Готуємося до проведення моніторингу. Діагностика основних рухів дошкільників 4-го, 5-го, 6-го років життя
У Квасилівському ЗДО (ясла-садок) розроблені та апробовані на практиці чіткі показники для діагностики розвитку основних рухів дітей молодшого-старшого дошкільного віку. Радо ділимося досвідом роботи.
Картка діагностування розвитку основних рухів Старша група (6-й рік життя)
Стать |
Швидкість |
Гнучкість |
Витривалість |
|||||||||||
Біг на 10 м, с
|
Біг на 20 м, с |
Біг на 30 м, с |
Нахили тулуба вперед з положення стоячи на лаві, см |
Підйом тулуба з положення, лежачи на спині протягом 30сек, к-сть разів |
Біг на 90 м, с |
Висіння на перекладині, с |
||||||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
2,9 < 3,0-3,4 3,5> |
2,6< 2,7-3,1 3,2> |
4,8< 4,9-5,7 5,8> |
4,5< 4,6-5,4 5,5> |
7,9-8,3 8,4-9,2 9,3-10,0 |
7,5-7,6 7,7-8,2 8,3-8,5 |
9> 8-4 3< |
10> 9-5 4< |
16> 10-15 9< |
20> 13-19 12< |
30,6< 30,7-36,1 36,2> |
24,9< 25,0-30,6 30,7> |
36,0> 22-35 21,0< |
44,0> 28-43 27,0< |
Дівчатка В С Н |
3,1< 3,2-3,5 3,6> |
2,8< 2,9-3,2 3,3> |
5,4< 5,5-6,5 6,6> |
4,8< 4,9-5,9 6,0> |
8,0-8,8 8,9-9,2 9,3-10,2 |
7,8-8,2 8,3-8,8 8,9-9,2 |
11> 10-5 4< |
12> 11-6 5< |
10> 7-9 6< |
16> 10-15 9< |
36,0< 36,1-41,0 41,1> |
29,1< 29,2-36,0 36,1> |
32,0> 20-31 19,0< |
36,0> 24-35 23,0< |
Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень
Продовження таблиці
Стать |
Спритність |
Сила |
||||||||||||
Човниковий біг 3х10 м, с |
Стрибок у довжину з місця, см |
Стрибок у довжину з розбігу, см |
Стрибок у висоту з розбігу, см |
Кидання тенісного м'яча (40 г) на дальність, м |
Підтягування на перекладині, к-сть разів |
Згинання рук в упорі лежачи на підлозі, к-сть разів |
||||||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
12,1< 12,2-12,9 13,0> |
11,5< 11,6-12,1 12,2> |
85> 65-84 64< |
110> 80-109 79< |
145> 124-144 123< |
167> 140-166 139< |
47> 42-46 41< |
60> 52-59 51< |
9,0> 5,0-8,99 4,99< |
13,0> 6,5-12,99 6,49< |
2> 1 0,5 |
3> 2 1 |
8-10 4-7 3< |
11-14 5-10 4< |
Дівчатка В С Н |
12,9< 13,0-13,5 13,6> |
12,1< 12,2-12,9 13,0> |
80> 60-79 59< |
100> 75-99 74< |
125> 110-124 109< |
153> 135-152 134< |
46> 41-45 40< |
56> 48-55 47< |
5,6> 3,8-5,59 3,79< |
7,0> 4,5-6,99 4,49< |
1> 0,5 0,25 |
2> 1 0,5 |
5-6 3-4 1-2 |
6-8 4-5 3< |
Картка діагностування розвитку основних рухів Середня група (5-й рік життя)
Стать |
Швидкість |
Гнучкість
|
Витривалість |
|||||||
Біг на 10 м, с
|
Біг на 20 м, с |
Біг на 30 м, с |
Нахили тулуба вперед з положення стоячи на лаві, см |
Висіння на перекладині, с |
||||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
3,2< 3,3-3,8 3,9> |
2,9< 3,0-3,4 3,5>
|
5,8< 5,9-7,1 7,2>
|
4,8< 4,9-5,1 5,2> |
8,4-9,2 9,3-10,0 10,1-11,0 |
7,9-8,3 8,4-9,2 9,3-10,0 |
8> 3-7 1-2
|
9> 4-8 3< |
28> 16-27 15<
|
36> 22-35 21<
|
Дівчатка В С Н |
3,4< 3,5-4,1 4,2>
|
3,1< 3,2-3,3 3,4> |
6,2< 6,3-7,7 7,8>
|
5,4< 5,5-6,5 6,6>
|
8,9-9,2 9,3-10,2 10,3-11,5
|
8,0-8,8 8,9-9,2 9,3-10,2
|
10> 4-9 3<
|
11> 5-10 4<
|
24> 14-23 13<
|
32> 20-31 19<
|
Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень
Продовження таблиці
Стать |
Спритність |
Сила |
||||
Човниковий біг 3х10 м, с |
Стрибок у довжину з місця, см |
Кидання тенісного м'яча (40 г) на дальність, м |
||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
13,2< 13,3-13,9 14,0> |
12,7< 12,8-13,2 13,3> |
75> 55-74 5< |
85> 65-84 64< |
5,5> 3,4-5,49 3,39< |
9,0> 5,0-8,99 4,99< |
Дівчатка В С Н |
13,9< 14,0-14,9 15,0>
|
13,0< 13,1-13,9 14,0> |
70> 50-69 49< |
80> 60-79 59<
|
4,6> 3,0-4,59 2,99< |
5,6> 3,8-5,59 3,79<
|
Картка діагностування розвитку основних рухів Молодша група (4-й рік життя)
Стать |
Швидкість |
Гнучкість
|
Витривалість |
|||||||
Біг на 10 м, с
|
Біг на 20 м, с |
Біг на 30 м, с |
Нахили тулуба вперед з положення стоячи на лаві, см |
Висіння на перекладині, с |
||||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
3,5< 3,6-4,1 4,2> |
3,2< 3,3-3,8 3,9> |
6,5< 6,6-7,8 7,9>
|
5,8< 5,9-7,1 7,2> |
9,5-9,9 10,0-10,7 10,8-11,5 |
8,7-9,4 9,5-9,9 10,0-10,7 |
7> 4-6 3< |
9> 5-8 4<
|
20> 12-19 11<
|
28> 16-27 15<
|
Дівчатка В С Н |
3,7< 3,8-4,4 4,5>
|
3,4< 3,5-4,1 4,2>
|
6,9< 7,0-8,8 8,9>
|
6,2< 6,3-7,7 7,8> |
9,9-10,2 10,3-12,7 12,8-13,5
|
8,7-9,8 9,9-10,2 10,3-12,7 |
9> 5-8 4<
|
10> 6-9 5< |
18> 10-17 9<
|
24> 14-23 13<
|
Умовні позначення: В - високий рівень, С - середній рівень, Н - низький рівень
Продовження таблиці
Стать |
Спритність |
Сила |
||||
Човниковий біг 3х10 м, с |
Стрибок у довжину з місця, см |
Кидання тенісного м'яча (40 г) на дальність, м |
||||
Місяць |
09 |
05 |
09 |
05 |
09 |
05 |
Хлопчики В С Н |
14,5< 14,6-14,9 15,0> |
14,0< 14,1-14,5 14,6> |
65> 45-64 44< |
75> 55-74 54< |
4,2> 2,7-4,19 2,69< |
5,5> 3,4-5,49 3,39< |
Дівчатка В С Н |
14,9< 15,0-15,5 15,6> |
14,5< 14,6-14,9 15,0>
|
60> 40-59 39<
|
70> 50-69 49<
|
4,0> 2,2-3,99 2,19< |
4,6> 3,0-4,59 2,99<
|
Обміном досвідом діляться: вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
та інструктор з фізкультури Момоток Т.Р.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів