Особливості проведення фізкультурно-оздоровчої роботи у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) з дітьми раннього віку. Обмін досвідом
Одним із пріоритетних напрямків освітнього процесу нашого ЗДО є оздоровлення та фізичний розвиток дітей, які спрямовані на охорону та зміцнення здоров'я, підвищення опірності й захисних сил дитячого організму, поліпшення його працездатності, на своєчасне формування у малюків життєво важливих рухових умінь та навичок, розвиток фізичних якостей.
На третьому році життя активність малюка зростає особливо швидко, рухи дитини стають більш координованими. Тому в цьому віці ми вже розпочинаємо формувати свідоме ставлення у дітей до оздоровчої поведінки, активно залучаємо їх до ранкової гімнастики, спортивних вправ, рухливих ігор та оволодіння різноманітними основними рухами. З метою вдосконалення рухової активності малят ми впровадили фізкультурні заняття, різнопланові за методикою (навчальні, ігрові, сюжетні, тренувальні тощо). Велика увага з раннього віку приділяється формуванню правильної постави, рухових навичок, координації рухів, просторового орієнтування, розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності, витривалості та сили.
Особливістю проведення занять з фізкультури та фізкультурно-оздоровчої роботи є те, що ми використовуємо як традиційні, так і нетрадиційні методи оздоровлення дітей (корекційні вправи, вправи для формування правильної постави, дихальні вправи, пальчикові вправи та масажі, релаксацію.)
На заняттях з фізкультури діти виконують такі загальнорозвивальні вправи: для розвитку м'язів рук та плечового поясу, вправи для тулуба та формування правильної постави, вправи для розвитку м'язів ніг. А також вчаться оволодівати такими основними рухами як: біг, ходьба, вправи для рівноваги, повзання та лазіння, кочення, ловіння, кидання. Також обов'язковим елементом основної частини фізкультурного заняття практикуємо різноманітні рухливі ігри.
Уже з дітьми раннього віку запроваджуємо гімнастику пробудження, що передбачає поступове пробудження дітей після денного сну з використанням різних гімнастичних вправ у поєднанні з традиційними і нетрадиційними методами оздоровлення малюків.
Кожного місяця проводяться Дні здоров'я, під час яких здійснюються різноманітні оздоровчі прогулянки, фізкультурні розваги та рухливі ігри. Фізкультурно-оздоровча робота проводиться з урахуванням стану здоров'я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей.
В нашому дошкільному закладі облаштована фізкультурна зала, у якій достатньо спортивного обладнання та інвентарю, нетрадиційного обладнання, виготовленого власними руками педагогів.
Таким чином, особистісно-орієнтований підхід до процесу оздоровлення сприяє створенню сприятливих соціально-психологічних та педагогічних умов для фізичного й інтелектуального розвитку малюків.
Підготувала інструктор з фізкультури Бобрикова М.Ю.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів