Схема використання різних форм методичної роботи в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок)

     Масові форми науково-методичної роботи сприяють виробленню єдиної педагогічної позиції і підходів до важливих педагогічних проблем. Для них характерні наявність постійного складу педагогів, планованість і періодичність у роботі.

    Групові форми науково-методичної роботи об'єднують педагогів за інтересами, однією мікропроблемою чи окремим напрямком. Вони максимально враховують потреби, інтереси, компетентність і рівень фахової підготовки з проблем дошкільного виховання.

    Індивідуальні форми спрямовані на методичне самовдосконалення і відіграють важливу роль у підвищенні культурно-професійного рівня вихователя.

      Представлені три групи форм методичної роботи відповідно до кількості учасників є різними за змістовим наповненням та формою проведення, що показано в таблиці.

При плануванні різних форм методичної роботи з педагогами на рік в ДНЗ активно використовуємо матеріали презентації Рівненського ОІППО (див. далі)

Завантажити