Фізкультурно-валеологічне заняття на тему «Кращі ліки - фізкультура» у старшій групі №7: від теорії до практики

Слова «життя» і «здоров'я» супроводжують дитину з часу її народження. Для того, щоб навчитися берегти власне здоров'я, а відтак і життя, треба багато знати про самих себе, про стан свого організму, вплив на нього небезпечних і шкідливих чинників як зовнішніх, так і внутрішніх, здійснювати профілактичні заходи. Дошкільники ще з раннього віку оволодівають певним обсягом стихійних знань про здоров'я та безпечне поводження в навколишньому, їх цікавить власний організм, вони намагаються дослідити все навколо, несподівано для себе роблять відкриття, наслідуючи дорослих, доглядаючи власне тіло. Дитина починає зацікавлено пізнавати довколишній світ.

Завдання валеологічної освіти в ЗДО - збереження, зміцнення та примноження здоров'я дошкільників шляхом формування у них розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя; розвиток потреби в систематичному зміцненні здоров'я; озброєння основами теоретичних знань, розвиток умінь та навичок психофізичної саморегуляції стану організму людини; виховання свідомого та дбайливого ставлення до власного здоров'я.

Здоровий спосіб життя - не просто сума засвоєних знань, а стиль життя, адекватна поведінка в різноманітних ситуаціях. У Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) достатньо уваги приділяється формуванню основ здорового способу життя дошкільників. Розроблена система валеологічної освіти дошкільників за авторською програмою «Програма з валеології для дітей дошкільного віку» (Сенюк Н.Г.).  Вихователі проводять 2 рази на місяць спеціальні заняття з валеології у кожній віковій групі, а інструктор з фізкультури намагається інтегрувати валеологічну тематику на своїх заняттях з фізкультури. Тоді такі заняття набирають змісту фізкультурно-валеологічного...

Подаємо приклад фізкультурно-валеологічного заняття на тему «Кращі ліки - фізкультура» у старшій групі №7 (інструктор з фізкультури Момоток Т.Р., вихователь Новосад Т.В.)