Готуємося до проведення моніторингу. Показники фізичного розвитку дітей 3-6 років
Показники фізичного розвитку дітей 3-6 років необхідні вихователям та інструктору з фізкультури для оцінки фізичного розвитку дошкільників, моніторингу стану їх здоров'я.
Хлопчики, 3 роки |
Дівчатка, 3 роки |
||||||||||
Рівень розвитку |
Довжина тіла, см |
Маса, кг |
Довжина тіла, см |
Маса, кг |
|||||||
М- |
М |
М+ |
М- |
М |
М+ |
||||||
В |
111 - 113 |
17,1 |
19,3 |
21,0 |
110 - 113 |
17,8 |
19,9 |
21,2 |
|||
В/с |
106 - 110 |
15,8 |
18,3 |
20,0 |
105 - 109 |
16,3 |
18,7 |
20,0 |
|||
С |
96 - 105 |
13,4 |
17,3 |
19,0 |
94 - 104 |
13,0 |
17,2 |
18,5 |
|||
Н/с |
91 - 95 |
12,1 |
14,6 |
16,0 |
89 - 93 |
11,5 |
13,9 |
15,2 |
|||
Н |
87 - 90 |
11,1 |
13,6 |
15,3 |
87 - 88 |
10,9 |
11,2 |
13,7 |
|||
Хлопчики, 4 роки |
Дівчатка, 4 роки |
||||||||||
Рівень розвитку |
Довжина тіла, см |
Маса,кг |
Довжина тіла, см |
Маса, кг |
|||||||
М- |
М |
М+ |
М- |
М |
М+ |
||||||
В |
114 - 116 |
18,2 |
20,6 |
22,3 |
115 - 117 |
18,3 |
21,4 |
23,2 |
|||
В/с |
110 - 112 |
17,0 |
19,6 |
21,4 |
110 - 114 |
17,3 |
20,4 |
22,2 |
|||
С |
101 - 109 |
14,2 |
18,4 |
20,1 |
100 - 109 |
14,0 |
18,4 |
20,2 |
|||
Н/с |
96 - 100 |
12,7 |
15,6 |
17,3 |
95 - 99 |
12,4 |
15,5 |
17,3 |
|||
Н |
90 - 95 |
10,8 |
12,3 |
14,1 |
91 - 94 |
11,0 |
13,8 |
15,6 |
|||
Хлопчики, 5 років |
Дівчатка, 5 років |
|||||||||||||
Рівень розвитку |
Довжина тіла, см |
Маса,кг |
Довжина тіла, см |
Маса, кг |
||||||||||
М- |
М |
М+ |
М- |
М |
М+ |
|||||||||
В |
122 - 125 |
21,3 |
24,4 |
24,9 |
123 - 124 |
21,4 |
23,7 |
25,7 |
||||||
В/с |
118 - 121 |
19,8 |
22,5 |
24,5 |
118 - 121 |
19,6 |
22,7 |
24,7 |
||||||
С |
108 - 117 |
16 |
21,4 |
23,4 |
107 - 117 |
16,2 |
21,3 |
23,3 |
||||||
Н/с |
104 - 107 |
14,5 |
17,6 |
19,6 |
102 - 105 |
14,1 |
17,5 |
19,5 |
||||||
Н |
99 - 103 |
12,7 |
16,1 |
18,1 |
98 - 101 |
12,7 |
15,7 |
17,7 |
||||||
Хлопчики, 6 років |
Дівчатка, 6 років |
|||||||||||||
Рівень розвитку |
Довжина тіла, см |
Маса,кг |
Довжина тіла, см |
Маса, кг |
||||||||||
М- |
М |
М+ |
М- |
М |
М+ |
|||||||||
В |
128 - 133 |
24,1 |
27,9 |
29,7 |
128 - 130 |
23,1 |
25,6 |
27,4 |
||||||
В/с |
124 - 127 |
22,4 |
25,0 |
26,8 |
123 - 127 |
21,3 |
24,9 |
26,7 |
||||||
С |
115 - 123 |
18,8 |
23,8 |
25,6 |
113 - 122 |
17,8 |
22,8 |
24,6 |
||||||
Н/с |
110 - 114 |
16,8 |
20,2 |
21,9 |
108 - 112 |
16,1 |
19,3 |
21,1 |
||||||
Н |
107 - 109 |
15,5 |
18,1 |
19,9 |
104 - 107 |
15,7 |
17,5 |
19,3 |
||||||
Умовні позначення: М- - низькі показники маси тіла (маса тіла в мінусі)
М - середні показники маси тіла (наближені до норми)
М+ - високі показники маси тіла (маса тіла в плюсі)
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів