Основні фізкультурно-оздоровчі заходи, рекомендовані для проведення з дітьми влітку

Пам'ятка для вихователів та інструктора з фізкультури 

1). Ранкова гімнастика (з коригувальними та дихальними вправами).

2). Повітряні ванни (у полегшеному одязі з поступовим роздяганням до трусиків):

-         молодші групи - тривалість від 1хв до 20хв;

-         середні групи  -  тривалість від 1хв до 30хв;

-         старші групи  -   тривалість від 1хв до 40хв.

(тривалість прийому повітряних ванн щоденно збільшувати на 2хв для дітей другої групи здоров'я (ослаблених); тривалість світло-повітряних ванн починати з 1хв і збільшувати кожні 2 дні на 1хв).

3).  Ходіння босоніж у приміщенні, на вулиці (по траві, піску, землі, глині, гравію) в кінці прогулянки.

4). Оздоровчий біг навколо дошкільного закладу по бігових доріжках (наприкінці прогулянки).

5). Оздоровча ходьба (3р\тижд. в середньому темпі на відстань до 700м (молодша  група), 1000 м (середня група), 1500 м (старша група).

6). Дихальні вправи на свіжому повітрі (релаксація);

7). Хлюпальний басейн: у спекотні дні при температурі повітря не нижче +250С, температурі води +370С і не нижче  +200С. Тривалість перебування у воді поступово збільшувати:

-           молодші групи - від 30 сек до 5хв (щодня перебування у воді збільшується на 30сек);

-            середні, старші групи - від 30 сек до 10хв (щодня перебування у воді збільшується на 1хв).

 8). Полоскання рота водою з крана.

 9). Миття рук до передпліччя та обличчя водою з крана (з середньої групи).

 10). Точковий масаж, масаж вушних раковин (середній-старший дошкільний вік).

 11). Пальчикова гімнастика, елементи психогімнастики.

 12). Міогімнастика (вправи для язика)  - з середньої групи.

13). Гімнастика пробудження під класичну музику (в поєднанні із самомасажем стоп ніг, точковим масажем, рефлексогенною «доріжкою здоров'я», коригувальною гімнастикою, повітряними ваннами, дихальною гімнастикою, ходьбою босоніж, сольовою «доріжкою здоров'я» тощо).

14). Гімнастика для очей (2-3 хв з молодшої групи).

15). Ігри-медитації, гімнастика для очей (2-3хв).

16). Коригувальні вправи на профілактику порушень постави та плоскостопості, рухливі ігри (по 4-5 в першу та другу половину дня).

17). Піскотерапія, звукотерапія (слухання природних звуків з лікувальною метою).

18). Лікувально-профілактичні заняття з фізкультури (2р\тижд. з елементами точкового масажу, вправами на профілактику порушень постави і плоскостопості, пластик-шоу, дихальної та пальчикової гімнастики та ін.).

19). Фізкультура на свіжому повітрі (2р\тижд.).

20). Пішохідний перехід (з молодшої групи 1р\тижд.).

Підготувала івихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК