Схема використання різних форм методичної роботи в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок)
Масові форми науково-методичної роботи сприяють виробленню єдиної педагогічної позиції і підходів до важливих педагогічних проблем. Для них характерні наявність постійного складу педагогів, планованість і періодичність у роботі.
Групові форми науково-методичної роботи об'єднують педагогів за інтересами, однією мікропроблемою чи окремим напрямком. Вони максимально враховують потреби, інтереси, компетентність і рівень фахової підготовки з проблем дошкільного виховання.
Індивідуальні форми спрямовані на методичне самовдосконалення і відіграють важливу роль у підвищенні культурно-професійного рівня вихователя.
Представлені три групи форм методичної роботи відповідно до кількості учасників є різними за змістовим наповненням та формою проведення, що показано в таблиці.
При плануванні різних форм методичної роботи з педагогами на рік в ДНЗ активно використовуємо матеріали презентації Рівненського ОІППО (див. далі)
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів