працівників у Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) було створено атестаційну комісію І рівня (до 20 вересня). Атестаційна комісія створена у складі: голови Ольги ЛИСАК, заступника голови Раїси СЕМЕНЮК, секретаря Юлії ВІННІЧУК, членів атестаційної комісії: Марії ШУМ,  Марії ГРУХАЛЬ, про що був виданий наказ по ЗДО.  

До 20 жовтня атестаційна комісія затвердила списки педагогічних працівників, які атестуються, графік роботи атестаційної комісії. Педагогічні працівники, що атестуються, ознайомилися із графіком проведення атестації під підпис.

У відповідності до вимог обладнаний атестаційний куточок біля методичного кабінету, у якому висвітлені: Положення про атестацію (вимоги до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників), план заходів щодо атестації, графік проведення атестації, список педагогічних працівників, які атестуються у поточному навчальному році.

Атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка роботи до 15 березня вивчала педагогічну діяльність осіб, які атестуються. На кожного педагогічного працівника був складений план вивчення професійної діяльності у міжатестаційний період, який  включав усі форми роботи  на період його атестації.

Атестація педагогічних працівників: Ніни СЕНЮК, Тетяни НОВОСАД, Ольги МАЛЮТІНОЇ, Інни УКРАЇНЕЦЬ, Софії ЛЕВКОВИЧ, Олени ДЕНИСЮК, Марії БОБРИКОВОЇ здійснювалася на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності педагогічних працівників шляхом:

  • проведення аналізу освітнього процесу з урахуванням Плану вивчення професійної діяльності педагогів у міжатестаційний період;
  • проведення колективного перегляду освітнього процесу та творчого звіту з індивідуальної проблеми самоосвіти;
  • аналізу індивідуальної облікової картки кожного педагога та його участі у різних методичних заходах ЗДО та міста у міжатестаційний період;
  • аналізу результатів діагностики та анкетування педагогічних працівників щодо фахового рівня та професійної майстерності;
  • аналізу різних форм роботи з батьками;
  • аналізу виставки дидактичних посібників та розвивальних ігор для дошкільників;
  • аналізу результатів відвідування різних форм життєдіяльності дошкільників;
  • аналізу створеного розвивального середовища у групі (музичній чи фізкультурній залі);
  • діагностування рівня розвитку дітей;
  • проведення співбесід з дітьми, їхніми батьками та педагогічними працівниками;
  • аналізу стану ділової документації кожного педагога у відповідності до номенклатури справ;
  • аналізу результативності проведення свят і розваг з дошкільниками тощо.

У міжатестаційний період педагоги, які атестуються, обов'язково підлягали комплексному вивченню, за результатами якого були складені змістовні довідки з детальним аналізом досягнень колективів груп, організації освітнього процесу з дошкільниками. Комплексне вивчення показало належним чином організовану освітню діяльність у вікових групах та відсутність критичних зауважень до педагогів, які атестуються.

Упродовж вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються у поточному навчальному році, членами атестаційної комісії було відмічено, що педагоги: Ніна СЕНЮК, Тетяна НОВОСАД, Ольга МАЛЮТІНА, Інна УКРАЇНЕЦЬ, Софія ЛЕВКОВИЧ, Олена ДЕНИСЮК, Марія БОБРИКОВА досить відповідально віднеслися до атестації:

- систематично готувалися до освітньої роботи з дошкільниками;

- складали щоденні змістовні календарно-перспективні плани освітньої роботи;

- активно займалися самоосвітою, працювали над індивідуальною темою, готували матеріали досвіду роботи та портфоліо;

- проводили різноманітні заходи з дітьми у відповідності до Плану вивчення їх професійної діяльності у міжатестаційний період з 20 жовтня 2021 року  до 15 березня 2022 року.

Атестаційною комісією відмічено, що Плани вивчення професійної  діяльності педагогів атестаційною комісією виконані на належному рівні. Матеріали перегляду освітнього процесу у педагогів, які атестуються, періодично висвітлювалися на сайті ЗДО у рубриці «Новини» та на особистій сторінці кожного педагога, який атестується.

Свій фаховий рівень та професійну майстерність, рівень володіння інноваційними освітніми технологіями педагогічні працівники: Ніна СЕНЮК, Тетяна НОВОСАД, Ольга МАЛЮТІНА, Інна УКРАЇНЕЦЬ, Софія ЛЕВКОВИЧ, Олена ДЕНИСЮК, Марія БОБРИКОВА продемонстрували під час вивчення їхньої педагогічної діяльності та колективних переглядів освітнього процесу. Так, протягом 2021/2022 навчального року були успішно здійснені такі колективні перегляди та досягнуто їхньої мети:

  • 07.12.2021. Сюжетно-ігрове заняття з фізкультури на тему «Прийшла до нас бабуся у білому кожусі» в молодшій групі з активним використанням нестандартного фізкультурного обладнання. Мета: забезпечення активного рухового режиму дітей на занятті з використанням різноманітних інноваційних методів і прийомів керівництва їх руховою діяльністю. (Інструктор з фізкультури М. БОБРИКОВА)
  • 07.12.2021. Інтегроване заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань з використанням конструктора LEGO у молодшій групі №7.

Мета: впровадження інноваційних технологій логіко-математичного та сенсорно-пізнавального розвитку молодших дошкільників; формування логіко-математичних понять та сенсорно-пізнавальних здібностей дітей засобами ІКТ. (Вихователь Т. НОВОСАД)

  • 28.01.2022. Інтегроване заняття-квест на тему «Мандруємо дивосвітом професій» в середній групі №4. Мета: формування досвіду дітей про важливість різних професій; розвиток мовленнєво-комунікативних здібностей дітей засобами ейдетики, дидактичної наочності, інтерактивних технологій. (Вихователь С. ЛЕВКОВИЧ)
  • 28.01.2022. Комплексне заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування на тему «Всі професії важливі» з використанням коректурних таблиць в молодшій групі №7. Мета: формування комунікативно-мовленнєвої компетентності молодших дошкільників засобами інноваційних технологій; формування пізнавального інтересу до професій дорослих, їхніх дій, призначення та способів використання різних матеріалів і знарядь праці. (Вихователь О. МАЛЮТІНА)
  • 21.02.2022. Музично-літературне дійство на тему «Розвивайся й звеселяйся, моя рідна мово!» у старшій групі №9. Мета: розширення і поглиблення знань дітей про Україну, її Державні символи; виховання любові до Батьківщини, до рідної мови, сприяння популяризації державної мови; формування у дошкільників національно-патріотичних почуттів. (Музкерівник О. ДЕНИСЮК
  • 21.02.2022. Ранкова зустріч «Наша рідна українська мова» в молодшій групі №10. Мета: введення вихованців у тему дня, створення позитивного настрою; формування довірчих стосунків між дітьми, опанування соціальних навичок: спілкування, співпраці, піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, психологічного комфорту та соціальної єдності у групі тощо. (Вихователь Н. СЕНЮК)

Із-за початку військових дій в Україні не відбувся запланований на 03 березня 2022 року колективний перегляд інтегрованого заняття з використанням ІКТ на тему «Пісенька весняного струмочка. Повінь» у середній групі №13 вихователя І. УКРАЇНЕЦЬ, метою якого було передбачено розвиток креативного мислення дітей засобами логічних ігор та інтерактивних вправ; розвиток навичок активного спілкування та зв'язного  мовлення дошкільників. Конспект заняття складений з дотриманням сучасних вимог та розміщений на сайті ЗДО для ознайомлення та використання педагогічними працівниками закладу у роботі з дошкільниками.

На виконання вимог БКДО та освітньої програми педагогічні працівники, які атестуються,  постійно дбають про зміцнення розвивального предметно-ігрового середовища - головної умови реалізації завдань освітньої програми. Створення різноманітного предметно-ігрового розвивального середовища у вікових групах та музичній і фізкультурній залах дозволяє забезпечити психолого-педагогічні умови повноцінного і різнобічного розвитку дітей, виховання їх ініціативності та творчості. Стимулюванню творчості педагогів у вирішенні даної проблеми сприяли щорічні огляди-конкурси у ЗДО. Так, у міжатестаційний період педагогічні працівники, які атестуються, активно долучалися до наступних професійних конкурсів у закладі:

- огляд-конкурс на кращий куточок праці (Н. СЕНЮК, 2016)

- конкурс на кращу ляльку-мотанку (Н. СЕНЮК, січень 2016 року)

- огляд-конкурс на кращий міні-музей (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, листопад 2017 року)

- конкурс-виставка пасхальних яєць у техніці «квілінг» (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, квітень 2018 року)

- огляд-конкурс на кращий бізіборд (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, 2019)

- конкурс на кращого читця дитячих віршів (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, І. УКРАЇНЕЦЬ, листопад 2019)

- огляд-конкурс на кращу картотеку рухливих ігор (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, І. УКРАЇНЕЦЬ, березень 2020)

- конкурс на кращу картотеку дидактичних ігор (вихователі: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, І. УКРАЇНЕЦЬ, березень 2021).

За результатами аналізу/самоаналізу створення розвивального середовища у групі/музичній/фізкультурній залі у педагогів, які атестуються, визначено рівень його забезпечення:

високий (С. ЛЕВКОВИЧ, О. ДЕНИСЮК, М. БОБРИКОВА)

достатній (Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА)

середній (І. УКРАЇНЕЦЬ)

Кожен із педагогів, відповідно до навчальних років свого міжатестаційного періоду, були активними учасниками майстер-класів Надії ШЕВЧУК: «Декоративні пластилінові розписи» (2017), «Лялька-мотанка - оберіг людської душі» (2017), «Самобутня й неповторна писанка» (2018), «Технологія виготовлення виробів з глини» (2019) та виготовили цікаві творчі роботи для оздоблення групових приміщень і коридорів ЗДО тощо. У жовтні 2021 року вихователь Т. НОВОСАД підготувала та успішно провела в онлайн-режимі для вихователів старших вікових груп майстер-клас з проблеми «Як використовувати практичне моделювання під час навчання старших дошкільників розв'язувати арифметичні задачі». Мета: підвищення кваліфікації вихователів щодо алгоритму ознайомлення із потенціалом практичного моделювання під час навчання дітей розв'язувати арифметичні задачі.

Педагогічні працівники, які атестуються, щорічно планували та успішно проводили з дошкільниками Тижні знань з основ безпеки життєдіяльності (жовтень, квітень), Тижні рідної мови (лютий). Активно залучали батьків до участі у спільних з дітьми святах осіннього, зимового, весняного циклів, фізкультурних свят, які організовували і проводили разом із музичним керівником та інструктором з фізкультури досить результативно. У міжатестаційний період 2020\2021 та 2021/2022 навчальних років (в умовах адаптивного карантину) успішно організовували усі освітні заходи з дітьми, відокремлено від інших вікових груп та без участі батьків: Свято осені, Козацькі розваги, Новорічні свята, Стрітення, Свято рідної мови, розваги до дня народження Л. Українки, Шевченківські дні, свято мами і весни, свято випуску до школи, День захисту дітей, День Незалежності України та ін.

У міжатестаційний період педагогічні працівники, які атестуються, були активними учасниками різних методичних заходів (у режимі офлайн та онлайн): садових методичних об'єднань, педагогічного клубу «Майстерня успіху», семінарів-практикумів, педагогічних читань  В. Сухомлинського, «круглих столів»,  психологічного практикуму «Розвиток емоційного інтелекту дошкільників», педагогічних рад з різних проблем. Проотягом 2021/2022 нн.р. проводили групові консультації та готували до них змістовні виступи і практичні матеріали, а саме:

- «Як розвивати у дитини предметно-практичні та технологічні навички?» (Вихователь О. МАЛЮТІНА, 07.10.2021)

- «Як розвивати у дитини предметно-практичні та технологічні навички?» (Вихователь Т. НОВОСАД, 15.10.2021)

- «Роль дидактичних ігор і вправ у формуванні соціального здоров'я дошкільників» (Вихователь Н. СЕНЮК, 16.12.2021)

- «Які прийоми розвитку творчого/креативного мислення дошкільників?» (Вихователь І. УКРАЇНЕЦЬ, 05.01.2022)

- «Який діагностичний інструментарій доцільно використовувати для діагностики музичних здібностей дошкільників? Картотека ігор та завдань» (Музкерівник О. ДЕНИСЮК, 23.04.2022)

У вересні 2022 року усі педагогічні працівники, які атестуються, брали активну участь у засіданні проблемної групи з розроблення річної тематики щотижневих освітніх блоків для різних вікових груп у відповідності до оновленого БКДО-2021 та перспективного планування тематики днів тижня на навчальний рік.

У міжатестаційний період педагогічні працівники, які атестуються, активно працювали над індивідуальними проблемними темами самоосвіти:

  • Формування соціального здоров'я дошкільників засобами дидактичних ігор і вправ. (Вихователь Н. СЕНЮК)
  • Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання. (Вихователь О. МАЛЮТІНА)
  • Використання ІКТ-технологій як засобу логіко-математичного розвитку дошкільників. (Вихователь Т. НОВОСАД)
  • Виховання патріотичних почуттів дошкільників засобами музичного мистецтва. (Музкерівник О. ДЕНИСЮК)
  • Розвиток активного мовлення дошкільників засобами ейдетики. (Вихователь С. ЛЕВКОВИЧ)
  • Активізація рухової діяльності дошкільників засобами занять з фізкультури. (Інструктор з фізкультури М. БОБРИКОВА)
  • Розвиток креативного мислення дошкільників засобами логічних ігор і вправ. (Вихователь І. УКРАЇНЕЦЬ)

В результаті самоосвітньої роботи над індивідуальними проблемними темами зібрані цікаві методичні та практичні доробки, створені портфоліо, які педагоги презентували у ході творчих звітів (у форматі онлайн).  

У ході вивчення професійної діяльності педагогічних працівників: Ніни СЕНЮК, Тетяни НОВОСАД, Ольги МАЛЮТІНОЇ, Інни УКРАЇНЕЦЬ, Софії ЛЕВКОВИЧ, Олени ДЕНИСЮК, Марії БОБРИКОВОЇ було проведено чіткий аналіз рівня формування життєвої компетентності дошкільників та виконання програми вікової групи. Так, щорічно на початок та на кінець навчального року педагоги долучалися до моніторингових досліджень (педагогічної діагностики рівнів розвитку дітей та визначення рівня виконання державних стандартів дошкільної освіти). Діагностику аналізу стану освітнього процесу  проводили вихователі і спеціалісти - музичні керівники, інструктор з фізкультури. За результатами моніторингу якості наданої дошкільної освіти у ЗДО рівень виконання програми у вікових групах педагогів, які атестуються, становив:

Нав-чальні роки

Вікова група

Рівень виконання програми

Вихователі

2016-2017

старша група №10

71%    ВС

Н. СЕНЮК, М. ГРУХАЛЬ

середня група №7

73%    ВС

Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА

старша група №4

73%    ВС

С. ЛЕВКОВИЧ, Н. ШЕВЧУК

2017-2018

старша група №10

79%    ВР

Н. СЕНЮК, М. ГРУХАЛЬ

старша група №7

80%    ВР

Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА

молодша група №4

71%    ВС

С. ЛЕВКОВИЧ, Н. ШЕВЧУК

2018-2019

молодша група №10  

74%    ВС

Н. СЕНЮК, М. ГРУХАЛЬ

молодша група №7  

72%    ВС

Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА

середня група №4  

73%    ВС

С. ЛЕВКОВИЧ, Н. ШЕВЧУК

2019-2020

старша група  №13

74%     ВС

І. УКРАЇНЕЦЬ, А. ЦІМОХ  

старша група №4 

83%    ВР

С. ЛЕВКОВИЧ, Н. ШЕВЧУК

середня група  №7

74%    ВС

Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА

середня група  №10

80%    ВР

Н. СЕНЮК, М. ГРУХАЛЬ

2020-2021

старша група  №10

74%    ВС

Н. СЕНЮК, М. ГРУХАЛЬ

старша група  №7

72%    ВС

Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА

молодша група №4

74%    ВС

С. ЛЕВКОВИЧ, Н. ШЕВЧУК

молодша група №13

73%    ВС

І. УКРАЇНЕЦЬ, А. ЦІМОХ  

За результатами моніторингу можна зробити висновок про необхідність підвищувати якість дошкільної освіти, рівень розвитку дітей та виконання вимог освітньої програми і БКДО усім педагогічним працівникам, які атестуються; коригувати освітній процес з урахуванням результатів оцінювання рівня сформованості компетентностей кожної дитини відповідно до індивідуальних потреб.

У міжатестаційний період вихователі, які атестуються, щорічно підлягали різним видам контролю: оперативному, тематичному, комплексному, підсумковому.  Результати вивчення професійної діяльності педагогів засвідчують, що за період атестації педагогічні працівники: Ніна СЕНЮК, Тетяна НОВОСАД, Ольга МАЛЮТІНА, Інна УКРАЇНЕЦЬ, Софія ЛЕВКОВИЧ, Олена ДЕНИСЮК, Марія БОБРИКОВА відчутно підвищили свою кваліфікацію та професійний рівень, збагатилися новими знаннями та методичними підходами до організації та провадження освітньої діяльності в ЗДО в умовах запровадження освітньої реформи «Нова українська школа». Удосконалили методику проведення сучасного заняття в ЗДО та різних інноваційних форм роботи з дошкільниками, інтегрованих занять, ранкових зустрічей, заняття-брейн-рингу, уроків добра; освоїли квест-технологію, технологію кулінарії, інтерактивні технології тощо.

У міжатестаційний період педагогічні працівники, які атестуються, активно займалися самоосвітою: працювали з новинками методичної літератури, в мережі Інтернет, вивчаючи кращий досвід роботи у закладах дошкільної освіти, озброюючись новими освітніми технологіями та педагогічними ідеями; вчилися формувати досвід роботи, проводити самоаналіз освітньої діяльності та професійного рівня, створювати портфоліо-звіт за міжатестаційний період та презентувати власний досвід роботи на педагогічній раді. Підготували творчі звіти у паперовому та електронному варіантах. На завершальному етапі атестації педагогів стали відчутними результати освітньої діяльності з дошкільниками, їх рівень розвитку.

Аналіз та самоаналіз професійної майстерності педагогів, які атестуються, показав:

- рівень кваліфікації, професійної діяльності та фахової компетентності педагогів: високий (Н. СЕНЮК, О. ДЕНИСЮК), достатній (Т. НОВОСАД, І. УКРАЇНЕЦЬ, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, М. БОБРИКОВА)

- рівень науково-методичного забезпечення роботи педагогів: достатній (Н. СЕНЮК, І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, О. ДЕНИСЮК, М. БОБРИКОВА);

- рівень організації освітньої діяльності з дошкільниками: високий (Н. СЕНЮК, С. ЛЕВКОВИЧ, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, О. ДЕНИСЮК), достатній (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА)

- рівень планування освітньої діяльності, ведення документації педагога у відповідності до номенклатури справ вихователя: високий (С. ЛЕВКОВИЧ, М. БОБРИКОВА), достатній (Н. СЕНЮК, І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, О. ДЕНИСЮК);

- рівень партнерської взаємодії з батьками вихованців: достатній (Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД. О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, О. ДЕНИСЮК), середній (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА);

- рівень володіння ІКТ: високий (С. ЛЕВКОВИЧ), достатній (М. БОБРИКОВА, І. УКРАЇНЕЦЬ), середній (О. ДЕНИСЮК, О. МАЛЮТІНА, Т. НОВОСАД), низький (Н. СЕНЮК).

В ході вивчення професійної діяльності педагогів, які атестуються, аналізу та самоаналізу рівня їх кваліфікації та професійного рівня виявлено    окремі труднощі:

- знання вимог оновленого Базового компонента дошкільної освіти (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА, О. ДЕНИСЮК);

- знання нормативно-правових актів про освіту (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА, Т. НОВОСАД, О. ДЕНИСЮК);

- вміння проводити самоаналіз професійного розвитку (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА, Т. НОВОСАД, С. ЛЕВКОВИЧ)

- володіння ІКТ, вміння користуватися оргтехнікою та банком комп'ютерної інформації (Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, О. ДЕНИСЮК);

- володіння інноваційними технологіями (І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВА, Т. НОВОСАД);

- володіння корекційними програмами, умінням запроваджувати диференційований підхід до проблемних дітей та дітей з особливими освітніми проблемами (І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ, О. ДЕНИСЮК)

- розробка власних дидактичних посібників, методичних рекомендацій, конспектів інноваційних занять тощо (І. УКРАЇНЕЦЬ, О. МАЛЮТІНА)

- створення та поширення власного досвіду роботи, наявність публікацій у фахових виданнях, на сайті ЗДО чи на інших освітніх платформах (І. УКРАЇНЕЦЬ, Н. СЕНЮК, М. БОБРИКОВА, О. ДЕНИСЮК, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ)

- робота з родинами вихованців (М. БОБРИКОВА, І. УКРАЇНЕЦЬ)

Вихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК  до 01 березня 2022 року подала до атестаційної комісії характеристики діяльності педагогічних працівників:  Ніни СЕНЮК, Тетяни НОВОСАД, Ольги МАЛЮТІНОЇ, Інни УКРАЇНЕЦЬ, Софії ЛЕВКОВИЧ, Олени ДЕНИСЮК, Марії БОБРИКОВОЇ у міжатестаційний період, які містять оцінку виконання педагогічними працівниками своїх безпосередніх посадових обов'язків відповідно до оновлених Посадових інструкцій вихователя/інструктора з фізкультури/ музичного керівника та відповідно до Професійного стандарту вихователя, відомості про їх професійну підготовку, творчі та організаторські здібності, ініціативність, компетентність, організованість, результативність освітньої діяльності та моніторингу якості дошкільної освіти, морально-психологічні якості, дані про участь у роботі методичних заходів та самоосвітній рівень тощо. 

Таким чином, за результатами вивчення професійної діяльності педагогів, які атестуються у 2021/2022 навчальному році, для усунення недоліків пропонується:

1. Підвищити ефективність самоосвітньої діяльності щодо вивчення вимог оновленого Базового компонента дошкільної освіти та його впровадження в освітній діяльності з дошкільниками. Педагогічним працівникам: І. УКРАЇНЕЦЬ, М. БОБРИКОВІЙ, О. ДЕНИСЮК. До кінця навчального року.

2. Ознайомитися зі змістом корекційних програм з метою оволодіння уміннями запроваджувати диференційований підхід до проблемних дітей та дітей з особливими освітніми потребами. Опрацювати зміст консультації на тему «Гіперактивна дитина: особливості поведінки та виховання»

Педагогічним працівникам: І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, О. ДЕНИСЮК, О. МАЛЮТІНА, С. ЛЕВКОВИЧ. До кінця навчального року.

3. Продовжити процес оволодівання основами комп'ютерної грамотності та вміннями користуватися банком комп'ютерної інформації з її активним використанням в освітньому процесі з дошкільниками. Вихователям: Н. СЕНЮК, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНА; музкерівнику О. ДЕНИСЮК. Протягом 2022 року.

4. Збагачувати осередки розвивального навчання у групових приміщенням з урахуванням вимог шкали оцінювання якості освітнього процесу EСERS-3 Вихователям: І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, О. МАЛЮТІНІЙ.  До кінця навчального року.

5. Активізувати роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом самоосвіти, перегляду вебінарів/семінарів/майстер-класів, у різних формах методичної роботи у ЗДО та ЗДО м. Рівне. Вихователям: І. УКРАЇНЕЦЬ, Т. НОВОСАД, Н. СЕНЮК, С. ЛЕВКОВИЧ,  О. МАЛЮТІНІЙ;  інструктору з фізкультури М. БОБРИКОВІЙ;  музкерівнику О. ДЕНИСЮК. Протягом навчального року.  

6. Активно долучатися до обміну досвідом роботи з індивідуальних проблемних тем самоосвіти через: батьківські куточки; презентації професійних новинок на семінарах-практикумах, педрадах, консультаціях-діалогах; публікації статей  з досліджуваної проблеми на сторінках вебсайту Квасилівського ЗДО; участі у ярмарку педагогічної творчості тощо.  Протягом року. Педагогічним працівникам, які атестуються.

7. Приділяти більше уваги розробці власних дидактичних посібників, методичних рекомендацій, конспектів інноваційних занять для підвищення ефективності освітнього процесу. Вихователям: І. УКРАЇНЕЦЬ, О. МАЛЮТІНІЙ. До кінця навчального року.

8. Підвищувати якість дошкільної освіти, рівень розвитку дітей та виконання вимог освітньої програми і БКДО; коригувати освітній процес з урахуванням результатів оцінювання рівня сформованості компетентностей кожної дитини відповідно до індивідуальних потреб. Усім педагогічним працівникам. Квітень-травень 2022 року.

9. Забезпечувати партнерську взаємодію з батьками, активізувати психолого-педагогічну роботу з родинами вихованців. Педагогічним працівникам: М. БОБРИКОВІЙ, І. УКРАЇНЕЦЬ. Постійно.

Ознайомлені: ___________  Ніна СЕНЮК

                       ___________ Олена ДЕНИСЮК

                       ___________ Інна УКРАЇНЕЦЬ

                       ___________ Тетяна НОВОСАД

                       ___________ Ольга МАЛЮТІНА

                       ___________ Софія ЛЕВКОВИЧ

                        ___________ Марія БОБРИКОВА

Дата 15 березня 2022 року

 

Підготувала вихователь-методист Р. СЕМЕНЮК

15.03.2022 р.