Майстер-клас з виконання гімнастичних вправ на фітболах "В країні кумедних кульок": що вже уміють наші вихованці

Фітбол-гімнастика - одна з інноваційних форм роботи з дошкільниками. Фітбол  (Fitboll) - у перекладі з англійської означає м'яч, що служить для оздоровлювальних цілей (fit - оздоровлення, ball - м'яч). Гімнастика з використанням фітболів належить до одного з видів фітнес-гімнастики.

Доведено: заняття  фітболом допомагають знімати напруження в усьому тілі, поліпшують рухливість, гнучкість, еластичність суглобів та кровообіг, діяльність усіх органів, формують пра­вильну поставу. Слабка постійна вібрація м'яча заспокійливо діє на нервову сис­тему, а інтенсивна - збуджує. Саме слабкі вібраційні хвилі можуть підсилювати перис­тальтику кишок, функції шлунка, печінки, нирок. За оптимального та систематичного навантаження зміцнюється м'язовий корсет навколо хребта, а правильне сидіння на фітболі  сприяє формуванню правильної постави.

Кольори фітболів впливають на психічний стан та фізіологічні функції людини: теплі - підсилюють збудження нервової системи, підвищують життєву енергію, витривалість; холодні - заспокоюють.

При проведенні фітбол-гімнастики інструктор з фізкультури сама дотримується основних правил і вчить цьому своїх вихованців. Ось окремі з правил:

- підбирати м'яч кожній дитині за зростом;

- надягати дітям зручний одяг;

- починати з простих вправ і поступово переходити до більш складних;

- дозувати вправи;

- підстраховувати дітей і вчити їх самостраховці на заняттях з фітболами;

- створювати позитивний емоційний фон, бадьорий та радісний настрій.

Після систематичних тренувань вихованці закладу уже з легкістю виконують вправи на фітболах:

1. «Пружинка» - дитина, сидячи на м'ячі, робить пружинисті рухи.

2. «Конячки» - пружинка з випрямленням рук вперед.

3. «Бокс» - імітація рухів рук при боксі.

4. «Плескаємо» - діти плескають руками над головою, спочатку в повільному темпі, потім - у швидкому.

5. «Дзига» - дитина, переступаючи ногами, повертається навколо своєї осі то в одну, то в іншу сторону.

6. «Рибка» - лежачи животом  на м'ячі, дитина робить упор розведеними руками і ногами об підлогу, голову опускає вниз, потім одночасно піднімає руки і голову.

7. «Павук» - дитина лягає животом на м'яч, руки і ноги прямі, розставлені в сторони; розгойдування вперед-назад, голова при цьому рухається вгору-вниз.

8. «Помахаємо хвостиком» - дитина згинає руки в ліктях, трохи відводить в сторони, пальці стискає в кулак; робить обертальні рухи тазом то в одну, то в другу сторону («виляє хвостиком»).

Після того як діти навчилися правильно сидіти на великих м'ячах, можна приступити до виконання вправ. Вихованці Квасилівського ЗДО (ясла-садок) з великим інтересом та захопленням займаються у «Школі м'яча», яку проводить інструктор з фізкультури Момоток Т.Р. Вихованці старших груп швидко оволоділи технікою «їзди верхи» на коні (фітболі), а тому вже вправно виконують вправи на різнокольорових гімнастичних м'ячах. Сьогодні вони показують уже свій майстер-клас з виконання гімнастичних вправ на фітболах.

Дивимося...

ПЕРШЕ ЗАНЯТТЯ З ФІТБОЛ-ГІМНАСТИКИ

ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ З ФІТБОЛ-ГІМНАСТИКИ

Майстер-клас відвідала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.