Аналіз захворюваності за 2020 рік
Показниками діяльності Квасилівського дошкільного навчального закладу є стан здоров’я дітей та їх відвідування закладу.
Сестрою медичною Ковтун Л, М, проведено аналіз захворюваності
дітей та виконання діто-днів у 2020р. в порівнянні з 2019р.
Аналіз відвідування :
Списковий склад дітей
2020р./2019 |
Фактична відвідуваність 2020 / 2019 (дітодні) |
Пропущено всього 2020/ 2019 (дітодні) |
Пропущено по хворобі 2020 / 2019 (дітодні) |
По іншим причинам 2020/2019 |
|
Ясла- 33 |
Ясла 42 |
2643 / 4292 |
1626 / 2907 |
533 /1273 |
1093/1634 |
Сад- 303 |
Сад 315 |
24802 / 43431 |
14832/19276 |
2886/ 5738 |
11946/13538 |
Всього 336 |
Всьог 357 |
27445 / 47723 |
16458/ 22195 |
3419/7023 |
13039/15172 |
Показники на 1 дитину
|
2019 |
2020 |
Число роб. днів |
209 |
133 |
% виконання дітоднів |
85 |
61,4 |
Число днів відвідування 1 дитиною |
228 |
206 |
Число днів пропущено 1 дитиною |
62 |
49 |
Число пропущено по хворобі |
19,6 |
10,1 |
Число днів пропущено по іншим причинам |
42,4 |
38,8 |
%пропусків похворобі |
32 |
21 |
Щоквартально аналізується захворюваність та подається акт до наказу завідувача та інформується персонал.
Квартали |
К-сть днів по хворобі2020 |
К-сть днів по хворобі2019 |
Найбільше |
Найменше |
||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|||
1 квартал |
6,42 |
8,56 |
1,14,3,2, 5,11,13 |
1,3,13,5,2, 6,8,12,7,14 |
10,12,7,6,4 8,9 |
4,6,10,11 |
2 квартал |
- |
3,11 |
3,2,5,13,14 |
- |
7,6,8,11,12,1, 4,9,10 |
- |
3 квартал |
0,65 |
2,2 |
3,5,1,6,12 |
14,12,6 |
2,4,7,8,9,10, 11,13,14 |
1,2,3,4,5,9,8,10, 11,13 |
4 квартал |
2,73 |
5,94 |
1,5,12,13,9,6 |
4,8,9,13,14 |
2,3,4,7,8,10,11, 14 |
1,3,5,12,7,2,6,10, 11 |
Найменші показники захворюванності в 1 кварталі 2020року в групах4,6,10,11 В 2 кварталі ЗДО не працював з дітьми в зв’язку з карантином по короновірусній хворобі, найменші показники захворюваності в 3 кварталі 2020р. 1,2,3,4,5,9,8,10, найбільше хворіли в 4 кварталі 4,8,9,13,14 групи так,як діти вперше поступлені і адаптовувались до садка.
2020 рік для всієї України і для нас був тяжким в зв’язку з пандемією CQVID-19
З 13.03.20.року по 03.09.20року діти не відвідували заклад. Персонал працював дистанційно, проводились ремонтні роботи по підготовці закладу до навчального року. Відповідно до постанов Головного санітарного лікаря в закладі для відновлення роботи розроблено та затверджено виконкомом Регламент роботи закладу в умовах адаптивного карантину. З вимогами Регламенту ознайомлено всіх працівників. Також згідно вимог Регламенту в закладі розроблено план протиепідемічних заходів з відновлення функціонування ЗДО у період адаптивного карантину. Згідно з вимогами Постанови №25 засновником було забезпечено заклад необхідною кількістю засобів індивідуального захисту, дезинфікуючих та мийних засобів, антисептиків, паперових рушників згідно потреб. Також з персоналом проведені інструктажі та навчання щодо особливостей роботи впродовж карантину, обмежувальних заходів та порядку дій у випадку виявлення ознак захворювання у дітей та персоналу. Вивчалось у телефонному режими питання про вихованців, які будуть відвідувати заклад. Питання прийому дітей нових було відтерміновано. Батьків проінформували онлайн щодо особливостей роботи закладу під час карантину, для цього підготували пам’ятки для батьків та розмістили інформацію на сайті закладу.Для персоналу розробили графіки проведення провітрення,дезинфекції,зміни питної води.постелі,адаптивні графіки виходу та входу дітей з прогулянки,графіки кварцування. Перед входом до закладу та груп нанесли відповідне маркування з дотриманням дистанції. Всередині приміщень груп також нанесено кольорове маркування в туалетних кімнатах. З вихованцями проводиться робота по навчанню гігієни миття рук,дистанціювання та етикету кашлю. В закладі здійснювалось перебування вихованців на відкритому повітрі максимальну кількість часу,починаючи з ранкового прийому з вересня до грудня
Вхід на територію закладу та роздягальні в масках,з батьками проведена відповідна робота. Ізолятор підготовлено в умовах роботи карантину.На вході в ЗДО облаштували місце для обробки рук,надані інструкції та забезпечено антисептиком та дезкилимом,надані інформаційні матеріали щодо профілактики короновірусної хвооби.
Усі групи забезпечені рідким милом,антисептиками,паперовими рушниками,та контейнерами для використаних засобів індивідуальногозахисту,організовані куточки для митття рук вихованцями та працівниками .
Ранковий прийом вихованців здійснюють вихователі,всі групи забезпечені безконтактними термометрами, температура вимірюється кожні 4 години з відміткою в документаціїї в групах.
Допуск до роботи персоналу здійснюється після проведеного температурного скринінгу та за умови наявності правильно одягнутої маски,що прикриває рот і ніс.
У разі появлення температури у працівників дотримуємось алгоритму дій,повідомлення завідувача телефоном та скеровуєм до сімейного лікаря.
В закладі не використовуються тканинні рушники,мягконабивні іграшки,весь персонал у приміщенні у змінному взутті, Всі масові заходи, у закладі проходили з участю однієї групи та без батьків.Згідно Постанови№25 дезинфекція поверхонь проводилась що 2 години,провітрення почергово що 15 хвилин. Також організовано цетралізований збір ЗІЗ в закладі та групах , навчено помічників правилам утилізації. В даний час дотримуються всі правила згідно Постанови № 55
На кінець 2020 року в закладі захворіло на CQVID-19-16 працівників та 3 дітей. Крім того за 2020 рік у закладі знижена інфекційна захворюваність та простудна завдяки дотриманню протиепідемічних заходів. Інфекційна в 2019р. -4.48%,а в 2020р.становить 2.08 %.
№ |
Назва хвороби |
2019 |
2020 |
1 |
Всього захворювань |
727 |
353 |
2 |
ГРЗ |
542 |
306 |
3 |
Бронхіт |
52 |
14 |
4 |
Кір |
3 |
- |
5 |
Скарлатина |
4 |
5 |
6 |
Кашлюк |
- |
- |
7 |
Вітряна віспа |
9 |
- |
8. |
ГЕК |
1 |
- |
9 |
пневмонія |
12 |
6 |
10 |
Інші захворювання |
104 |
17
|
11 |
CQVID -19 |
- |
3 |
У структурі загальної захворюваності залишається значним відсоток гострих простудних захворювань. В 2020-1050 | 1000,в 2019-1518\100 випадків.В 2020 році прийняті в заклад нові вихованці,які мають всі щеплення згідно віку і по календарю. Серед загальної кількості дітей- 336 дітей -68дітей знаходиться на «Д» обліку
Аналізуючи простудну захворюваність відмічається погіршення стану здоров’я дітей і тому звертаю увагу на такі причини захворюваності:
-недостатній рівень просвітницької роботи з питань розвитку і виховання здорової дитини кабінетом здорової дитини на дільниці.
-слабка загартованість дітей.
-слабкий імунітет у дітей,який не зміцнюється якщо є втома,недостатній сон,нераціональне харчування.
-побутові умови проживання,низький рівень життя більшості сімей.
-невідповідність одягу дітей сезону,забрудненість довкілля та зміна клімату.
-неякісна медична допомога..За результатами медичного огляду стоїть на диспансерному обліку така кількість дітей:
№ |
Нозологічні одиниці |
2020 |
2019 |
||
1. |
Хвороби орг. дихання |
1 |
0.29% |
3 |
0,84% |
2. |
Хвороби ЛОР. |
2 |
0.60% |
3 |
0,84% |
3. |
Хвороби серцево-судинної системи |
|
- |
2 |
0,55% |
4. |
Хвороби кістково-мязевоїсистеми |
13 |
3.87% |
13 |
3,65% |
5. |
Хвороби зору |
15 |
4%.46 |
15 |
4,21% |
6 |
Хвороби НС.ЗПМР |
10 |
2.98% |
10 |
2,8% |
7. |
Хвороби шкіри |
8 |
2.38% |
8 |
2,5% |
8. |
Ендокринні хвороби |
14 |
4.2% |
14 |
3,93% |
9. |
Хірургічні хворби |
10 |
2.98% |
10 |
2,8% |
10. |
Хвороби органів травлення |
- |
|
- |
- |
11
|
Хвороби сечовидільної системи |
8 |
2.38% |
8 |
2,5%
|
12 |
Діти з інвалідністю |
5 |
1.5% |
10 |
2.8 %
|
За підсумками медичного огляду дітей розподілено на групи здоров’я:
2020р. 2019р.
Групи здоров’я |
К-сть |
Групи по фізкультурі |
К-сть |
Групи здоровя |
К-сть |
Групи по фізкультурі |
К-сть. |
перша |
316 |
основна |
310 |
перша |
296 |
основна |
325 |
друга |
17 |
підготовча |
19 |
друга |
47 |
підготовча |
21 |
третя |
3 |
спецгрупа |
7 |
третя |
14 |
спегрупа |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вся інформація на початку навчального року надана вихователям та інструктору по фізкультурі,заповнені листки здоров’я на кожну групу,затверджені завідувачем списки дітей віднесених до підготовчої та спецгрупи..В 2020 році медичний огляд персоналу відтерміновано в зв’язку з короновірусною хворобою. Організація харчування здійснюється відповідно вимог системи НАССР ,здійснюється навчання персоналу харчоблоку. Моніторінг дотримання протиепідемічних заходів в закладі вивчався Держпродспоживслужбою з питань санітарного законодавства і схвалено роботу задовільною Сьогодні піклування про здоров’я,фізичний розвиток дітей стоїть на першому місці,тому батьки своїм головним обов’яз ком повинні вважати піклування про здоров’я,формування ЗСЖ і це спільна робота педагогів та батьків,адже батьки є зразком для наслідування.
З метою поліпшення рівня освітньої роботи по зміцненню здоров’я та зниженню захворюваності в заклад1 короновірусною хворобою необхідно:
-Дотримуватись виконання рекомендацій Постанови №55
-щоденно ретельно проводити прийом дітей з обов’язковим опитуванням батьків про стан здоров’я дітей і сімей з 3 разовим температурним скринінгом(вихователі усіх груп.)
-Щоденно проводити аналіз причин відсутності дітей в закладі(вихователі)
-Поповнювати запас деззасобів та засобів індивідуального захисту.
-Дотримуватись групової ізоляції (вихователі усіх груп)
-Поновити розмітки в усіх групах на підлозі.
-Здійснювати індивідуальний підхід до дітей.які перенесли CQVID -19
-Шляхом співпраці з лікарською амбулаторією звернути увагу кабінету здорової дитини на підготовку дітей до поступлення в ДНЗ так,як найбільша кількість захворювань під час адаптації (медсестри,адміністрація).
-Посилити санітарно-просвітницьку роботу серед батьків про важливість вакцинації в профілактиці інфекційних захворювань та не приймати нещеплених згідно календаря дітей до ДНЗ(адміністрація).
-Щоденно всім працівникам забезпечувати виконання санітарно-гігієнічних норм та вимог безпеки життєдіяльності(вихователі,помічники,працівники харчоблоку).
-З метою повноцінного фізичного розвитку дітей ,формування у них основ ЗСЖ забезпечувати проведення консультацій батькам дистанційно ..
-Ураховувати під час фізкультурно-оздоровчих заходів дозування фізичних і психічних навантажень,стан здоров’я,самопочуття,вікові та індивідуальні особливості дітей,рівень фізичного розвитку та рухової підготовленості(вихователі,інструкторі)
Співпрацюючи з батьками , рекомендувати в сімї для повноцінного розвитку створювати валеологічні умови життєдіяльності вдома(харчування,екологічно чисті речовини, порядок,гігієну в приміщенні,загартовувати дітей,більше часу проводити на свіжому повітрі,більше спілкуватись з дітьми (вихователі,медсестри психолог,адміністрація ).
-Здійснювати постійний контроль за дотриманням режиму в групах,санітарно-гігієнічних вимог всього освітнього процесу(сестри медичні,адміністрація).
Сестра медична старша Л. КОВТУН.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів