Діагностика музичних здібностей дітей дошкільного віку

Мета: провести відбір дітей з високим рівнем розвитку музичних здібностей для занять у музично-театральній студії «Маленькі актори»

  Ладове відчуття

Музичні слухові уявлення

Відчуття ритму

                                                         Молодша група

1. Увага.

2.Прохання повторити.

3. Наявність улюблених творів.

4. Зовнішні емоційні прояви.

5. Впізнання знайомої мелодії.

1. Підспівування знайомої мелодії.

1. Відтворення в оплесках ритмічного малюнка мелодії з трьох-п'яти звуків

2. Відповідність рухів характеру музики.

3. Відповідність рухів ритму музики

                                                        Середня група

1. Увага.

2. Прохання повторити.

3. Наявність улюблених творів.

4. Зовнішні емоційні прояви.

 5. Впізнання знайомої мелодії за фрагментом

 6. Висловлювання дітей про характер музики (дво-, тричасна форма).

 7. Визначення закінчення мелодії.

 8. Визначення правильно­сті інтонації у співах.

1. Спів знайомої мелодії із супроводом.

2. Спів малознайомої поспівки (після того як прослухає її декілька разів) під супровід

3. Добір добре знайомої   поспівки на металофоні.

1. Відтворення в оплесках, притупу-ваннях, на музичних інструментах ритмічного малюнка мелодії.

2. Відповідність рухів характеру музики із контрастними частинами.

3. Відповідність рухів ритму музики

(з використанням зміни ритму).

 

      Старша група

1. Увага.

2. Прохання повторити.

3. Наявність улюблених творів.

4. Зовнішні емоційні прояви.

5. Впізнання знайомої мелодії за фрагментом

6. Висловлювання дітей про характер музики (дво-, тричасна форма).

7. Визначення закінчення мелодії.

8. Завершення на тоніці початої мелодії.

1. Спів знайомої мелодії із супроводом.

2. Спів знайомої мелодії без супроводу.

3. Спів малознайомої мелодії (після того як прослухає її декілька разів) під супровід та без нього

4. Добір добре знайомої поспівки на слух на металофоні.

5. Добір малознайомої поспівки на слух на металофоні.

1. Відтворення в оплесках, притупу- ваннях, на музичних інструментах ритмічного малюнка мелодії.

2. Відповідність рухів характеру музики із малоконтрастними частинами.

3. Відповідність рухів ритму музики

(з використанням зміни ритму).