Інноваційні підходи до роботи з казкою в ЗДО: технологія Л. Фесюкової

(за матеріалами книги Л.Фесюкової "Від 3 до 7")

Методична скарбничка для вихователя сучасного ЗДО

Д. Родарі,  Л. Фесюкова: «Слід більше уваги приділяти підготовчій роботі з казкою: знайомство дітей з казками в рамках вікової групи (краще не читаючи, а розповідаючи її); розвиток діалогічного мовлення (відповідаючи на запитання за змістом казки); оцінення перших висновків дітей  відносно моралі, добра і зла».

«Казки подаються дошкільникам однобічно; далеко не в повній мірі використовуються їх можливості для розвитку творчих здібностей, уяви, мислення, мовленнєвої творчості, виховання добрих почуттів». (Д. Родарі)

Схема роботи з казкою:

1.     Назва казки.

2.     Моральний урок.

3.     Виховання добрих почуттів.

4.     Мовна зарядка.

5.     Розвиток мислення та уяви.

6.     Казка і математика.

7.     Казка і екологія.

8.     Казка розвиває руки. 

Інноваційні методи роботи з казкою:

1.    Складання казки з опорою на ілюстрації та картинки (2-4 картинки, які послідовно розкривають дії персонажів, починаючи з традиційного: "Жив-був...", "Одного разу...")

2.     Придумування казки по незвичайній картинці (фантастичній, загадковій, переплутаній, н-д, Червона  Шапочка і вовк з мисливцем на дереві )

3.    Складання казки по говорячому малюнку...

Прикріплені файли