Анотація досвіду роботи з фізичного розвитку дошкільників
Картка педагогічного досвіду
Тема «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань»
Адреса досвіду: смт. Квасилів
Рівненської області
Рівненського району
вул. Молодіжна, 26
Автор досвіду: Момоток Тамара Ростиславівна
Рік народження: 1960
Посада: інструктор з фізкультури Квасилівського ДНЗ (ясла-садок)
Педагогічний стаж: 32 роки
Нагороди, звання: звання «вихователь-методист» (2004р.)
Анотація досвіду
Педагогічний досвід роботи інструктора з фізкультури Момоток Т.Р. «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань» є раціоналізаторським і відображає інноваційні підходи у вирішенні завдань фізичного розвитку дошкільників, систему роботи з даної проблеми. Досвід роботи є досить актуальним, оскільки створений з метою удосконалення вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (Освітня лінія "Особистість дитини", розділ «здоров'я та фізичний розвиток») і допомагає на практиці чітко і повноцінно планувати заняття з фізкультури з урахуванням сучасних вимог та принципу інтеграції в освітньому процесі ДНЗ, забезпечуючи наступність у роботі вихователів груп та інструктора з фізкультури.
Момоток Т.Р. у своєму досвіді опирається на результати сучасних наукових досліджень, теоретичних ідей, положень і рекомендацій з проблеми, чітко обґрунтовує мету - допомогти педагогічним працівникам у плануванні і проведенні систематичної роботи з фізичного розвитку відповідно до вимог програми «Я у Світі», тематики інтегрованих навчально-виховних блоків для дітей всіх вікових груп, розроблених творчою групою вихователів-методистів ДНЗ Рівненського району (див. методичний посібник Семенюк Р.Ф. та ін. «Навчально-виховна робота в ДНЗ: зразки планування, конспекти занять». - Х.: Вид. група "Основа", 2012).
У досвіді роботи Момоток Т.Р. розкрито: власну апробовану систему роботи з фізичного розвитку дошкільників в усіх вікових групах, перспективне планування занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань на навчальний рік для всіх вікових груп, технологію проведення інноваційних занять з фізкультури, методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми підготовчої медичної групи, показники фізичного розвитку дошкільників на кінець старшого дошкільного віку, кращі конспекти занять з фізкультури тощо.
Аналіз практичного матеріалу до досвіду роботи свідчить про його доступність, раціональність, ефективність, інноваційність, високу результативність на рівні фізичного розвитку дітей різних вікових періодів. Досвід роботи є актуальним як для педагогічних працівників дошкільних закладів Рівненського району, де створені всі необхідні умови для його впровадження, так і для дошкільних закладів області. Він досить простий у використанні і не вимагає значних додаткових матеріальних затрат і часу.
Досвід роботи Момоток Т.Р. вивчений творчою групою та схвалений методичним об'єднанням вихователів Квасилівського ДНЗ (ясла-садок), методичною радою відділу освіти Рівненської райдержадміністрації і представлений на районному методичному об'єднанні вихователів з проблеми «Фізичний розвиток» (жовтень, 2010 р.).
Для зручності у користуванні, подальшого використання та поширення досвід роботи упорядкований на електронних носіях та узагальнений в методичному посібнику «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань».
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів