НАКАЗ "Про організацію роботи Консультативного центру для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім'ї"
УКРАЇНА
КВАСИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(ЯСЛА-САДОК)
НАКАЗ
12 вересня 2020 року Квасилів № 80
Про організацію роботи Консультативного
центру для батьків або осіб, які їх замінюють,
і дітей, які виховуються в умовах сім'ї
Керуючись Конституцiєю України, Законами України «Про oсвiтy», «Про дошкiльну oсвіту», Інструктивно-методичними листами МОН «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні заклади» від 18.12.2000 №1/9-510, «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади» від 04 10.2007 №1/9-583, «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» від 17.12.2008 № 1/9-611, Наказом МОН молоді та спорту від 30.06.2011 №714 Про затвердження Примірного положення про Консультативний центр для батькiв або осiб, якi їx замiнюють i дiтей, якi виховуються в умовах ciм'ї , рiшеннями мiсцевих opraнів виконавчої влади та opraнів мiсцевого самоврядування,
НАКАЗУЮ:
1. Організувати Консультативний центр для батькiв або осiб, якi їx замiнюють i дiтей, якi виховуються в умовах ciм'ї при Квасилівському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок).
2. Роботу проводити відповідно до положення про Консультативний центр для батькiв або осiб, якi їx замiнюють i дiтей, якi виховуються в умовах ciм'ї при Квасилівському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок).
3. Консультативний центр створити для батькiв або осiб, якi їx замiнюють i дiтей віком 5-6(7) pоків, якi виховуються в умовах сім'ї.
4. Визначити мету Консультативного центру - надання допомоги ciм'ї у вихованнi i розвитку дiтей дошкiльного віку.
5. Визначити завдання Консультативного центру:
- забезпечення єдиних вимог i наступностi сiмейного i суспiльного виховання;
- надання безкоштовної психолого-педагогiчної допомоги батькам або особам, якi їх замiнюють, пiдтримки рiзнобiчного розвитку дiтей, якi виховуються в умовах сім'ї.
- надання всебiчної допомоги сім'ї у розвитку, вихованнi та навчаннi дiтей, якi виховуються в умовах сім'ї, вiдповiдно до їх задаткiв, нахилiв, здiбностей, iндивiдуальних, психiчних та фiзичних особливостей, культурних потреб;
- сприяння соцiалiзації дiтей дошкiльного віку, якi виховуються в умовах ciм'ї;
- забезпечення взаємодiї: мiж дошкiльним навчальним закладом й iншими органiзацiями соцiальної i медичної пiдтримки дiтей i батькiв або осiб, якi їх замiнюють.
6. Визначити основні форми дiяльностi Консультативного центру:
- організація лекторiїв, теоритичних i практичних ceмінарів, iндивiдуальних i групових консультацiй для батькiв або осіб, які їх заміняють (робота з батьками або особами, якi їх замiнюють i дiтьми в Консультативному центрi проводиться пiдгрупами та iндивiдуально);
7. Визначити зміст Консультативного центру (може здiйснювати консультативну допомогу батькам або особам, якi їх замiнюють, з питань):
- соцiалiзацiї: дiтей дошкiльного віку, якi виховуються в умовах сім'ї;
- вiкових, психофiзiологiчних особливостей дiтей;
- психологiчної rотовностi до навчання у школi;
- профiлактики вiдхилень у фiзичному, психiчному i соцiальному розвитку дiтей дошкiльного віку, якi виховуються в умовах ciм'ї;
- організації ігрової дiяльностi;
- органiзацiї харчування дiтей вдома;
- створення умов для загартування i оздоровлення;
- соцiального захисту дiтей iз рiзних категорiй сiмей.
8. Будувати органiзацiю психолого-педагогiчної допомоги батькам або особам, якi їх замiнюють, на основі iнтеграцiї: дiяльностi спецiалiстiв Консультативного центру: вихователя-методиста, вихователів, практичного психолога, медичних працiвників та iнших фахiвцiв (консультування батькiв або осiб, якi їх замiнюють, може проводитись одним або декiлькома спецiалiстами одночасно).
9. Для здiйснення дiяльностi Консультативного центру вести наступну документацію:
- журнал peєстрації звернень;
- план та графiк роботи Консультативного центру, затверджений керiвником навчального закладу.
10. Вихователю-методисту Семенюк Р.Ф.:
10.1. Розробити цикл лекцій і консультацій для батьків про психофізичний розвиток дітей дошкільного віку;
10.2. Організувати систематичне проведення індивідуальних консультацій, психологічного лекторію для педагогів та батьків;
10.3. Організувати виставку книжок та журналів, створити аудіо - й відеотеку для батьків з метою поширення серед них психолого - педагогічних і фізіологічних знань про дітей раннього та дошкільного віку, представлення досвіду родинного виховання;
10.4. Вивчити та узагальнити впродовж року кращий досвід дошкільних навчальних закладів району, міста щодо поширення психолого - педагогічних та фізіологічних знань серед батьків, ознайомити з ним працівників ДНЗ;
10.5. Інформувати батьків про тематику лекцій, що проводяться постійно- діючим консультативним центром при Квасилівському ДНЗ (яслах-садку);
10.6. Активізувати роботу консультативного центру через сайт Квасилівського ДНЗ (ясла-садок).
11. Вихователям груп:
11.1.Залучати батьків, інших членів родин вихованців до участі в освітньому процесі дошкільного навчального закладу.
11.2. Підготувати тематичні інформаційні бюлетені для батьків.
12. Практичному психологу Павлусь М.М. упродовж навчального року надавати педагогам, батькам консультації за такими темами:
- специфічні особливості, характерні ознаки кожного етапу дошкільного дитинства;
- важливість соціалізації дітей;
- портрет дошкільника напередодні його вступу до школи тощо.
13. Подати оголошення на веб-сайт закладу про роботу Консультативного центру для батькiв або осiб, якi їx замiнюють i дiтей, якi виховуються в умовах ciм'ї при Квасилівському дошкільному навчальному закладі.
14. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Завідувач О.М. Лисак
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів