План роботи Школи молодого вихователя Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2018-2019 навчальний рік

Провідна проблема «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості дошкільника»

Мета: підвищення професійної майстерності молодих педагогів.

Керівник ШМВ: вихователь вищої кваліфікаційної категорії Меланчук Л.М.

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

Першоджерела

для опрацювання

І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції  НУШ 

1.  Спільний план роботи наставників та молодих вихователів на навчальний рік.

Обговорення в «загальному колі»

2.  Інноваційні педагогічні технології, що використовуються в освітньому процесі ЗДО на засадах впровадження концепції НУШ.

Обговорення в «загальному колі»

3.  Практична частина:

-       Експрес-опитування молодих спеціалістів з проблеми «Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції  НУШ»

-       Анкетування педагогів на визначення їх професійної компетентності.

 

 

 

 

15.11.2018

 

Меланчук Л.М.

 

 

Семенюк Р.Ф.

 

 

Семенюк Р.Ф.

 

Меланчук Л.М.

 

 

 

 

 

 

1.    БКДО (2012);

2.    Програма «Я у Світі» (2014).

3.    Нова українська школа: порадник для вчителя. Навчально-методичні матеріали. К.: 2017.

4.    Інтернетресурс 

Домашнє завдання:

-      Підготуватися до експрес-опитування «Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції  НУШ

-      Оформити портфоліо (фото, коротка автобіографія, документи про освіту, життєве кредо, сенс життя, улюблений вислів, тема самоосвіти, основні розділи портфоліо та матеріали до них):

-       Станіцька Т.С.

-       Цімох А.В.,

-       Нестерчук А.Ф.

-       Денисюк О.Я.

ІІ.

Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції  НУШ

1.  Про результати анкетування педагогів-початківців та шляхи вдосконалення їх професійної майстерності.

Аналіз, інформаційне повідомлення

2.  Інноваційні форми роботи, що використовуються в освітньому процесі ЗДО на засадах впровадження концепції НУШ.

3.  Вимоги до сучасного вихователя в рамках впровадження освітньої реформи «Нова українська школа».

Обговорення в «загальному колі»

4.  Практична частина:

-       Перегляд та аналіз ранкової зустрічі в молодшій групі №11 на тему «Хлопчики і дівчатка».

-       Аналіз результатів веб-квесту «Інноваційні педагогічні технології у ЗДО»

Аналіз, обговорення       

 

17.01.2019

 

Меланчук Л.М.

Семенюк Р.Ф.

наставники

 

 

Меланчук Л.М.

 

 

Бернацька Г.Ю.

 

вихователі-початківці

 

1.   БКДО (2012).

2.   Програма «Я у Світі» (2014).

3.   Все про сучасне заняття в ЗДО. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет).

4. Нова українська школа: порадник для вчителя. Навчально-методичні матеріали. К.: 2017.

5. Доброго ранку! Ми раді, що ви тут! Посібник для педагогів з проведення ранкової зустрічі. Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», 2016

6. Г. Бєлєнька, І. Кондртець. Ранок ранкових зустрічей. Ж-л «В-ль-методист», 1\2018

7. Інтернетресурс.

Домашнє завдання:

-      Підготувати для обговорення результати веб-квесту «Інноваційні педаго-гічні технології у ЗДО» (опис 1-2 технологій на електронних носіях)

ІІІ.

Моніторинг якості дошкільної освіти. Педагогічна діагностика

1.  Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (Мультимедійна презентація)

2.  Методи педагогічної діагно-стики в ЗДО (Пам'ятка для вихователів).

3.  Практична частина:

  • Тренінгове заняття:

-    заповнення протоколів оціню-вання рівнів розвитку дітей;

-    освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника;

-    опрацювання отриманих результатів з введенням даних протоколів у програму.

  • Створення посібника «Інноваційні технології та форми роботи, що використовуються в освітньому процесі ЗДО на засадах впровадження концепції НУШ»

18.04.2019

 

 Семенюк Р.Ф.

 

Меланчук Л.М.

 

 

 

Меланчук Л.М.

вихователі-початківці

 

 

 

вихователі-початківці

1. БКДО (2012).

2.   Програма «Я у Світі» (2014).

3. Лист МОН України від 06 листопада 2015 року №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

4. І. Карабаєва, Н. Савінова. Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини. Мет. рекомендації.- К.:, ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2016.

5. Інтернетресурс.

Домашнє завдання:

-       опрацювати критерії оцінювання рівня знань дітей за всіма освітніми лініями на свою вікову групу.

 

Склад слухачів Школи молодого спеціаліста: 

1.  Денисюк Ольга Ярославівна - вихователь старшої групи №6  (наставник - Грухаль Марія Корніївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);

2.  Рудяк Тетяна Миколаївна - вихователь молодшої групи №2  (наставник - Шевчук Надія Семенівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);

3.  Станіцька Тетяна Сергіївна - вихователь середньої групи №14 (наставник - Меланчук Лариса Михайлівна, вихователь вищої категорії);

4.  Павлусь Марина Миколаївна - практичний психолог (наставник - Семенюк Раїса Федорівна, вихователь-методист вищої категорії);

5.  Нестерчук Аліна Федорівна - вихователь групи раннього віку №1 (наставник - Гаврильчик Олена Василівна, вихователь-спеціаліст);

6.  Цімох Анастасія Віталіївна - вихователь середньої групи №13 (наставник - Сенюк Ніна Григорівна, вихователь вищої категорії, звання «вихователь-методист»).

Завдання Школи молодого спеціаліста: 

1.  Сприяти швидкій педагогічній адаптації молодих педагогів.

2.  Задовольняти потребу молодих вихователів в активному пізнанні особливостей організації освітнього процесу в сучасному ЗДО.

3.  Добитися максимальної самовіддачі від молодих педагогів для покращення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог.

4.  Озброїти молодих педагогів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.

5.  Створити умови для подальшого особистісного становлення та зростання кожного молодого педагога.

6.  Розвивати вміння працювати з програмно-методичним та навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу.