Анотація досвіду роботи з формування мовленнєвого етикету дошкільників
Розглянуто і затверджено на засіданні методичного об'єднання вихователів Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) (Протокол № 1 від 20 листопада 2014року)
Рецензенти:
Юрчик Т.В. - методист районного методичного кабінету
Лисак О.М. - завідувач Квасилівського ДНЗ (ясла-садок)
Семенюк Р.Ф. - вихователь-методист Квасилівського ДНЗ (ясла-садок)
Чміль В.С. - керівник садового методичного об'єднання вихователів ДНЗ
Грухаль М.К.
Формування мовленнєвого етикету у дітей дошкільного віку / Марія Грухаль. - Квасилівський ДНЗ (ясла-садок). - Квасилів, 2014. - 72 с.
У методичному посібнику розглянуто особливості формування культури спілкування та мовленнєвого етикету дошкільників. Проведений розширений опис змісту роботи з навчання дошкільників формул мовленнєвого етикету. Розкрито шляхи реалізації завдань з формування мовленнєвого етикету дошкільників через активне впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання, сучасних методів і прийомів.
У посібнику представлена удосконалена програма та навчально-тематичний план занять для всіх вікових груп, кращі конспекти занять і практичні матеріали для вихователів у роботі з дітьми та батьками, впровадження яких сприяє підвищенню результативності культури спілкування та формування мовленнєвого етикету дошкільників. Програма та планування роботи з формування мовленнєвого етикету у дітей дошкільного віку повністю відповідають вимогам Базового компонента дошкільної освіти України та вимогам програми «Я у Світі».
Система роботи автора посібника апробована на практиці роботи вихователів Квасилівського дошкільного навчального закладу, є доступною і зручною у використанні та досить результативною.
Посібник адресований вихователям дошкільних навчальних закладів, студентам педагогічного факультету зі спеціальності «Дошкільне виховання».
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів